Zakup i instalacja programu komputerowego do nauki przedmiotów logistycznych w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie w ramach projektu pn. „Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-10 00:00:00
Instytucja Powiat Tczewski
Miejscowość Tczew
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639219-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oprogramowania komputerowego w postaci dwóch systemów logistycznych, takich jak:
1) system zarządzania transportem składający się z 25 licencji wraz z 4 terminalami;
2) system zarządzania magazynem składający się z 25 licencji wraz z 4 drukarkami etykiet.
2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 03.03. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 03.03.01 Jakość edukacji zawodowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
2.3 Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji zawodowej m.in. w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oprogramowania komputerowego w postaci dwóch systemów logistycznych, takich jak:
2.4.1 system zarządzania transportem (Transport Management System), zwany dalej TMS wraz z terminalami składający się z:
a) 25 licencji oprogramowania do zarządzania transportem (TMS), wspomagającego planowanie, monitoring i rozliczanie procesów transportowych. System musi posiadać co najmniej następujące funkcje:
- śledzenie partii towarów w łańcuchu dystrybucyjnym,
- rozliczanie procesu transportu,
- rozliczanie operacji logistycznych oraz zawiadywanie towarami niebezpiecznymi (m.in. kontrola uprawnień kierowcy, towary wykluczające wspólny transport),
- planowanie tras, łączenia przewozów i przeładunku,
- synchronizowanie transportu pomiędzy hubami i zarządzanie nimi,
- rejestrowanie dostaw, rozładunków, wysyłek,
- integracja z mapami zewnętrznymi i współpraca z urządzeniami mobilnymi typu tablet, smart fon,
- eksport dowolnego zakresu danych do pliku Excel,
- tworzenie konfigurowalnych zestawień i raportów, takich jak np. czas pracy kierowców, opóźnienia na trasach, stopień wypełnienia środków transportu, rentowność zleceń,
- licencje muszą dawać możliwość pełnoprawnego i bezterminowego używania systemu zgodnie z jego przeznaczeniem;
b) 4 terminali mobilnych typu GUN o parametrach minimum takich jak: Stnd, Brick Straight Shooter, 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth, 2D Imager SE475x, 4.0" display, 29 Key, High Capacity Battery, Android, 2GB RAM/16GB ROM, RW wraz z niezbędnym okablowaniem, wymienną baterią o pojemności 5200mAh, stacją dokującą i zasilaczem tej stacji;

2.4.2 system zarządzania magazynem (Werehause Management System), zwany dalej WMS, wraz z drukarkami składający się z:
a) 25 licencji oprogramowania do zarządzania system magazynowym (WMS) wspomagającym obsługę procesów w magazynach własnych i usługowych. System musi posiadać co najmniej następujące funkcje:
- zarządzanie towarami niebezpiecznymi, rozliczanie operacji logistycznych oraz optymalizację pracy wózków widłowych,
- wspieranie procesów magazynowych, od przyjęcia towaru, poprzez składowanie, kompletację po wydanie towaru,
- możliwość pracy z technologiami automatycznej identyfikacji (kody kreskowe, QR, RFID) oraz z technologią Voice,
- graficzne wskaźniki (kokpity menedżera), zapewniające bieżący wgląd w efektywność pracy magazynu,
- system WMS powinien być przystosowany do pracy w każdym rodzaju magazynu, w tym w magazynie automatycznym, bez względu na jego wielkość czy sposób składowania. Program powinien wspomagać efektywne zagospodarowanie przestrzeni, optymalizując rozlokowanie artykułów,
- program powinien umożliwiać strategie wyboru miejsca składowania, aby automatycznie wyznaczyć lokalizację w oparciu m.in. o klasę rotacji, datę przydatności, cechy nośnika czy inne parametry produktu. System WMS powinien obsługiwać ogólnie przyjęte standardy wydań towarów (FIFO, LIFO, FEFO). Program powinien zapewniać komunikację z innymi programami (ERP, MES, TMS),
- licencje muszą dawać możliwość pełnoprawnego i bezterminowego używania systemu zgodnie z jego przeznaczeniem,
b) 4 drukarek biurowych etykiet logistycznych kompatybilnych z systemem WMS oraz z terminalem mobilnym o paramatrach minimum takich jak:
- technologia druku: termotransferowa,
- rozdzielczość 203 dpi,
- języki programowania: EPL i ZPL standardowo,
- konstrukcja: podwójne ścianki,
- wymiana głowicy drukującej i wałka bez pomocy narzędzi,
- OpenACCESS™ zapewnia łatwe ładowanie nośników,
- łatwe i szybkie ładowanie kalki,
- automatyczna kalibracja nośników.
