GuidZP400 |
3b55ccba-e30e-4dab-8688-93b55b34266e
|
Biuletyn |
638759-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Regon |
15528910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
Zamawiajacy fax |
22 31 41 670
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
Adres strony url |
www.mazovia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie techniczne i serwis w zakresie obsługi systemów dziedzinowych
|
Numer referencyjny |
CG-R-III.ZP.U.272.99.2019.LB
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług Serwisu oraz Modyfikacji Systemów Dziedzinowych na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego (na warunkach oraz do limitów kwot określonych przez Zamawiającego), w ramach zrealizowanego projektu „Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa” (Projekt EA) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (Priorytet II, działanie 2.2 „Rozwój e-usług”), wdrożonych w 297 lokalizacjach w Jednostkach Samorządu Terytorialnego, poprzez zdalne połączenie typu RDP, umożliwiające ich bezawaryjne działanie, obejmujących w szczególności: 1) usuwanie Awarii/usterek oraz naprawia skutków tych Awarii/Usterek, 2) wsparcie w rozwiązywaniu problemów zidentyfikowanych przez Zamawiającego, będących lub mogących być źródłem Awarii i Usterek, 3) dostarczanie Rozwiązań Tymczasowych (workaround) dla Awarii / Usterek, których nie uda się rozwiązać w terminie określonym w SLA, 4) udzielanie pisemnych, telefonicznych konsultacji zgłaszanych przez Zamawiającego, m.in. w sprawach związanych z bieżącym działaniem Systemów Dziedzinowych, 5) udzielanie wsparcia on site – usługa serwisowa świadczona w siedzibie Partnera - na pisemny wniosek Partnera zatwierdzony przez Zamawiającego, 6) pomoc w odzyskiwaniu danych utraconych z powodu omyłkowych działań Zamawiającego, 7) przygotowanie nowych wersji, w szczególności aktualizacja stanów prawnych w poszczególnych Systemach Dziedzinowych oraz Modyfikacja, w tym rozwój systemu, wykonana na podstawie odrębnego zlecenia
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
w szczególności: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonuje nieprzerwanie lub wykonywał przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy co najmniej 1 zamówienie polegające na utrzymaniu i serwisowaniu systemu informatycznego - zbudowanego na platformie Cameleo w oparciu o relacyjną bazę danych oraz technologię Groovy,- dedykowanego do obsługi zadań realizowanych w gminach, powiatach lub jednostkach organizacyjnych samorządów terytorialnych lub urzędów państwowych, o wartości 500 000 zł brutto;
Jeżeli wartość zamówienia została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) 1 osobą – pełniącą rolę Kierownika Zespołu, posiadającą: - minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w branży IT, która na stanowisku Kierownika projektu, programisty lub konsultanta brała udział w zrealizowanym projekcie IT dotyczącym wdrożenia systemów dziedzinowych dedykowanych do obsługi obowiązków
i kompetencji administracji publicznej w oparciu o relacyjną bazę danych, technologie Tomcat, Java ( Spring, Hibernate, GWT), oraz oprogramowanie wspomagające Eclipse; - certyfikat PRINCE2 lub równoważny certyfikat zarządzania projektami; b) 1 osobą – analityk procesów biznesowych - posiadającą doświadczenie w zakresie analizowania i tworzenia modeli procesów biznesowych oraz posługiwania się narzędziami informatycznymi służącymi do ich opisywania, w tym projektowania modeli bazodanowych dla relacyjnej bazy danych, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w branży IT; c) 1 osobą – konsultant / serwisant - posiadającą doświadczenie zawodowe w branży IT, polegające na utrzymaniu / serwisowaniu przez okres min. 1 roku systemu zbudowanego na platformie Cameleo
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o
których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych
podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 ustawy PZP Wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 ustawy PZP zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie przewidzianym w we wzorze istotnych warunków umowy, stanowiącym
załącznik nr 3 do specyfikacji
|
IV 4 4 data |
2020-01-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% maksymalnej kwoty brutto przeznaczonej przez Zamawiającego
na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Skrót Pzp użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Skrót SIWZ/specyfikacja oznacza Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl.
|