Dostawa i montaż aranżacji pomieszczenia wystawy multimedialnej w budynku baletu Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie, zgodnie z projektem Zamawiającego

Data publikacji 2019-12-27
Data zakończenia 2020-01-08 00:00:00
Instytucja "Opera Krakowska" w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638782-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zabudowy monitorów multimedialnych, gablot oraz elementów wyposażenia pomieszczenia wystawy multimedialnej w budynku baletu Opery Krakowskiej, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz „Projektem aranżacji wystawy w budynku szkoły baletowej Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie” autorstwa Ewy Szymczyk i Agaty Motyki z listopada 2018 r. Pomieszczenie wystawy multimedialnej zgodnie z projektem budowlanym stanowi strefę wejściową (hall), która jest jednocześnie częścią drogi ewakuacyjnej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został wykonany na podstawie „Projektu aranżacji wystawy w budynku szkoły baletowej Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie” (Załącznik nr 1a do SIWZ), zatwierdzonego przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie –Pozwolenie Nr 7/19 z dnia 7 stycznia 2019r. (Załącznik nr 1b do SIWZ). Projekt aranżacji zawiera próbki i kolorystykę zatwierdzone przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie.
2. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia w celu weryfikacji wymiarów wskazanych w Specyfikacji, po wcześniejszym umówieniu spotkania z Joanną Augustyńską tel. 12 2966 213.
3. W związku z tym, że budynek, w którym wykonywany jest przedmiot umowy, jest objęty gwarancją Wykonawcy prac budowlanych (tj. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowlano - Produkcyjne ŁĘGPRZEM sp. z o.o.; ul. Ciepłownicza 1 31-587 Kraków oraz „Des” Henryk Dowgier, Anna Dowgier Sp.J.; ul. Kronikarza Galla 5/1, 30 -053 Kraków), wykonywane prace nie mogą skutkować naruszeniem warunków gwarancji wykonawcy robót budowlanych. Każda ingerencja mogąca skutkować możliwością wyłączenia odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych wymaga uzgodnienia przez Wykonawcę z wykonawcą robót budowlanych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c03d5fc9-7a28-44c8-8c16-f141db6fac0a
Biuletyn 638782-N-2019
Zamawiajacy nazwa "Opera Krakowska" w Krakowie
Regon 27880185935000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 29 66 101, 12 29 66 202
Zamawiajacy fax 12 29 66 103
Zamawiajacy email d.sularz@opera.krakow.pl
Adres strony url https://www.opera.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Modernizacja i rewitalizacja budynku baletu Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie”, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.1 Ochrona i opieka nad zabytkami oraz ze środków Województwa Małopolskiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.opera.krakow.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat „Opery Krakowskiej” w Krakowie przy ul. Lubicz 48, 31-512 Kraków, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż aranżacji pomieszczenia wystawy multimedialnej w budynku baletu Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie, zgodnie z projektem Zamawiającego
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zabudowy monitorów multimedialnych, gablot oraz elementów wyposażenia pomieszczenia wystawy multimedialnej w budynku baletu Opery Krakowskiej, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz „Projektem aranżacji wystawy w budynku szkoły baletowej Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie” autorstwa Ewy Szymczyk i Agaty Motyki z listopada 2018 r. Pomieszczenie wystawy multimedialnej zgodnie z projektem budowlanym stanowi strefę wejściową (hall), która jest jednocześnie częścią drogi ewakuacyjnej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został wykonany na podstawie „Projektu aranżacji wystawy w budynku szkoły baletowej Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie” (Załącznik nr 1a do SIWZ), zatwierdzonego przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie –Pozwolenie Nr 7/19 z dnia 7 stycznia 2019r. (Załącznik nr 1b do SIWZ). Projekt aranżacji zawiera próbki i kolorystykę zatwierdzone przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. 2. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia w celu weryfikacji wymiarów wskazanych w Specyfikacji, po wcześniejszym umówieniu spotkania z Joanną Augustyńską tel. 12 2966 213. 3. W związku z tym, że budynek, w którym wykonywany jest przedmiot umowy, jest objęty gwarancją Wykonawcy prac budowlanych (tj. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowlano - Produkcyjne ŁĘGPRZEM sp. z o.o.; ul. Ciepłownicza 1 31-587 Kraków oraz „Des” Henryk Dowgier, Anna Dowgier Sp.J.; ul. Kronikarza Galla 5/1, 30 -053 Kraków), wykonywane prace nie mogą skutkować naruszeniem warunków gwarancji wykonawcy robót budowlanych. Każda ingerencja mogąca skutkować możliwością wyłączenia odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych wymaga uzgodnienia przez Wykonawcę z wykonawcą robót budowlanych.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy spełnią warunek jeśli wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o wartości 40.000 zł obejmujące dostawę i montaż aranżacji wnętrz wraz z elementami wykonywanymi „na wymiar” i dostawę tą wykonali należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, to jest dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b) dowody określające, czy dostawy, o których mowa pod lit. a) zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci próbki i karty katalogowe materiałów równoważnych, z których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia (dotyczy pozycji nr: 1, 3, 6, 8, 9, 10 Specyfikacji zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a) lub 6b) do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. 2. Wykonawca może, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V.1. SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych Wykonawców dokumentów wskazanych w pkt VI.2.c-e SIWZ. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w części III.4 niniejszego ogłoszenia składają dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. z 2016r., poz. 1126), tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w punkcie a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym dokumenty określone w punkcie VI.2 d oraz VI.3 SIWZ winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty określone w punkcie VI.2.a-c w odniesieniu do wszystkich wykonawców działających wspólnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, obowiązującej dla towarów objętych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmianą stawki tego podatku, b) zmian uzasadnionych względami technologicznymi, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. 2. Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2020-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być napisana czytelnie, odręcznie, literami „drukowanymi”, maszynowo lub w formie wydruku komputerowego, w języku polskim, poprzez wypełnienie formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie założonego terminu realizacji zamówienia „T”
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena „C”
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)