2.4.3 Zamówienie obejmuje również:
a) instalację systemów WMS i TMS w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie,
b) instalację terminali i drukarek w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie,
c) serwis dwóch systemów, terminali i drukarek przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy,
d) gwarancję dwóch systemów, terminali i drukarek przez okres nie krótszy niż 24 miesiące,
e) przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego dla 5 nauczycieli z obsługi TMS i WMS.
UWAGA: W ramach zamówienia nie jest konieczny zakup licencjonowanego systemu bazodanowego. Szkoła skorzysta z wersji darmowej dla małych baz danych. Instalacja jest przewidziana na 25 stanowiskach komputerowych (zakup po 25 licencji systemu WMS i TMS). Stacje robocze to typowe komputery stacjonarne i laptopy z systemem Windows 10 Professional. Szkoła dysponuje nowym serwerem z procesorem i7-8700 16GB RAM Dysk 256GB NVME i systemem Windows Serwer 2016.
2.4.4 Warunki realizacji przedmiotu umowy:
a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt bezpośrednio do Zespołu Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie po ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym,
b) Wykonawca zobowiązuje się do właściwego opakowania, załadowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu.
c) przedmiot zamówienia, w przypadku drukarek i terminali, zwanych dalej sprzętem, musi być wyposażony w niezbędne elementy (przyłącza, kable, lub inny wymagany osprzęt np. uchwyt itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu (o ile dotyczy).
d) Wykonawca wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, wymagane licencje, certyfikaty oraz inne dokumenty niezbędne do przejęcia niniejszego przedmiotu zamówienia do używania publicznego (o ile dotyczy),
e) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i wolny od wad oraz odpowiada, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu.
f) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
g) Długość trwania serwisu w obsłudze systemów i sprzętu – to deklarowana przez Wykonawcę ilość miesięcy zapewniających serwis w obsłudze systemów i sprzętu. Zamawiający określa minimalną długość trwania serwisu na „36 miesięcy”, a maksymalną długość na „72 miesiące”.
UWAGA: Długość trwania serwisu w obsłudze systemów i sprzętu stanowi kryterium szczegółowo określone w pkt 13.2.2 SIWZ.
h) Potrzebę interwencji serwisowej ale, również wynikającej z gwarancji, o której mowa w § 7 pkt 4 istotnych postanowień umowy, będzie mógł składać przedstawiciel ZSBiO.
2.5 Informacje o podwykonawcach:
2.5.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2.5.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 003c68fc-ee44-4f82-8846-d7571a957dc4
Biuletyn 639219-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Tczewski
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piaskowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tczew
Zamawiajacy kod pocztowy 83-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 587 734 800
Zamawiajacy email starostwo@powiat.tczew.pl
Adres strony url powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej narzedzia przetargi.powiat.tczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 03.03. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 03.03.01 Jakość edukacji zawodowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia przetargi.powiat.tczew.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetargi.powiat.tczew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew (Biuro Obsługi Klienta, pok. 04)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i instalacja programu komputerowego do nauki przedmiotów logistycznych w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie w ramach projektu pn. „Postaw na dobry zawód - podniesienie jakości edukacji zawodowej w powiecie tczewskim”
Numer referencyjny ZP.272.32.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oprogramowania komputerowego w postaci dwóch systemów logistycznych, takich jak: 1) system zarządzania transportem składający się z 25 licencji wraz z 4 terminalami; 2) system zarządzania magazynem składający się z 25 licencji wraz z 4 drukarkami etykiet. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 03.03. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 03.03.01 Jakość edukacji zawodowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. 