GuidZP400 |
1d3d825f-0fe8-44b2-bb50-fad467ab6f3b
|
Biuletyn |
638336-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Miejskie Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku
|
Regon |
13050127600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rafała Krajewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pułtusk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 922 045,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.pm4@pultusk.pl,
|
Adres strony url |
pm4-pultusk.bip.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Przedszkole Publiczne
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
pm4-pultusk.bip.org.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pm4pultusk.szkolnastrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Przedszkole Miejskie Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku, ul. R. Krajewskiego 3, 06-100 Pułtusk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2020 do Przedszkola Miejskiego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. R. Krajewskiego 3, 06-100 Pułtusk
|
Numer referencyjny |
PM4.271.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2020 do Przedszkola Miejskiego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. R. Krajewskiego 3, 06-100 Pułtusk. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże: Wykonawca wykaże, że dysponuje pojazdem będącym w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje pojazdem będącym w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty: formularz ofertowy, oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu, o których mowa w pkt 6 SIWZ. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionych produktów. Ilość zamawianych towarów może ulec zmianie np. w razie zmiany liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach.
2. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
zatwierdził: Dyrektor Przedszkola mgr Lidia Sadowska
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2020 do Przedszkola Miejskiego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. R. Krajewskiego 3, 06-100 Pułtusk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
mięso, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2020 do Przedszkola Miejskiego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. R. Krajewskiego 3, 06-100 Pułtusk
|
| |