| GuidZP400 |
6ed785ab-546a-41f7-a6e4-a0f4e38f84e1
|
| Biuletyn |
637570-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Ursynów
|
| Regon |
17185839000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamiany
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-786
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 641-67-59
|
| Zamawiajacy fax |
22 641-52-14
|
| Zamawiajacy email |
biuro@zozursynow.pl
|
| Adres strony url |
www.zozursynow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozursynow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13, sekretariat Dyrektora, pokój nr 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
serwis pogwarancyjny systemu informatycznego Medicus On-Line
|
| Numer referencyjny |
SPZOZ.U.990/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest serwis pogwarancyjny systemu informatycznego Medicus On-Line.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi serwisu pogwarancyjnego systemu informatycznego Medicus On-Line.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, którego wzór stanowi załącznik 2 do SIWZ.
Dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, usługi, które są wykonywane.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać powyższych dokumentów, dowodem określającym czy usługi zostały wykonane będzie oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie:
1) skrócenia okresu realizacji umowy albo terminu rozpoczęcia lub terminu zakończenia realizacji umowy – z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2) zmiany wielkości ceny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
3) zmian ustawowych w przepisach prawa podatkowego, powodujących konieczność zmiany stawek podatku dotyczącego sprzedaży towarów lub usług będących przedmiotem umowy.
Z zastrzeżeniem wyjątków określonych w umowie, zmiany jej mogą być dokonane tylko w formie pisemnej za zgodą obu Stron, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-12-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|