GuidZP400 |
0bd49164-18dd-4726-8c67-8a7b5e49a909
|
Biuletyn |
638300-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Jarociński
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości 10-12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarocin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 472 920
|
Zamawiajacy fax |
627 473 337
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat-jarocinski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-jarocinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-jarocinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach
|
Numer referencyjny |
A-ZPI.272.2.20.2019.JM3
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach,
w ramach projektów:
− „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy
(Część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX)
− „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jarocinie” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy
(Część X, XI, XII, XIII, XIV, XV)
- „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach” – Oś priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.3. Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy
(Część XVI)
finansowana ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Określone w Załączniku nr 1 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu i materiałów dydaktycznych o lepszych parametrach.
Zamówienie zostało podzielone na 16 części:
Część I - Dostawa doposażenia pracowni – technik ekonomista Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część II - Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część III - Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt,
Część IV - Dostawa doposażenia pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część V - Dostawa doposażenia pracowni – technik mechatronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część VI - Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część VII - Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt,
Część VIII - Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie,
Część IX - Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt,
Część X - Dostawa doposażenia pracowni – technik hotelarstwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XI - Dostawa doposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XII - Dostawa doposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XIII - Dostawa doposażenia pracowni – technik elektronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XIV - Dostawa doposażenie pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XV - Dostawa doposażenia pracowni – zawód sprzedawca Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie,
Część XVI - Dostawa doposażenia pracowni – technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie:
Część I, II, III, IV, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XIII, XIV, XV, XVI - maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy,
Część V, XII - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) wypełniony formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2a do 2p do SIWZ (w zależności od części na którą składana jest oferta),
3) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt 1.1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ,
4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII pkt 3 i 4 SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w szczególności w zakresie:
1) ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodowała zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku uiszczonego przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-01-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ochrona danych osobowych
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Jarociński; adres siedziby i dane kontaktowe: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin tel. 62 747 15 96, fax 62 747 33 37; adres e mail: sekretariat@powiat-jarocinski.pl,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Jarocinie jest Pan Roman Król; kontakt e-mail: ido@powiat-jarocinski.pl, *
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę doposażenia pracowni zawodowych szkół ponadpodstawowych z terenu powiatu jarocińskiego w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne umożliwiające realizację podstawy programowej kształcenia w zawodach; znak sprawy: A-ZPI.272.2.20.2019.JM3 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej „ustawa PZP”,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy z zastrzeżeniem iż nie krócej niż przez okres przewidywany przepisami kancelaryjno-archiwalnymi obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Jarocinie zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r., poz. 553 ze zm.),
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzecie, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca złoży w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie zawarte w formularzu oferty o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik ekonomista Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik ekonomista Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik żywienia i usług gastronomicznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik mechatronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik mechatronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik grafiki i poligrafii cyfrowej oraz pracowni informatycznych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik budownictwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Jarocinie w pozostały sprzęt. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik hotelarstwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik hotelarstwa Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik elektronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik elektronik Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenie pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenie pracowni fryzjerskiej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – zawód sprzedawca Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – zawód sprzedawca Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jarocinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa doposażenia pracowni – technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni – technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Przyrodniczo-Biznesowych w Tarcach. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |