Dostawa oprogramowania do obliczeń i analiz MES/FEM (metodą elementów skończonych/Finite Element Method) oraz jednostki obliczeniowej.

Data publikacji 2019-12-27
Data zakończenia 2020-01-15 00:00:00
Instytucja Instytut Kolejnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638761-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do obliczeń i analiz MES (metodą elementów skończonych)/FEM (ang. Finite Element Method) wraz z usługą wsparcia technicznego oraz dedykowanej jednostki obliczeniowej z wyposażeniem. 2.) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała: a) dostarczenie oprogramowania MES/FEM z licencją komercyjną jednostanowiskową, bezterminową; b) dostarczenie w pełni funkcjonalnej jednostki obliczeniowej wraz wyposażeniem i systemem operacyjnym; c) dostarczenie dokumentacji technicznej dotyczącej oprogramowania MES/FEM oraz jednostki obliczeniowej – w wersji papierowej lub elektronicznej, w języku polskim lub angielskim; d) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania jednostki obliczeniowej; e) sprawdzenie zainstalowanych aplikacji oprogramowania MES/FEM oraz przeprowadzenie symulacji, w zakresie programów pre-procesingu, solverów i postprocesingu; f) dostarczenie wersji instalacyjnych zainstalowanego systemu operacyjnego oraz oprogramowania MES/FEM na trwałych nośnikach (pandrive lub płyty DVD, dysk SSD); g) świadczenie wsparcia technicznego przez minimum 24 miesiące, liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, które zapewni dostęp do aktualnych wersji software’u (update’ów/upgrade’ów) oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem oprogramowania; h) szkolenie pracowników IK. 3.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na urządzenia, o których mowa w punkcie 6 załącznika nr 1 do SIWZ, minimum 24-ro miesięcznej gwarancji jakości, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, określając warunki usunięcia wad ujawnionych w okresie gwarancji, w szczególności: a) forma zgłoszenia awarii urządzeń: telefonicznie lub pocztą elektroniczną; b) czas reakcji serwisu: nie więcej niż 24 godziny od zgłoszenia usterki; c) termin zakończenia naprawy: nie dłuższy niż 14 dni od zgłoszenia awarii urządzeń; d) miejsce odbioru urządzeń do naprawy oraz po naprawie: miejsce użytkowania urządzeń przez Zamawiającego. 5.) Przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego: 5.1.) Zamawiający dokona odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia w ciągu 4 (czterech) tygodni od daty dostarczenia jednostki obliczeniowej wraz z oprogramowaniem do Instytutu Kolejnictwa, w następujący sposób: a) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania jednostki obliczeniowej; b) sprawdzenie zainstalowanych aplikacji oprogramowania MES/FEM oraz przeprowadzenie symulacji, w zakresie programów pre-procesingu, solverów i postprocesingu (wybranych przez Zamawiającego z zakresu podanego w pkt 4 i 5 załącznika nr 1 do SIWZ); 5.2.) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania i przeprowadzenia 3 dniowego szkolenia dla 3 pracowników Zamawiającego z zakresu obliczeń FEM, w tym dynamiki i przepływów. Szkolenie powinno się odbyć na terenie Polski w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Koszty organizacji szkolenia ponosi Wykonawca. Jeżeli szkolenie zostanie zorganizowane w innym miejscu na terenie Polski niż miejsce dostawy przedmiotu zamówienia, Zamawiający poniesie koszty delegacji szkolonych pracowników.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71cd028c-919f-44d4-ba1e-cdfceee6aa02
Biuletyn 638761-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Kolejnictwa
Regon 16382785000000
Zamawiajacy adres ulica J. Chłopickiego
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-275
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 731 300
Zamawiajacy fax 226 107 597
Zamawiajacy email atesny@ikolej.pl
Adres strony url www.ikolej.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej I „Wykorzystanie działalności badawczo-rozwojowej w gospodarce”, Działanie 1.1. „Działalność badawczo-rozwojowa jednostek naukowych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Dofinasowanie projektu „Zakup nowoczesnej aparatury badawczo-laboratoryjnej dla Instytutu Kolejnictwa” nr RPMA.01.01.00-14-9845/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ikolej.pl/bip/index.php?id=14&id2=56
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Kolejnictwa; ul. J. Chłopickiego 50; 04-275 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania do obliczeń i analiz MES/FEM (metodą elementów skończonych/Finite Element Method) oraz jednostki obliczeniowej.
