DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ AKCESORIÓW DO LABORATORIUM w ramach Projektu „Inkubator Innowacyjności 2.0”realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) Umowa Nr MNiSW/2019/177/DIR z dnia 04.07.2019 r. Umowa konsorcjum pomiędzy Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu, a UNINOVA Centrum Wdrożeń i Komercjalizacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - UNIKOMERC nr WOINI.4211.UW.3/NI/2019 dnia 13.02.2019 z podziałem na Części: Część nr 1 Dostawa materiałów laboratoryjnych, Część nr 2 Dostawa sprzętu laboratoryjnego, Część nr 3 Dostawa materiałów do ultrafiltracji, Część nr 4 Dostawa filtrów, Część nr 5 Dostawa elektrod Część nr 6 Dostawa pipet automatycznych, Część nr 7 Dostaw kolumn, Część nr 8 Dostawa odczynników podstawowyc

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 638934-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 383000008, 317111406, 384371008, 336965000, 336981000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1- 1.13 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę) do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego:
Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław
Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław
Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością), ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław
Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław

2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja / termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi:
a) 12 miesięcy dla materiałów zużywalnych (dot. części nr 1, nr 3 -7 )
b) 24 miesięcy dla sprzętu laboratoryjnego (dot. część 2)
c) zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) (dot. Części 8-13)

3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi.

