Sukcesywna dostawa foteli obrotowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-15 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639243-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391111004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych foteli obrotowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Dokładny opis zamawianych foteli stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
Dostawa obejmuje także transport i wniesienie towaru do wszystkich wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, który powinien zostać uwzględniony w cenie jednostkowej proponowanych wyrobów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d41b9c18-a5ab-4c14-a00a-399dd4287592
Biuletyn 639243-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, Biuro Rektora, Kancelaria 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68, pokój nr 001a (poziom -1)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa foteli obrotowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer referencyjny 125/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych foteli obrotowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Dokładny opis zamawianych foteli stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dostawa obejmuje także transport i wniesienie towaru do wszystkich wskazanych przez Zamawiającego jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, który powinien zostać uwzględniony w cenie jednostkowej proponowanych wyrobów.
Cpv glowny przedmiot 39111100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamówienie powinno być wykonane w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty umowy)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy. Jeżeli Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, to Zamawiający pobierze go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Karty produktu lub karty katalogowe producenta, które mają jednoznacznie potwierdzić, że oferowane produkty spełnia szczegółowe parametry określone przez Zamawiającego w kolumnie oznaczonej „Parametry szczegółowe” Załącznika nr 2 – arkusza cenowego. W przypadku, gdy producent nie posiada katalogu własnych produktów zamawiający dopuści informację techniczną. Informacja techniczna produktu powinna potwierdzać spełnianie wszystkich szczegółowych parametrów określonych przez Zamawiającego w kolumnie oznaczonej „Parametry szczegółowe” Załącznika nr 2 – arkusza cenowego. 2) Atestów lub sprawozdań z badań wytrzymałościowych przeprowadzonych w oparciu o PN-EN 1335 1,2,3, wydanych przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, w zakresie bezpiecznego użytkowania potwierdzających zgodność wymiarów funkcjonalnych z wymaganiami normowymi dla krzeseł biurowych oraz potwierdzających pozytywne wyniki badań w zakresie bezpieczeństwa, stateczności, wytrzymałości i trwałości dla zaproponowanych w ofercie foteli obrotowych. 3) Modele wzorcowe foteli obrotowych. Zamawiający dopuszcza dostarczenie modeli wzorcowych w terminie do 14 dni od dnia otrzymania wezwania do jego dostarczenia.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zgodnie z art.24 ust.1 pkt.23 ustawy, zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy poniższego oświadczenia: 1) Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt.23 ustawy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 369 z późn. zm.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wzór treści oświadczenia zostanie opublikowany na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy – Informacją z otwarcia ofert. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 4) Ilekroć mowa o grupie kapitałowej – rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
Czy wadium 1
Wadium Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000,00 zł. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia. 2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji zaoferowanego przez Wykonawcę fotela obrotowego będącego przedmiotem zamówienia i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący jego technologicznym następcą pod warunkiem, że spełnia on parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w kolumnie 2 Załącznika nr 2 do SIWZ/Umowy. W sytuacji gdy, model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych wymienionych w kolumnie 2 Załącznika nr 2 do SIWZ/Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny spełniający parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w tymże załączniku. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ fotela proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu wymaganych minimalnych parametrów. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 5 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę fotela. 3) Zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. zamawiający będzie uprawniony do zamawiania foteli obrotowych w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w (Załączniku nr 2 do SIWZ/Umowy). 4) Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość umownie nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 6) Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2020-01-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia cząstkowego
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)