GuidZP400 |
d45270f1-dce5-420d-9bee-bc769814b4dc
|
Biuletyn |
638091-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
|
Regon |
01581798500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grójecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
186
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-390
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 572 62 54, 022 572 62 51,
|
Zamawiajacy fax |
022 572 63 05
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@nfz.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://nfz.ezamawiajacy.pl
|
Adres strony internetowej |
https://nfz.ezamawiajacy.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://nfz.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://nfz.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://nfz.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://nfz.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu informatycznego do nadzoru, kontroli i rejestracji zdalnych sesji uprzywilejowanych, wdrożenie oraz usługa utrzymania systemu
|
Numer referencyjny |
BAG.261.1.40.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa systemu informatycznego do nadzoru, kontroli i rejestracji zdalnych sesji uprzywilejowanych, wdrożenie oraz usługa utrzymania systemu
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
594107,84
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie systemu informatycznego do nadzoru, kontroli i rejestracji zdalnych sesji uprzywilejowanych, każda o wartości przekraczającej 200.000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot.
W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu na platformie oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć specyfikację jakościowo-ilościową oferowanego Systemu (zgodnie z załącznikiem Nr 6 do Specyfikacji).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w załączniku nr 2 do Specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2020-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|