GuidZP400 |
481726cb-1cd1-44da-a51b-028711650ecc
|
Biuletyn |
639149-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łukowica
|
Regon |
49189245200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łukowica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
334
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łukowica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-606
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 3301521
|
Zamawiajacy fax |
183301521
|
Zamawiajacy email |
gmina@lukowica.iap.pl
|
Adres strony url |
www.lukowica.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.malopolska.pl/uglukowica
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zamawiającym jest Zespół Obsługi Edukacji z siedzibą : Łukowica 285, 34-606 Łukowica.
reprezentowany przez: Dyrektor ZOE : Małgorzatę Pogwizd
Zamawiający powierza pomocnicze działania zakupowe (tj. przygotowanie i przeprowadzenie postępowania) własnej jednostce organizacyjnej, na mocy udzielonego pełnomocnictwa z dnia 20 grudnia 2019 r., zgodnie z art.15 ust.2 oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018r. poz.1986, ze zm.). W związku z tym, niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przez:
Wójta Gminy Łukowica – Bogdana Łuczkowskiego
34-606 Łukowica, Łukowica 334,
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.malopolska.pl/uglukowica
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.malopolska.pl/uglukowica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych do Stołówki Gminnej w Łukowicy.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.d/4/PN/11/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, warzyw , owoców, nabiału, pieczywa, mięs , wędlin, ryb, mrożonek oraz jaj, o ustalonych standardach jakościowych do Stołówki Gminnej w Łukowicy. Zamówienie podzielono wg asortymentu na na 7 części: 1) artykuły ogólnospożywcze, 2) warzywa i owoce, 3) wyroby mleczarskie,nabiał, 4) pieczywo, 5) mięso, drób i wędliny, 6) Ryby mrożone i mrożonki , 7) jaja.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-7.00 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Artykuły spożywcze będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15.00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy odpowiednio do każdej części.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego dla danej części (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach niniejszej umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem wg rozliczenia zgodnie z załącznikiem nr 1.1- 1.7 do umowy ( tj. załącznikiem cenowym dla poszczególnych części) z zastrzeżeniem że zakres opcji nie może przekroczyć 30% ilości artykułów dla danej części, o których mowa w zamówieniu podstawowym oraz łączne wynagrodzenie za zamówienie objęte prawem opcji nie może przekroczyć kwoty netto należnej za wykonanie zamówienia podstawowego + prawo opcji, dla poszczególnych części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres związania umową : od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga żadnego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
dokument pełnomocnictwa (zgodnie Z art.23 ust.2 ustawy Pzp, w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie, co najmniej; do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Strony dopuszczają zmianę umowy, w szczególności w następujących okolicznościach:
a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
- działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w pierwotnie ustalonym terminie (przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia np. wypadek komunikacyjny podczas transportu),
- klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych (np. wcześniejsze niż przyjęte w naszym klimacie opady śniegu, wystąpienie niskich temperatur, długotrwałe opady deszczu, oberwanie chmury) powodującymi zasadność zmiany terminu dostawy,
b) zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy wynikającej ze zmiany przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących podatku VAT,
c) zmiany cen artykułów, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT, a w konsekwencji cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian),
d) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Stron lub ich formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych w trakcie trwania umowy oraz innych danych identyfikacyjnych,
e) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, czy niejasności występujących w treści umowy,
f) wystąpienie nieprzewidzianej zmiany Podwykonawców.
2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1, Strona, która poweźmie o nich wiadomość zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o tym pisemnie drugą Stronę. Okoliczności stanowiące podstawę zmiany umowy winny być uzasadnione i udokumentowane przez Stronę występującą z propozycją zmiany niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący
załącznik nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
WYROBY MLECZARSKIE, NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO, DRÓB i WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
RYBY I MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03311000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia należy wykonać od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki gminnej w Łukowicy w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1.7 do SIWZ
|
| |