4) Bieg terminu gwarancji / ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego.
3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci:
a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę
b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej.
5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego.
Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup.
6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 - 5.3 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę).
7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.1-1.13 (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0ee4f547-5937-4aee-83bf-62f26997f267
Biuletyn 638934-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Regon 18670000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. C.K. Norwida
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-375
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 205 020
Zamawiajacy fax 713 205 386
Zamawiajacy email biuro.zampub@upwr.edu.pl
Adres strony url https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Inkubator Innowacyjności 2.0”realizowany w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) Umowa Nr MNiSW/2019/177/DIR z dnia 04.07.2019 r. Umowa konsorcjum pomiędzy Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu, a UNINOVA Centrum Wdrożeń i Komercjalizacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - UNIKOMERC nr WOINI.4211.UW.3/NI/2019 dnia 13.02.2019.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25, pokój nr 144 (Kancelaria Ogólna).
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ AKCESORIÓW DO LABORATORIUM w ramach Projektu „Inkubator Innowacyjności 2.0”realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) Umowa Nr MNiSW/2019/177/DIR z dnia 04.07.2019 r. Umowa konsorcjum pomiędzy Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu, a UNINOVA Centrum Wdrożeń i Komercjalizacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - UNIKOMERC nr WOINI.4211.UW.3/NI/2019 dnia 13.02.2019 z podziałem na Części: Część nr 1 Dostawa materiałów laboratoryjnych, Część nr 2 Dostawa sprzętu laboratoryjnego, Część nr 3 Dostawa materiałów do ultrafiltracji, Część nr 4 Dostawa filtrów, Część nr 5 Dostawa elektrod Część nr 6 Dostawa pipet automatycznych, Część nr 7 Dostaw kolumn, Część nr 8 Dostawa odczynników podstawowych, Część nr 9 Dostawa odczynników specjalistycznych- Grupa A, Część nr 10 Dostawa odczynników specjalistycznych –Grupa B, Część nr 11 Dostawa odczynników do hodowli baterii, Część nr 12 Dostawa bakterii, Część nr 13 Dostawa kitów
Numer referencyjny R0AP0000.271.154.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1- 1.13 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę) do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością), ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja / termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: a) 12 miesięcy dla materiałów zużywalnych (dot. części nr 1, nr 3 -7 ) b) 24 miesięcy dla sprzętu laboratoryjnego (dot. część 2) c) zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) (dot. Części 8-13) 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji / ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 - 5.3 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę). 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.1-1.13 (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę)
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Maksymalny dopuszczalny termin dostawy od dnia zawarcia umowy wynosi: Część nr 1 –14 dni kalendarzowych; Część nr 2 – 21 dni kalendarzowych; Część nr 3 –21 dni kalendarzowych; Część nr 4 –14 dni kalendarzowych; Część nr 5–14 dni kalendarzowych; Część nr 6 –14 dni kalendarzowych; Część nr 7 –21 dni kalendarzowych. Część nr 8 –14 dni kalendarzowych; Część nr 9 –21 dni kalendarzowych; Część nr 10 –21 dni kalendarzowych; Część nr 11– 14 dni kalendarzowych; Część nr 12- 14 dni kalendarzowych. Część nr 13 - 14 dni kalendarzowych 2. Termin stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu (złożyć wraz z ofertą) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 (dla każdej Części). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wykonawca, który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.: 1) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; dotyczy również podwykonawców – jeżeli występują; 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w ust. 5 pkt. 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust 6. pkt. 1 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6. pkt. 1 lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 5, oraz ust.6 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w ust. 5. 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 5 i ust. 6, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 11.Forma dokumentów 1) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3) Pod pojęciem „oryginał” należy rozumieć papierową wersję dokumentu, natomiast „kopia” to papierowa wersja dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem. Nie dopuszcza się „oryginału” w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Nie dopuszcza się „kopii” w postaci kopii dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) W oryginale należy złożyć: - oświadczenie o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, - ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). 5) Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 6) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: -oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 8) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, lub oświadczeń, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokument jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 10) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych pobieranych samodzielnie przez zamawiającego zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 11) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 12) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 14) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 15) Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy wraz z oświadczeniami umożliwiającymi dokonanie oceny ofert w kryteriach (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) arkusz kalkulacyjny – załączniki 1.1-1.13 (stosownie do Części postępowania, na która Wykonawca składa ofertę), 3) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy). Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 4) oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ dla każdej Części, 5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Forma dokumentów: W oryginale należy złożyć: -Formularz ofertowy oraz arkusz/e kalkulacyjny/e, -oświadczenie o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, -ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 6. W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: -oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem: -formularz ofertowy, - arkusz/e kalkulacyjny/e, 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: 1) dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia siły wyższej, 2) zmian wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie oraz jakości lub innych parametrów materiałów zaoferowanego w ofercie, przy czym zmiana taka musi być spowodowana: a) niedostępnością na rynku materiałów lub sprzętu wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku; b) pojawieniem się na rynku materiałów lub sprzętu nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; - pod warunkiem, że zmiany wskazane w lit a)- b) powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 2. Warunki dokonywania zmian określonych w ust. 1: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy, 4) zmiany nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 3. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zgodnie z w/w przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa należy rozumieć informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Przepis stosuje się odpowiednio do konkursu. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje wykonawca uznaje za tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że podlegają one ujawnieniu bez zastrzeżeń.
IV 4 4 data 2020-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Środki ochrony prawnej: 1) Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2) Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 3) Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: a)wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę; b)określenia warunków udziału w postępowaniu; c)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; d)odrzucenia oferty odwołującego; e)opisu przedmiotu zamówienia; f)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4) Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5).Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6).Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7).Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2. 8).W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności. 9)Na czynności, o których mowa w ust. 8, nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem art. 180 ust. 2. 10)Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 11)Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 12)Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust 1 i 2 ustawy Pzp wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 13)Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1)15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę - ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem; 2)6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki; 3)1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a) nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo b) zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę. 14)W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków. 15)W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 2. Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. 4.Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zasady dopuszczenia produktów równoważnych zostały określone w Rozdziale 3 ust 9 SIWZ. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający nie zastrzega wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w innych walutach niż zł. 10. Zamawiający nie wprowadza wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów laboratoryjnych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33831,95
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością, ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja / termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: 12 miesięcy 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji / ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę). 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25303,04
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.2 do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością, ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja wynosi 24 miesiące dla sprzętu laboratoryjnego 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) jeżeli dostarczony sprzęt będzie wyposażony w oprogramowanie, należy dostarczyć także instrukcje obsługi oraz dokumenty potwierdzające licencje oprogramowania. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.2 do SIWZ. 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszu kalkulacyjnym o nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów do ultrafiltracji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9743,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.3 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja wynosi: 12 miesięcy. 3)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4)Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5)Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6)Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1. 7)Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa filtrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1600,55
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe 2. Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.4 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością), ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja / termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: a) 12 miesięcy dla materiałów zużywalnych 3)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa elektrod
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 948,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.5 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław. 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja wynosi: 12 miesięcy 3)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.4.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa pipet automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4546,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.6 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością) , ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja wynosi:12 miesięcy 3)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa kolumn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11289,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.7 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością) , ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których gwarancja wynosi: 12 miesięcy 3)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników podstawowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32280,47
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.8 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością) , ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji/ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ. 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników specjalistycznych- Grupa A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18314,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.9 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością) , ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) 3)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4)Bieg terminu gwarancji/ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ. 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników specjalistycznych –Grupa B
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16660,71
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.10 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością) , ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji/ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ . 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.10.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników do hodowli baterii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 523,55
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.11 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Instytut Inżynierii Rolniczej, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Żywienia Roślin, ul. Grunwaldzka 53, 50-357 Wrocław Katedra Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych (Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością) , ul. J. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji/ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę). 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.11.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa bakterii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33698100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7529,98
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.12 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji/ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ . 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.12.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa kitów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 269,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.13 do SIWZ do następujących jednostek organizacyjnych Zamawiającego: Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 2)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nowe produkty, w oryginalnych opakowaniach producenta, których termin ważności okresu przydatności określony przez producenta (zdatność do użytku) wynosi: zdatność do użytku przez okres nie mniejszy niż 75 % wartości okresu przydatności (określonego przez producenta) 3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 4) Bieg terminu gwarancji/ważności rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów Zamawiającemu, tj. od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwiają korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu, który spełnia wymagania zamawiającego. 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim lub angielskim w postaci: a) dokumenty gwarancyjne produktów oferowanych przez Wykonawcę b) kart charakterystyk i/lub opisów produktów i/lub specyfikacji jakościowych i/lub świadectw jakości i/lub protokołów izolacji i/lub zaświadczeń producenta i/lub certyfikatów analiz i/lub innych równoważnych dokumentów, w których znajdzie się opis parametrów produktów oferowanych przez Wykonawcę. Dopuszcza się złożenie dokumentów w wersji elektronicznej. 5) Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 6) Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.3 do SIWZ. 7) Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.13.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)