Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 5 części

Data publikacji 2019-12-20
Data zakończenia 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 637764-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391130007, 391000003, 398317003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 5 części:
Część 1 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do:
A. ZAKŁAD BIOCHEMII FARMACEUTYCZNEJ UMB
B. KLINIKA OBSERWACYJNO - ZAKAŹNA DZIECI UMB
C. ZAKŁAD FIZJOLOGII UMB
D. DZIAŁ DO SPRAW KLINICZNYCH I SZKOLENIA ZAWODOWEGO UMB
E. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB
F. BIBLIOTEKA GŁÓWNA UMB
G. BIURO REKTORA UMB
Część 2 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń ZAKŁADU GENETYKI KLINICZNEJ UMB.
Część 3 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA DROBNEGO - POJEMNIKÓW: NA RĘCZNIKI, MYDŁO I PŁYN DEZYNFEKUJĄCY.
Część 4 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA DROBNEGO: KOSZY I POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNO - LABORATORYJNE.
Część 5 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją SZAF UBRANIOWYCH METALOWYCH.

Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7acd96ec-cb0f-4521-9b7d-272c81e186ad
Biuletyn 637764-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 5 części
Numer referencyjny AZP/261/D/73/TIN/TZ/231/9/M2/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego i drobnego do Jednostek Organizacyjnych i Administracyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 5 części: Część 1 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do: A. ZAKŁAD BIOCHEMII FARMACEUTYCZNEJ UMB B. KLINIKA OBSERWACYJNO - ZAKAŹNA DZIECI UMB C. ZAKŁAD FIZJOLOGII UMB D. DZIAŁ DO SPRAW KLINICZNYCH I SZKOLENIA ZAWODOWEGO UMB E. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB F. BIBLIOTEKA GŁÓWNA UMB G. BIURO REKTORA UMB Część 2 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń ZAKŁADU GENETYKI KLINICZNEJ UMB. Część 3 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA DROBNEGO - POJEMNIKÓW: NA RĘCZNIKI, MYDŁO I PŁYN DEZYNFEKUJĄCY. Część 4 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA DROBNEGO: KOSZY I POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNO - LABORATORYJNE. Część 5 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją SZAF UBRANIOWYCH METALOWYCH. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: część 1 i 2 do 30 dni od dnia zawarcia umowy, część 3, 4 i 5 – do dnia 21 lutego 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) dwie dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każda (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) – dotyczy części 1; b) dwie dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto każda (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) – dotyczy części 2; c) dwie dostawy mebli biurowych ( w tym krzeseł i/lub foteli) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) – dotyczy części 4; d) dwie dostawy mebli (w tym szaf ubraniowych metalowych) lub dwóch dostaw mebli o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) – dotyczy części 5; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; Podana wartość dostawy musi dotyczyć jednego zamówienia, czyli musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem. Zamawiający dopuszcza, aby wykazane dostawy potwierdzały spełnienie warunku dla różnych części.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; informacje te należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) dotyczy części 1 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące:  Krzeseł, foteli, taboretów laboratoryjnych. 2) dotyczy części 2 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące:  Fotela biurowego obrotowego,  Krzesła konferencyjnego. 3) dotyczy części 3 a) Kompletne i aktualne deklaracje zgodności dotyczące zaoferowanych sprzętów. b) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych zaoferowanych sprzętów. 4) dotyczy części 4 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamknięcie. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych wyposażenia drobnego i wyposażenia meblowego (nie dotyczy szaf magazynowych). 5) dotyczy części 5 a) Certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa potwierdzający spełnianie norm. b) Atest higieniczny. c) Raport klasyfikacyjny w zakresie reakcji na ogień. d) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych szaf ubraniowych metalowych. W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument – (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).
