GuidZP400 |
f8c378eb-28f5-47fa-bbaf-7a7375610efe
|
Biuletyn |
637479-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
|
Regon |
00004168300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Park Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 278 71 11, 12 278 71 03,
|
Zamawiajacy fax |
122 787 110
|
Zamawiajacy email |
maciej.trabka@kopalnia.pl,
|
Adres strony url |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna – Górnictwo
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część XVIII - kombinezony używane na Trasie Górniczej Kopalni Soli "Wieliczka"”
|
Numer referencyjny |
KSW/2019/EZM/135
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu
za wynagrodzeniem (dostawa), kombinezony używane na Trasie Górniczej Kopalni Soli „Wieliczka”, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”, w maksymalnej ilości 450 sztuk.
1.2. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1
do SIWZ.
1.3. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia Wykonawcy dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, w ilości 350 sztuk. Zlecenie Wykonawcy dostawy pozostałej części przedmiotu zamówienia w ilości 100 sztuk zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 9 partiach.
2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone
w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu,
o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy faxem lub pocztą elektroniczną.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
2.5. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.6. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.7. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00.
2.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszti we własnym zakresie.
2.9. Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
- dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
2.10. Każdy kombinezon winien być zapakowany oddzielnie w przezroczyste foliowe opakowanie w opakowaniu zbiorczym maksymalnie po 100 sztuk oraz zawierać nazwę produktu oraz ilość sztuk w poszczególnym rozmiarze.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18114000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży i dostarczania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w umowie przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
|
Okreslenie warunkow |
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy kombinezonów w ilości minimum 200 sztuk
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany do złożenia, wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanego powyżej dokumentu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy kombinezonów w ilości minimum 200 sztuk wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej,
w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania, iż dokumenty znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone:
1) w przypadku oświadczeń – w formie oryginałów, podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
2) w przypadku innych dokumentów – w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach
lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3. W przypadku oferty składanej elektronicznie dokumenty, o których mowa
powyżej powinny zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia wskazanych powyżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1
i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania na dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub do wskazania, iż dokumenty lub oświadczenia znajdują się w posiadaniu Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w formie oryginału, podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku oferty składanej elektronicznie oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną. Dokumenty w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w minimalnej ilości,
o której mowa w § 2 ust. 3, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4 ust. 1, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy w minimalnej ilości określonej w §2 ust. 3, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia minimalnej ilości asortymentu, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający,
2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości,
o której mowa w § 2 ust. 1, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony
nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej
ze Stron, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej
ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
|
IV 4 4 data |
2020-01-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. KRYTERIA, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena, którą zapłaci Zamawiający za wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji (C) - znaczenie 70%
(70 punktów jednostkowych),
2) Jakość wykonania oferowanych kombinezonów (J) – znaczenie 30% (30 punktów jednostkowych).
2. Liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie oceny oferty w oparciu o kryterium ceny, którą zapłaci Zamawiający, za realizację zamówienia w pełnym zakresie objętym specyfikacją, będzie obliczana według następującego wzoru:
gdzie:
C – ilość punktów przyznana ofercie badanej,
Co – cena, którą zapłaci Zamawiający, za realizację niniejszego zamówienia w pełnym zakresie objętym specyfikacją w ofercie badanej,
Cn – najniższa cena, którą zapłaci Zamawiający, za realizację zamówienia w pełnym zakresie objętym specyfikacją, spośród wszystkich złożonych ofert, które nie zostały odrzucone.
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3. Liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie oceny kombinezonów w oparciu o kryterium jakości, będzie obliczana według następującego wzoru:
gdzie:
J – ilość punktów przyznana ofercie badanej,
Jo – średnia arytmetyczna łącznej ilości punktów przyznanych kombinezonom przez wszystkich członków komisji przetargowej, dokonujących indywidualnej oceny, dla oferty badanej,
Jn – najwyższa średnia arytmetyczna łącznej ilości punktów przyznanych kombinezonom przez wszystkich członków komisji przetargowej, dokonujących indywidualnej oceny, spośród wszystkich złożonych ofert, które nie zostały odrzucone.
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Celem dokonania oceny oferty pod względem jakości wykonania kombinezonów oferowanych przez Wykonawcę, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
- 1 sztukę oferowanego kombinezonu,
- kartę produktu albo innego dokumentu zawierającego informacje identyfikujące zaoferowany artykuł, a w szczególności określające jego parametry techniczne.
Próbki powinny zostać złożone przed upływem terminu składania ofert,
w oddzielnym niż oferta opakowaniu, oznakowanym danymi Wykonawcy oraz napisem:
„Próbki do oferty na:
„Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz akcesoriów ochronnych - część XVIII - kombinezony używane na Trasie Górniczej Kopalni Soli "Wieliczka"” (nr procedury: KSW/2019/EZM/135)
Próbki mogą zostać złożone za pośrednictwem operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście
lub za pośrednictwem posłańca. W przypadku otrzymania próbek, o których mowa powyżej, po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o ich złożeniu po terminie i zwróci je Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia odwołania.
UWAGA:
Brak próbki skutkował będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy jako oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ. Żądane próbki stanowią bowiem treść merytoryczną oferty, a ich brak uniemożliwia Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w ramach kryterium jakości. Próbki
w zakresie potwierdzania spełniania wymagań określonych w kryterium oceny ofert nie podlegają uzupełnieniu.
Zwrot produktów dołączonych do ofert Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, nastąpi po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia tj. po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Produkty dołączone do oferty Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, będą przechowywane przez Zamawiającego przez cały czas trwania umowy i będą stanowić wzór jakościowy, według którego będzie dokonywana ocena należytego wykonywania umowy przez Wykonawcę.
Komisja przetargowa zweryfikuje parametry techniczne dostarczonych kombinezonów
z informacjami podanymi w dokumencie dołączonym do danego produktu. W przypadku jeżeli parametry techniczne nie będą spełniać wymagań podanych
w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy.
Przeprowadzając ocenę kombinezonów pod względem jakości ich wykonania, członkowie komisji przetargowej będą dokonywać indywidualnej oceny załączonych
do oferty kombinezonów. W ramach kryterium jakości oferowanych przez Wykonawcę kombinezonów, każdy członek komisji przetargowej będzie oceniał niżej wymienione podkryteria:
a) Jakość materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, czy materiał jest trwały, jakość wykończenia (czy szwy są dokładne, gęste, zakończone w sposób uniemożliwiający prucie, brak odstających nitek – punktowane od 0 do 10 pkt,
b) Estetyka wykonania przedmiotu zamówienia (jednolitość koloru, symetryczność produktu) – punktowane od 0 do 4 pkt.
Następnie zostanie ustalona średnia arytmetyczna ocen dokonanych przez członków komisji. Średnia arytmetyczna ocen dokonanych przez członków komisji będzie stanowić iloraz sumy ocen przyznanych przez poszczególnych członków komisji oraz liczby członków komisji dokonujących oceny. Wszystkie oferty oceniać będzie ta sama liczba członków komisji przetargowej.
4. Całkowita liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy stanowić będzie sumę:
liczby punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie oceny oferty
w oparciu o kryterium ceny, którą zapłaci Zamawiający, za realizację zamówienia
w pełnym zakresie objętym specyfikacją,
liczby punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie oceny oferty
w oparciu o kryterium jakości kombinezonów, oferowanych przez Wykonawcę,
5. Ocena oferty (O) stanowi sumę ww. kryteriów:
O = C + J
6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach.
7. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SIWZ.
|