GuidZP400 |
a22920be-7567-4083-aa44-8d115fa37524
|
Biuletyn |
638786-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ustrzyki Dolne
|
Regon |
37044007000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ustrzyki Dolne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
013 460-80-00
|
Zamawiajacy fax |
013 460-80-16
|
Zamawiajacy email |
igp@ustrzyki-dolne.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/dokumenty_rodzaj-32-przetargi_wszczete.html
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Programu Współpracy Transgranicznej PL-BY-UA 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.ustrzyki-dolne.pl/dokumenty_rodzaj-32-przetargi_wszczete.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem poczty, poczta kurierska lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika1 , 38-700 Ustrzyki Dolne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia centrum szkoleniowego w ramach projektu nr PLBU.03.02.00-18-0508/17-00 „SOS – na ratunek – centrum szkoleniowe dla organizowania i prowadzenia transgranicznych akcji ratunkowych”.
|
Numer referencyjny |
ZP-271.53.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawę i montaż wyposażenia do centrum szkoleniowego w miejscowości Równia – gmina Ustrzyki Dolne.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wykaz rzeczowy i ilościowy zawarty został w następujących załącznikach:
Załącznik nr 1a – zestawienie sprzętu stanowiącego przedmiot umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-02-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. 2019 poz.1843), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
1. Zamawiający przewiduje zastosowanie w postępowaniu art. 24aa ustawy Pzp.
W przypadku zastosowania art. 24aa ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, o którym mowa powyżej, będzie uchylał się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający njie stawia specjalnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie wyposażenia
o wartości minimalnej 80.000 zł. każdej z dostaw.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą państwa, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 7.2.-7.4. Złożenie zaświadczenia lub certyfikatu nie zwalnia ze złożenia dokumentów dotyczących podwykonawców
i podmiotów, na których zasoby wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 6.1.2. wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane i są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
7.2.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie i nieodpłatnie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
7.2.3. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji
z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy oraz formularz cenowy.
Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć:
Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ)
Zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ,
a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w pkt 19.9.
19.9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach::
a) niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w Umowie spowodowanego zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego asortymentu,
b) pojawienia się na rynku asortymentu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po stronie Zamawiającego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ustrzyk Dolnych z siedzibą w Ustrzykach Dolnych ul. Mikołaja Kopernika 1 kod pocztowy: 38-700 Ustrzyki Dolne, tel.13 460 8000, 13 460 8001, fax 13 460 8016
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Ustrzykach Dolnych jest Pani/Pana Wiesław Andruch, ul. Mikołaja Kopernika 1 38-700 Ustrzyki Dolne tel.13 460 8021, fax 13 460 8016, e-mail: iodo@ustrzyki-dolne.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-271. .2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
IV 4 4 data |
2020-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
J.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|