GuidZP400 |
f4b917fa-3446-44eb-91b6-ba6b70121fdf
|
Biuletyn |
638203-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Białymstoku
|
Regon |
50637922000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-471
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 8693550, 8694550,
|
Zamawiajacy fax |
858 693 566
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zozmswia.bialystok.pl,
|
Adres strony url |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku do badań FFR oraz IVUS
|
Numer referencyjny |
EZPiZ.2344.36.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
iPakiet 1 - cewniki diagnostyczne - 500 szt., Pakiet 2 - balon do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej - 6 szt - depozyt, Pakiet 3 - Przedłużający cewnik prowadzący - 30 szt. - depozyt, Pakiet 4 - stent kobaltowo-chromowy - 100 szt., Pakiet 5 - Introduktor do tętnicy promieniowej - 400 szt., Pakiet 6 - głowica ultrasonograficzna do aparatu IVUS
Uzyczenie konsoli w ramach oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za ważną i będzie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia: a) stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych (tj. Dz. U.2017, poz. 211), b) oryginalnych materiałów opisowych pochodzących od producenta: ulotek, katalogów itp. potwierdzających spełnianie przez oferowany asortyment postawionych przez Zamawiającego wymagań. Dostarczone dokumenty winny zawierać nr katalogowy zaoferowanego asortymentu. W celu weryfikacji spełniania wymogów SIWZ, Zamawiający ma prawo wystąpić o przedstawienie dokumentów/próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy,
b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania (załącznik nr 5),
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4),
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (załącznik nr 5a),
e) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 5a),
f) oświadczenie Wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a),
g) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2),
h) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7),
i) wypełniony wzór umowy depozytu zał. 3a (dotyczy Pakietu nr 2,3,4,6) , umowy dostawy- zał. nr 3 (dotyczy Pakietu nr 1,5), wzór umowy użyczenia (załączniki nr 3b),umowa przetwarzania danych osobowych – zał. nr 3c
j) potwierdzenie wniesienia wadium,
k) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.
l) oświadczenie RODO (załącznik nr 8)
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium w wysokości:
Pakiet nr 1 – 388,00 zł
Pakiet nr 2 – 262,00 zł
Pakiet nr 3 - 945,00 zł
Pakiet nr 4 - 1 680,00 zł
Pakiet nr 5 - 395,00 zł
Pakiet nr 6 - 5 600,00 zł
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. nr 2018 poz. 110).
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego.
Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert.
W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie.
Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) w/w ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w przypadku:
a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu,
b) wydłużenia okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru określonego w Załączniku nr 1 do umowy do wyczerpania tego towaru z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
c) szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta lub będące następstwem działania organów administracji publicznej, wycofanie towaru z rynku, pojawienia się jego nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na towar nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie.
d) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru, w tym zmiany numeru katalogowego bądź jego nazwy własnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego
e) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie;
f) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zapisów umowy,
g) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pakietach objętych umową zarówno „in plus” jak i „in minus” bez wzrostu wartości brutto danego pakietu i bez zmiany ceny jednostkowej, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku:
a) zmiany stawki VAT - zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian;
b) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent, jaki wynika z podwyżek należnych, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży; zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę;
c) zmniejszenie ceny w każdym przypadku,
5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu wszelkich rabatów, promocji w stosunku do towarów objętych umową, zaistniałych w trakcie realizacji niniejszej umowy, udzielanych innym odbiorcom. Zmiany takie obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej.
6. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów umowy.
7. Zmiany, o których mowa ust. 2 pkt c)–d), ust. 4 pkt c) oraz ust. 5 niniejszego paragrafu nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają formy aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|