| GuidZP400 |
40876afa-7a17-4ec6-a3ef-578dda1af52c
|
| Biuletyn |
638710-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy
|
| Regon |
45069833100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piątnica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18-421
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-86 216 26 85
|
| Zamawiajacy fax |
0-86 216 26 85
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zszppiatnica.szkolnastrona.pl
|
| Adres strony url |
http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemna - składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia należy składać w siedzibie zamawiającego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy ul. Szkolna 29,18-421 Piątnica Poduchowna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 03 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r
|
| Numer referencyjny |
ZSzP.26.10.2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Część 1 –– dostawa mięsa – wykonawca w oparciu o własne moce dokonuje uboju i rozbioru mięsa, na żądanie zamawiającego przestawia dokumenty weterynaryjne potwierdzające pochodzenie i ubój zwierząt
Część 2 - dostawa drobiu, produktów drobiowo- wędliniarskich
Część 3 – dostawa wędlin - produkowanych zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność, sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i wędzonych w sposób naturalny .
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Data rozpoczecia |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy
i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U.
2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10
niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w
postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.).
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy
i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U.
2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10
niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w
postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy
i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U.
2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10
niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w
postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.)
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.) – oryginał Załącznik nr 3. W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie
działających wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi oraz określające osobę
pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być
podpisane przez wszystkich wykonawców – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność” dotyczy również wspólników spółki cywilnej- Załącznik nr 4 Załącznik nr 5 -
Oświadczenie wykonawcy - o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.) – oryginał Załącznik nr 3. W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie
działających wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi oraz określające osobę
pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być
podpisane przez wszystkich wykonawców – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność” dotyczy również wspólników spółki cywilnej- Załącznik nr 4 Załącznik nr 5 -
Oświadczenie wykonawcy - o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Oświadczenie wykonawcy - w przypadku wyboru części 1 - dostawa mięsa – potwierdzające fakt,
że wykonawca w oparciu o własne moce dokonuje uboju i rozbioru mięsa. Załącznik nr 6
Oświadczenie wykonawcy - w przypadku wyboru 3 - dostawa wędlin – poświadczające fakt
produkcji wędlin zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność,
sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i
wędzonych w sposób naturalny. Załącznik nr 7
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy załącznik nr 2. Formularz ofertowy załącznik nr 1 Wzór umowy załącznik nr
8
|
| IV 4 4 data |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu, produktów drobiowo-wędliniarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-03T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt
Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkowanych zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność, sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i wędzonych w sposób naturalny.
|
| | |