Inne dokumenty niewymienione I. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 2. Wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfika asortymentowa Załączniki nr 3 3. Tabela oceny okresu gwarancji Załączniki nr 4 4. Formularz cenowy Załączniki nr 5 5. Oświadczenie DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 6 6. Oświadczenie DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Załącznik nr 7 7. Opcjonalnie: zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 9 8. Opcjonalnie: oświadczenie o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia – jeżeli dotyczy Załącznik nr 10 9. Opcjonalnie: wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców – jeżeli dotyczy Załącznik nr 14 10. Opcjonalnie: pełnomocnictwo Jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. II. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ III. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wykaz dostaw wraz z dowodami Załącznik nr 8 2. Certyfikaty lub atesty, materiały informacyjne, deklaracje zgodności, inne …- zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ: 1) dotyczy części 1 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące:  Krzeseł, foteli, taboretów laboratoryjnych. 2) dotyczy części 2 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie – zamknięcie. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące:  Fotela biurowego obrotowego,  Krzesła konferencyjnego. 4) dotyczy części 3 a) Kompletne i aktualne deklaracje zgodności dotyczące zaoferowanych sprzętów. b) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych zaoferowanych sprzętów. 4) dotyczy części 4 a) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość zawiasów na min. 80 tys. cykli otwarcie - zamknięcie. b) Certyfikat lub atest potwierdzający wytrzymałość prowadnic na min. 50 tys. cykli. c) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych wyposażenia drobnego i wyposażenia meblowego (nie dotyczy szaf magazynowych). 5) dotyczy części 5 e) Certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa potwierdzający spełnianie norm. f) Atest higieniczny. g) Raport klasyfikacyjny w zakresie reakcji na ogień. h) Aktualne materiały informacyjne dotyczące parametrów techniczno-eksploatacyjnych, jakościowych i funkcjonalnych szaf ubraniowych metalowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 1) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: • cena – 60%, • okres gwarancji – 40%. 2) Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu. 3) Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru: PC = (CN / CR ) x 60 gdzie : CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, CR – cena oferty rozpatrywanej, 60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%. 4) Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji ” zostanie przyznana w następujący sposób: kryterium WARUNKI GWARANCJI (PG): PG of. PG = ------ x 40 PG max. gdzie: PG of. – termin gwarancji w ofercie badanej, PG max. – najdłuższy termin gwarancji możliwy do zaoferowania 40 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium - 40% UWAGA: Podstawą oceny oferty w kryterium "warunki gwarancji" będzie wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ. W kryterium warunki gwarancji (PG), wartości PG of. obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w tabeli oferowanych warunków gwarancji (wg zał. nr 4 do SIWZ). 5) Jako oferta najkorzystniejsza dla danej części wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PG.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do: A. ZAKŁAD BIOCHEMII FARMACEUTYCZNEJ UMB B. KLINIKA OBSERWACYJNO - ZAKAŹNA DZIECI UMB C. ZAKŁAD FIZJOLOGII UMB D. DZIAŁ DO SPRAW KLINICZNYCH I SZKOLENIA ZAWODOWEGO UMB E. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB F. BIBLIOTEKA GŁÓWNA UMB G. BIURO REKTORA UMB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do: A. ZAKŁAD BIOCHEMII FARMACEUTYCZNEJ UMB B. KLINIKA OBSERWACYJNO - ZAKAŹNA DZIECI UMB C. ZAKŁAD FIZJOLOGII UMB D. DZIAŁ DO SPRAW KLINICZNYCH I SZKOLENIA ZAWODOWEGO UMB E. DZIAŁ PROJEKTÓW POMOCOWYCH UMB F. BIBLIOTEKA GŁÓWNA UMB G. BIURO REKTORA UMB Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń ZAKŁADU GENETYKI KLINICZNEJ UMB.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją wyposażenia meblowego do pomieszczeń ZAKŁADU GENETYKI KLINICZNEJ UMB.Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA DROBNEGO - POJEMNIKÓW: NA RĘCZNIKI, MYDŁO I PŁYN DEZYNFEKUJĄCY.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA DROBNEGO - POJEMNIKÓW: NA RĘCZNIKI, MYDŁO I PŁYN DEZYNFEKUJĄCY. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA DROBNEGO: KOSZY I POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNO - LABORATORYJNE.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA DROBNEGO: KOSZY I POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNO - LABORATORYJNE. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją SZAF UBRANIOWYCH METALOWYCH.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją SZAF UBRANIOWYCH METALOWYCH. Opis wymagań ogólnych związanych z wykonaniem zamówienia zawiera załącznik nr 2, wymagania techniczno-eksploatacyjne, jakościowe i funkcjonalne, specyfikę asortymentową, ilość i rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach zawiera załącznik nr 3, oceniane warunki gwarancji zawiera załącznik nr 4, zdjęcia mebli zawiera załącznik nr 13 (dot. części 1), odpowiednio dla każdej części zamówienia. Załączniki stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)