Usługi serwisowe Systemu Informatycznego Axapta v. 3.0 w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Data publikacji 2019-12-19
Data zakończenia 2020-01-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637683-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługi serwisowe Systemu Informatycznego Axapta v. 3.0 w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4110a203-0f86-41e5-8332-bee66b1f0ff3
Biuletyn 637683-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 12933300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440,
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email dzpuam@amu.edu.pl,
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta musi zostać złozona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
Nazwa nadana zamowieniu Usługi serwisowe Systemu Informatycznego Axapta v. 3.0 w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Numer referencyjny ZP/2976/U/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Usługi serwisowe Systemu Informatycznego Axapta v. 3.0 w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zamówienia polegającego na serwisowaniu oprogramowania MS Dynamics AX w wersji 3.0 lub wyższych, w tym polskiej wersji modułu płacowo-kadrowego Honoraria 3.0.4 lub wersji wyższej oraz modułu Formularze w wersji 3.0.3 lub wyższej oraz załączyć dowody potwierdzające, że wykazana usługa została wykonana należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V pkt. 1.b ppkt. 1 SIWZ oraz dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykazania usług w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz usług podpisuje pełnomocnik.
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy, formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, oświadczenie o podwykonawcach (Jeżeli dotyczy), Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy), Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów , o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury; strony zmienią w tym zakresie zapisy umowy odnośnie wysokości stawki VAT oraz wynagrodzenia wykonawcy wyliczonych od wejścia w życie zmian; b) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) w przypadku zmiany podwykonawcy, o którym mowa w § 14 ust. 1 pod warunkiem, że wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując niniejszą umowę będzie dysponował niezbędnymi zasobami nowego podmiotu, w szczególności przedstawi zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszej umowy oraz wykaże, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano, d) w przypadku rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w § 14 ust. 1, a Wykonawca udowodni Zamawiającemu przez przedstawienie odpowiednich dokumentów, że Wykonawca samodzielnie spełnienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano, e) w przypadku zmiany osób wskazanych w załączniku nr 3 i 4 do umowy; f) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z zastrzeżeniem § 16 ust. 1-3, g) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem § 16 ust. 1-3, h) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)