Numer referencyjny IK.PZ-380-04/PN/UEM/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do obliczeń i analiz MES (metodą elementów skończonych)/FEM (ang. Finite Element Method) wraz z usługą wsparcia technicznego oraz dedykowanej jednostki obliczeniowej z wyposażeniem. 2.) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie obejmowała: a) dostarczenie oprogramowania MES/FEM z licencją komercyjną jednostanowiskową, bezterminową; b) dostarczenie w pełni funkcjonalnej jednostki obliczeniowej wraz wyposażeniem i systemem operacyjnym; c) dostarczenie dokumentacji technicznej dotyczącej oprogramowania MES/FEM oraz jednostki obliczeniowej – w wersji papierowej lub elektronicznej, w języku polskim lub angielskim; d) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania jednostki obliczeniowej; e) sprawdzenie zainstalowanych aplikacji oprogramowania MES/FEM oraz przeprowadzenie symulacji, w zakresie programów pre-procesingu, solverów i postprocesingu; f) dostarczenie wersji instalacyjnych zainstalowanego systemu operacyjnego oraz oprogramowania MES/FEM na trwałych nośnikach (pandrive lub płyty DVD, dysk SSD); g) świadczenie wsparcia technicznego przez minimum 24 miesiące, liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, które zapewni dostęp do aktualnych wersji software’u (update’ów/upgrade’ów) oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem oprogramowania; h) szkolenie pracowników IK. 3.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na urządzenia, o których mowa w punkcie 6 załącznika nr 1 do SIWZ, minimum 24-ro miesięcznej gwarancji jakości, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, określając warunki usunięcia wad ujawnionych w okresie gwarancji, w szczególności: a) forma zgłoszenia awarii urządzeń: telefonicznie lub pocztą elektroniczną; b) czas reakcji serwisu: nie więcej niż 24 godziny od zgłoszenia usterki; c) termin zakończenia naprawy: nie dłuższy niż 14 dni od zgłoszenia awarii urządzeń; d) miejsce odbioru urządzeń do naprawy oraz po naprawie: miejsce użytkowania urządzeń przez Zamawiającego. 5.) Przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego: 5.1.) Zamawiający dokona odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia w ciągu 4 (czterech) tygodni od daty dostarczenia jednostki obliczeniowej wraz z oprogramowaniem do Instytutu Kolejnictwa, w następujący sposób: a) uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania jednostki obliczeniowej; b) sprawdzenie zainstalowanych aplikacji oprogramowania MES/FEM oraz przeprowadzenie symulacji, w zakresie programów pre-procesingu, solverów i postprocesingu (wybranych przez Zamawiającego z zakresu podanego w pkt 4 i 5 załącznika nr 1 do SIWZ); 5.2.) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania i przeprowadzenia 3 dniowego szkolenia dla 3 pracowników Zamawiającego z zakresu obliczeń FEM, w tym dynamiki i przepływów. Szkolenie powinno się odbyć na terenie Polski w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Koszty organizacji szkolenia ponosi Wykonawca. Jeżeli szkolenie zostanie zorganizowane w innym miejscu na terenie Polski niż miejsce dostawy przedmiotu zamówienia, Zamawiający poniesie koszty delegacji szkolonych pracowników.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 5 (pięciu) miesięcy, liczony od daty zawarcia umowy, do daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
Okreslenie warunkow 1.) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 ÷ 23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. 2.) W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. 4.) Wymagania dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oraz Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zostały opisane w SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo zrealizował dostawy co najmniej 3 (trzech) oprogramowań MES/FEM wraz ze wsparciem technicznym na okres udzielonej licencji. 2.) Wymagane jest, aby Wykonawca do wykazu dostaw załączył dowody, że dostawy zostały wykonane należycie, przy czym takimi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 3.) Zamawiający wymaga od Wykonawcy potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) opis oferowanego oprogramowania, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego; b) opisy zawierające parametry techniczne, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego przez oferowaną jednostkę obliczeniową wraz z wyposażeniem, o której mowa w pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ. Wymagane jest, aby opisy zawierały wskazanie parametrów technicznych oferowanych urządzeń, typy, nazwy producenta lub w przypadku braku takich oznaczeń, innych, przypisanych wyłącznie tym urządzeniom cech, jednoznacznie identyfikujących zaoferowane urządzenia, oraz szczegóły techniczne oferowanych urządzeń.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 2.) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
Zakresie warunkow udzialu 1.) Wykaz dostaw. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotów dostaw, dat wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (oryginał). Wymagane jest, aby Wykonawca w wykazie dostaw przedstawił informacje, o prawidłowo zrealizowanych dostawach co najmniej 3 (trzech) oprogramowań MES/FEM wraz ze wsparciem technicznym na okres udzielonej licencji. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.) Dowody, że podane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (oryginał).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.) Opis oferowanego oprogramowania, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego. 2.) Opisy zawierające parametry techniczne, potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego przez oferowaną jednostkę obliczeniową wraz z wyposażeniem, o której mowa w pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ. Wymagane jest, aby opisy zawierały wskazanie parametrów technicznych oferowanych urządzeń, typy, nazwy producenta lub w przypadku braku takich oznaczeń, innych, przypisanych wyłącznie tym urządzeniom cech, jednoznacznie identyfikujących zaoferowane urządzenia, oraz szczegóły techniczne oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty niewymienione 1.) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1.) Warunki umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2.) Ze względu na wymagania dotyczące rozliczenia w ramach dofinansowania projektu, Zamawiający będzie wymagał wystawienia przez Wykonawcę, po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego, faktury, w której zostaną wyszczególnione jako oddzielne pozycje (uwzględniające wszystkie koszty związane z dostawą): a) oprogramowanie MES/FEM wraz ze wsparciem technicznym; b) jednostka obliczeniowa wraz wyposażeniem i systemem operacyjnym.
IV 4 14 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1.1.) wynagrodzenia określonego w § 3 umowy, w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT; 1.2.) terminu realizacji umowy, pod warunkiem: a) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; b) wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany; c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 2.) Zmiany postanowień zawartych w umowie mogą nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. J. Chłopickiego 50, w Warszawie, w pokoju nr 65 (budynek główny IK), w dniu 15 stycznia 2020 r., o godzinie 10:30. 2.) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie powinny być składane na adres: Instytut Kolejnictwa, ul. J. Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa, Zamówienia publiczne. 3.) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną lub faxem, powinny być kierowane na adres e-mail: zamowienia_publiczne@ikolej.pl, a faksem na numer: 22 610-75-97. 4.) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Andrzej Tęsny oraz Monika Krzewińska. 5.) Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zostały podane w pkt. 10 SIWZ. 6.) Klauzula informacyjna RODO, znajduje się w pkt 24 SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena całkowita oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)