Sukcesywna dostawa produktów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych do Stołówki Gminnej w Łukowicy.

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-10 00:00:00
Instytucja Gmina Łukowica
Miejscowość Łukowica
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639149-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 32000003, 155000003, 158110006, 151100002, 33110002, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, warzyw , owoców, nabiału, pieczywa, mięs , wędlin, ryb, mrożonek oraz jaj, o ustalonych standardach jakościowych do Stołówki Gminnej w Łukowicy. Zamówienie podzielono wg asortymentu na na 7 części: 1) artykuły ogólnospożywcze, 2) warzywa i owoce, 3) wyroby mleczarskie,nabiał, 4) pieczywo, 5) mięso, drób i wędliny, 6) Ryby mrożone i mrożonki , 7) jaja.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-7.00 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Artykuły spożywcze będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy odpowiednio do każdej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego dla danej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach niniejszej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1.1- 1.7 do umowy ( tj. załącznikiem cenowym dla poszczególnych części) z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów dla danej części, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie może przekroczyć kwoty netto należnej za wykonanie zamówienia podstawowego + prawo opcji, dla poszczególnych części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 481726cb-1cd1-44da-a51b-028711650ecc
Biuletyn 639149-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Łukowica
Regon 49189245200000
Zamawiajacy adres ulica Łukowica
Zamawiajacy adres numer domu 334
Zamawiajacy miejscowosc Łukowica
Zamawiajacy kod pocztowy 34-606
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 3301521
Zamawiajacy fax 183301521
Zamawiajacy email gmina@lukowica.iap.pl
Adres strony url www.lukowica.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.malopolska.pl/uglukowica
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zamawiającym jest Zespół Obsługi Edukacji z siedzibą : Łukowica 285, 34-606 Łukowica. reprezentowany przez: Dyrektor ZOE : Małgorzatę Pogwizd Zamawiający powierza pomocnicze działania zakupowe (tj. przygotowanie i przeprowadzenie postępowania) własnej jednostce organizacyjnej, na mocy udzielonego pełnomocnictwa z dnia 20 grudnia 2019 r., zgodnie z art.15 ust.2 oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018r. poz.1986, ze zm.). W związku z tym, niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przez: Wójta Gminy Łukowica – Bogdana Łuczkowskiego 34-606 Łukowica, Łukowica 334,
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.malopolska.pl/uglukowica
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malopolska.pl/uglukowica
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych do Stołówki Gminnej w Łukowicy.
Numer referencyjny ZP.271.d/4/PN/11/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, warzyw , owoców, nabiału, pieczywa, mięs , wędlin, ryb, mrożonek oraz jaj, o ustalonych standardach jakościowych do Stołówki Gminnej w Łukowicy. Zamówienie podzielono wg asortymentu na na 7 części: 1) artykuły ogólnospożywcze, 2) warzywa i owoce, 3) wyroby mleczarskie,nabiał, 4) pieczywo, 5) mięso, drób i wędliny, 6) Ryby mrożone i mrożonki , 7) jaja. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-7.00 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Artykuły spożywcze będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy odpowiednio do każdej części. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego dla danej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach niniejszej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1.1- 1.7 do umowy ( tj. załącznikiem cenowym dla poszczególnych części) z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów dla danej części, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie może przekroczyć kwoty netto należnej za wykonanie zamówienia podstawowego + prawo opcji, dla poszczególnych części.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Okres związania umową : od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione dokument pełnomocnictwa (zgodnie Z art.23 ust.2 ustawy Pzp, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie, co najmniej; do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Strony dopuszczają zmianę umowy, w szczególności w następujących okolicznościach: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w pierwotnie ustalonym terminie (przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia np. wypadek komunikacyjny podczas transportu), - klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (np. wcześniejsze niż przyjęte w naszym klimacie opady śniegu, wystąpienie niskich temperatur, długotrwałe opady deszczu, oberwanie chmury) powodującymi zasadność zmiany terminu dostawy, b) zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy wynikającej ze zmiany przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących podatku VAT, c) zmiany cen artykułów, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a w konsekwencji cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian), d) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Stron lub ich formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych w trakcie trwania umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, e) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, czy niejasności występujących w treści umowy, f) wystąpienie nieprzewidzianej zmiany Podwykonawców. 2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1, Strona, która poweźmie o nich wiadomość zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie drugą Stronę. Okoliczności stanowiące podstawę zmiany umowy winny być uzasadnione i udokumentowane przez Stronę występującą z propozycją zmiany niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WYROBY MLECZARSKIE, NABIAŁ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MIĘSO, DRÓB i WĘDLINY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa RYBY I MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03311000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria czas reakcji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)