Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania "Budowa Sali Gimnastycznej przy ul.Badestinusa 30"

Data publikacji 2019-12-19
Data zakończenia 2020-01-08 00:00:00
Instytucja Miasto Zabrze
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636507-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup fabrycznie nowego wyposażenia zaplecza sali oraz dostawę i montaż tego wyposażenia - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ i umowy.
Montaż i ustawienie wyposażenia należy dokonać zgodnie z projektem (usytuowanie mebli) stanowiącym załącznik do SIWZ.
Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz dostarczone do:
Sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 przy ul. Badestinusa 30 w Zabrzu.
Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub równoważny tj. o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 427ce066-0831-43e8-bbe1-fa36b8454bd9
Biuletyn 636507-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Zabrze
Regon 27625552000000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 5-7
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323733537
Zamawiajacy fax 323733516
Zamawiajacy email sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Adres strony url www.zabrze.magistrat.pl zakładka: Urząd Miejski, zakładka: Zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zabrze.magistrat.pl; zakładka: Urząd Miejski; zakładka: Zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zabrze.magistrat.pl; zakładka: Urząd Miejski; zakładka: Zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, II piętro, pokój 219
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia dla zadania "Budowa Sali Gimnastycznej przy ul.Badestinusa 30"
Numer referencyjny BZP.271.64.2019.MB
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup fabrycznie nowego wyposażenia zaplecza sali oraz dostawę i montaż tego wyposażenia - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ i umowy. Montaż i ustawienie wyposażenia należy dokonać zgodnie z projektem (usytuowanie mebli) stanowiącym załącznik do SIWZ. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz dostarczone do: Sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 przy ul. Badestinusa 30 w Zabrzu. Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub równoważny tj. o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż 1 wykonaną dostawą o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie i montażu wyposażenia meblowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dodatkowo warunkiem jest , aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać informacje o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności ,kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: A) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p.; B) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi dokumenty i oświadczenia: A) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie wskazać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych dostaw nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo warunkiem jest , aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia jest krótszy – z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać informacje o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności ,kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Jeśli Wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie przez Zamawiającego wezwany i przedstawi: a/ dla wyrobów produkowanych seryjnie lub wyposażenia - poprzez karty katalogowe lub inne dokumenty producenta w języku polskim lub tłumaczone na język polski potwierdzające zgodność parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji, b/ deklarację zgodności CE dla wyposażenia wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. W.w dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem zgodnie z pkt. 5.2.2 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której mowa powyżej, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać np. w zobowiązaniu (dokument ten należy złożyć wraz z ofertą): - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1,2,4 p.z.p. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia, stwierdzającym spełnienie przez niego wymogów określonych w punktach 5.1-5.2.1 SIWZ. Informacje dotyczące wszystkich oświadczeń i dokumentów: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: A) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5.5 zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak wyżej. Dokumenty lub oświadczenie sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. : 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji, dla których dopuszcza się inny sposób legalizacji. 3. Podstawa zmiany postanowień umowy jest pisemny wniosek Wykonawcy lub protokół konieczności. 4. Zamawiający przewiduje następujące okoliczności zmiany postanowień umowy: a) terminy realizacji - mogą ulec zmianie tylko na podstawie n/w przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego i w przypadku, gdy : -wystąpią opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy; - wystąpienie „siły wyższej” oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, -gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym ustępie terminy wykonania zastrzeżone w umowie mogą ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy. b) zapłata wynagrodzenia – w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy możliwa jest zmiana warunków zapłaty wynagrodzenia, a w tym między innymi: sposobu, formy i terminu płatności. c) nadzór nad wykonawstwem – zmiany osób wyznaczonych do nadzorowania realizacji umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji – nie wymaga spisania aneksu d) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych e) zmiana, wprowadzenie lub rezygnacja z podwykonawcy – za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ. f) zmiana Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia w przypadku, gdy obecny Wykonawca nie realizuje zadania zgodnie z zapisami umowy lub jego sytuacja prawna lub finansowa lub którego zasoby osobowe lub techniczne nie gwarantują terminowej lub prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia po wyczerpaniu środków przewidzianych w umowie, w przypadku widocznego braku poprawy sytuacji. Zmiana nastąpi na podstawie oświadczenia przesłanego Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający może powierzyć dalsze wykonanie przedmiotu zamówienia: - partnerowi Konsorcjum, - jednemu z Podwykonawców lub kilku Podwykonawcom na podstawie odrębnych umów za ich zgodą, za kwotę wynagrodzenia zgodnego z kwotą umowną Wykonawcy za dany wykonywany zakres, na podstawie oferty Wykonawcy, pomniejszoną o koszt dostaw już wykonanych. Zmiana Wykonawcy na Podwykonawcę/Podwykonawców możliwa będzie, gdy koszt dostaw już wykonanych zgodnie z ofertą Wykonawcy nie będzie mniejszy niż 50% wartości umowy z Wykonawcą. Warunkiem powierzenia dalszego wykonania przedmiotu zamówienia Podwykonawcy/Podwykonawcom jest wykazanie przez nich braku podstaw do wykluczenia. - Wykonawcy, którego oferta zajęła drugie lub trzecie miejsce w ocenie ofert na etapie przetargu za jego zgodą. Wykonawca, którego oferta zajęła 3 miejsce może zostać wybrany w przypadku gdy poprzednik nie wyraził zgody. Wartość umowy zostałaby ustalona jako różnica ceny ofertowej pomniejszona o wartości brutto za pozycje już wykonane i powiększona o dodatek, za przejęcie realizacji po poprzednim Wykonawcy i udzielenie gwarancji i rękojmi na cały przedmiot umowy, w tym na roboty, materiały i urządzenia wykonane i dostarczone przez pierwotnego Wykonawcę. Kwota brutto dodatku zostałaby ustalona w drodze negocjacji i nie mogłaby przekraczać 50% różnicy ceny podaną w ofercie Wykonawcy, z którym Zamawiający chce zawrzeć umowę a ceną podaną w kolejnej ofercie. Wykonawca z którym miałaby być podpisana umowa musi wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. g) zmiana w obowiązujących przepisach - zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia. h) w razie wystąpienia nowych wymogów stawianych przez Europejski Bank Inwestycyjny, w związku z finansowaniem zadania z jego środków. Żądanie wprowadzenia zmian w umowie zostanie sporządzone przez Zamawiającego w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem i przesłane do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów, producenta oferowanego produktu, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, w szczególności z powodu wycofania z produkcji określonego sprzętu lub produktu, niedostępności produktu na rynku lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zmieniony produkt będzie miał cechy, właściwości równoważne tzn. spełniał wymagania techniczne, funkcjonalne oraz jakościowe, nie gorsze niż produkt oferowany – zmiana nie wymaga spisania aneksu. W takim przypadku wszelkie praca dostosowujące pomieszczenie do montażu nowego urządzenia obciążają Wykonawcę Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy, W przypadku, gdy roboty budowlane zakończą się wcześniej, za zgodą stron możliwa jest wcześniejsza dostawa – zmiana nie wymaga spisania aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)