GuidZP400 |
52709dfe-8f96-4824-b2a5-a07a6df0a43c
|
Biuletyn |
638098-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ostrów Mazowiecka
|
Regon |
55066791300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
gen. Władysława Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Mazowiecka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 7468600
|
Zamawiajacy fax |
29 7468600 wew. 30
|
Zamawiajacy email |
gminaostrowmaz@home.pl
|
Adres strony url |
http://ostrowmazowiecka.bipgmina.pl/wiadomosci/2681/lista/ogloszenia_o_zamowieniach_i_konkursach
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ostrowmazowiecka.bipgmina.pl/wiadomosci/2681/lista/ogloszenia_o_zamowieniach_i_konkursach
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą operatora pocztwego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, I piętro , pok. nr 15 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka
|
Numer referencyjny |
IG.271.25.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących linii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ostrów Mazowiecka z zainstalowaniem energooszczędnych opraw ze źródłami typu LED.4.2.1. Zakres zamówienia obejmuje :
1) Wymianę przestarzałych, energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ze źródłami typu LED szt. 768, zgodnie z załącznikami 1A i 1B, w lokalizacjach określonych w Załączniku nr 11. Wykonawca odpowiada za demontaż obecnie zamontowanych opraw rtęciowych oraz ich utylizację (majątek Gminy) lub przekazanie do właściwego oddziału PGE Dystrybucja SA (Majątek PGE), a także montaż nowych opraw oświetlenia ulicznego LED.
2) Demontaż starych i montaż nowych wysięgników opraw szt. 500. Długości nowych wysięgników powinny wynikać z poprawnych obliczeń oświetleniowych w celu zapewnienia spełnienia normy oświetleniowej. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do prac opracowania przez Wykonawcę projektu modernizacji oświetlenia uwzględniającego klasy dróg i kategorie oświetlenia, zapewniającego osiągnięcie wymaganych normami parametrów (spełnienie wymagań określonych w normie oświetlenia drogowego PN-EN 13201:2016 lub równoważnego systemu odniesienia) wraz z uzgodnieniami i obliczeniami fotometrycznymi. Krzywe światłości i bryły fotometryczne oferowanych opraw użytych do obliczeń muszą być możliwe do pozyskania na ogólnodostępnych stronach producenta opraw, w celu ewentualnej weryfikacji obliczeń.
3) Wymianę zabezpieczeń opraw na nowe izolowane wraz z wkładkami topikowymi.
4) Wymiana przewodów w wysięgnikach zasilających oprawy.
5) Montaż układów sterujących oświetleniem w szafach oświetleniowych.
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
7) Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu wykonawczego zgodnie z warunkami uzyskanymi od PGE O/Wyszków.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w Wytycznych dla opraw oświetleniowych - zał. Nr 1a i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznikach Nr 1b do SIWZ,
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do niniejszej specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, oraz dokumentów wymienionych składanych na żądanie Zamawiającego
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi dowieść, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej lub dostawy lub dostawy z montażem polegającej na budowie/modernizacji oświetlenia ulicznego, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje w przypadku podmiotów zagranicznych i wykształcenie niezbędne do wykonania zadania dla podanych niżej stanowisk:
a) kierownik robót (min. 1 osoba) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe
b) elektrycy ( min. 3 osoby) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
c) elektrycy ( min. 1 osoby) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
d) elektrycy ( min. 3 osoby) posiadającymi ważne upoważnienia do wykonywania prac na sieci nN w technologii prac pod napięciem (PPN)
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w uprawnień przez jedną osobę np. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E i PPN
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ;
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych robót budowlanych, dostaw lub dostaw z montażem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
b) wykaz osób jakimi będzie dysponował Wykonawca, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje w przypadku podmiotów zagranicznych i wykształcenie niezbędne do wykonania zadania dla podanych niżej stanowisk:
- kierownik robót (min. 1 osoba) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe
- elektrycy ( min.3 osoby) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w
kategorii E, albo odpowiadające uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
- elektrycy ( min.1 osoby) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D, albo odpowiadające uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
- elektrycy ( min.3 osoby) posiadającymi ważne upoważnienia do
wykonywania prac na sieci nN w technologii prac pod napięciem (PPN)
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w uprawnień przez jedną osobę np. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E i PPN zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki opraw proponowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający żąda dołączenie po jednej próbce oprawy z rodziny opraw proponowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Próbka oprawy musi posiadać parametry zgodne z parametrami rodziny opraw proponowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania załączonej do oferty próbki oprawy do badań w niezależnym laboratorium w celu potwierdzenia deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych określonych w STWiOR i parametrów fotometrycznych określonych w obliczeniach
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Nazwa Banku: BS Ostrów Mazowiecka
Nr konta bankowego: 04 8923 0008 0003 1046 2000 0006
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy IG.271.25.2019”.
Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
12.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
12.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy.
12.9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|