Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 03 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r

Data publikacji 2019-12-27
Data zakończenia 2020-01-03 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy
Miejscowość Piątnica
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638710-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 –– dostawa mięsa – wykonawca w oparciu o własne moce dokonuje uboju i rozbioru mięsa, na żądanie zamawiającego przestawia dokumenty weterynaryjne potwierdzające pochodzenie i ubój zwierząt
Część 2 - dostawa drobiu, produktów drobiowo- wędliniarskich
Część 3 – dostawa wędlin - produkowanych zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność, sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i wędzonych w sposób naturalny .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40876afa-7a17-4ec6-a3ef-578dda1af52c
Biuletyn 638710-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy
Regon 45069833100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Piątnica
Zamawiajacy kod pocztowy 18-421
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-86 216 26 85
Zamawiajacy fax 0-86 216 26 85
Zamawiajacy email sekretariat@zszppiatnica.szkolnastrona.pl
Adres strony url http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zszppiatnica.szkolnastrona.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemna - składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia należy składać w siedzibie zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piątnicy ul. Szkolna 29,18-421 Piątnica Poduchowna
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Piątnicy będącego jednostką organizacyjną Urzędu Gminy Piątnica w okresie od 03 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r
Numer referencyjny ZSzP.26.10.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1 –– dostawa mięsa – wykonawca w oparciu o własne moce dokonuje uboju i rozbioru mięsa, na żądanie zamawiającego przestawia dokumenty weterynaryjne potwierdzające pochodzenie i ubój zwierząt Część 2 - dostawa drobiu, produktów drobiowo- wędliniarskich Część 3 – dostawa wędlin - produkowanych zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność, sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i wędzonych w sposób naturalny .
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-01-03T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. 2016 poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.) – oryginał Załącznik nr 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność” dotyczy również wspólników spółki cywilnej- Załącznik nr 4 Załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy - o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie wykonawcy, składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j.) – oryginał Załącznik nr 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców – oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność” dotyczy również wspólników spółki cywilnej- Załącznik nr 4 Załącznik nr 5 - Oświadczenie wykonawcy - o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Zakresie kryteriow selekcji Oświadczenie wykonawcy - w przypadku wyboru części 1 - dostawa mięsa – potwierdzające fakt, że wykonawca w oparciu o własne moce dokonuje uboju i rozbioru mięsa. Załącznik nr 6 Oświadczenie wykonawcy - w przypadku wyboru 3 - dostawa wędlin – poświadczające fakt produkcji wędlin zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność, sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i wędzonych w sposób naturalny. Załącznik nr 7
Inne dokumenty niewymienione Formularz cenowy załącznik nr 2. Formularz ofertowy załącznik nr 1 Wzór umowy załącznik nr 8
IV 4 4 data 2020-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-03T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drobiu, produktów drobiowo-wędliniarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-03T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-03T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 8 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 0 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 4 godziny od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 10 pkt Czas wymiany wadliwego (lub o obniżonej jakości) towaru lub uzupełnienie dostawy w sytuacjach nadzwyczajnych do 2 godzin od momentu poinformowania Wykonawcy/złożenia zamówienia – 20 pkt
Zalacznik krotki opis Produkowanych zgodnie z tradycyjną technologią, bez środków podwyższających wydajność, sztucznych barwników i ekstraktów, z naturalnymi przyprawami, peklowanych, konserwowanych i wędzonych w sposób naturalny.
  

Criterion

Kryteria Czas wymiany wadliwego (lub o obniżeniu jakości) towaru lub uzupełnienie towaru
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wartość zamówienia brutto
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)