2.3 Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji zawodowej m.in. w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oprogramowania komputerowego w postaci dwóch systemów logistycznych, takich jak: 2.4.1 system zarządzania transportem (Transport Management System), zwany dalej TMS wraz z terminalami składający się z: a) 25 licencji oprogramowania do zarządzania transportem (TMS), wspomagającego planowanie, monitoring i rozliczanie procesów transportowych. System musi posiadać co najmniej następujące funkcje: - śledzenie partii towarów w łańcuchu dystrybucyjnym, - rozliczanie procesu transportu, - rozliczanie operacji logistycznych oraz zawiadywanie towarami niebezpiecznymi (m.in. kontrola uprawnień kierowcy, towary wykluczające wspólny transport), - planowanie tras, łączenia przewozów i przeładunku, - synchronizowanie transportu pomiędzy hubami i zarządzanie nimi, - rejestrowanie dostaw, rozładunków, wysyłek, - integracja z mapami zewnętrznymi i współpraca z urządzeniami mobilnymi typu tablet, smart fon, - eksport dowolnego zakresu danych do pliku Excel, - tworzenie konfigurowalnych zestawień i raportów, takich jak np. czas pracy kierowców, opóźnienia na trasach, stopień wypełnienia środków transportu, rentowność zleceń, - licencje muszą dawać możliwość pełnoprawnego i bezterminowego używania systemu zgodnie z jego przeznaczeniem; b) 4 terminali mobilnych typu GUN o parametrach minimum takich jak: Stnd, Brick Straight Shooter, 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth, 2D Imager SE475x, 4.0" display, 29 Key, High Capacity Battery, Android, 2GB RAM/16GB ROM, RW wraz z niezbędnym okablowaniem, wymienną baterią o pojemności 5200mAh, stacją dokującą i zasilaczem tej stacji; 2.4.2 system zarządzania magazynem (Werehause Management System), zwany dalej WMS, wraz z drukarkami składający się z: a) 25 licencji oprogramowania do zarządzania system magazynowym (WMS) wspomagającym obsługę procesów w magazynach własnych i usługowych. System musi posiadać co najmniej następujące funkcje: - zarządzanie towarami niebezpiecznymi, rozliczanie operacji logistycznych oraz optymalizację pracy wózków widłowych, - wspieranie procesów magazynowych, od przyjęcia towaru, poprzez składowanie, kompletację po wydanie towaru, - możliwość pracy z technologiami automatycznej identyfikacji (kody kreskowe, QR, RFID) oraz z technologią Voice, - graficzne wskaźniki (kokpity menedżera), zapewniające bieżący wgląd w efektywność pracy magazynu, - system WMS powinien być przystosowany do pracy w każdym rodzaju magazynu, w tym w magazynie automatycznym, bez względu na jego wielkość czy sposób składowania. Program powinien wspomagać efektywne zagospodarowanie przestrzeni, optymalizując rozlokowanie artykułów, - program powinien umożliwiać strategie wyboru miejsca składowania, aby automatycznie wyznaczyć lokalizację w oparciu m.in. o klasę rotacji, datę przydatności, cechy nośnika czy inne parametry produktu. System WMS powinien obsługiwać ogólnie przyjęte standardy wydań towarów (FIFO, LIFO, FEFO). Program powinien zapewniać komunikację z innymi programami (ERP, MES, TMS), - licencje muszą dawać możliwość pełnoprawnego i bezterminowego używania systemu zgodnie z jego przeznaczeniem, b) 4 drukarek biurowych etykiet logistycznych kompatybilnych z systemem WMS oraz z terminalem mobilnym o paramatrach minimum takich jak: - technologia druku: termotransferowa, - rozdzielczość 203 dpi, - języki programowania: EPL i ZPL standardowo, - konstrukcja: podwójne ścianki, - wymiana głowicy drukującej i wałka bez pomocy narzędzi, - OpenACCESS™ zapewnia łatwe ładowanie nośników, - łatwe i szybkie ładowanie kalki, - automatyczna kalibracja nośników. 2.4.3 Zamówienie obejmuje również: a) instalację systemów WMS i TMS w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie, b) instalację terminali i drukarek w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie, c) serwis dwóch systemów, terminali i drukarek przez okres nie krótszy niż 36 miesięcy, d) gwarancję dwóch systemów, terminali i drukarek przez okres nie krótszy niż 24 miesiące, e) przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego dla 5 nauczycieli z obsługi TMS i WMS. UWAGA: W ramach zamówienia nie jest konieczny zakup licencjonowanego systemu bazodanowego. Szkoła skorzysta z wersji darmowej dla małych baz danych. Instalacja jest przewidziana na 25 stanowiskach komputerowych (zakup po 25 licencji systemu WMS i TMS). Stacje robocze to typowe komputery stacjonarne i laptopy z systemem Windows 10 Professional. Szkoła dysponuje nowym serwerem z procesorem i7-8700 16GB RAM Dysk 256GB NVME i systemem Windows Serwer 2016. 2.4.4 Warunki realizacji przedmiotu umowy: a) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt bezpośrednio do Zespołu Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie po ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym, b) Wykonawca zobowiązuje się do właściwego opakowania, załadowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu. c) przedmiot zamówienia, w przypadku drukarek i terminali, zwanych dalej sprzętem, musi być wyposażony w niezbędne elementy (przyłącza, kable, lub inny wymagany osprzęt np. uchwyt itp.) potrzebne do uruchomienia i pracy sprzętu (o ile dotyczy). d) Wykonawca wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, wymagane licencje, certyfikaty oraz inne dokumenty niezbędne do przejęcia niniejszego przedmiotu zamówienia do używania publicznego (o ile dotyczy), e) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i wolny od wad oraz odpowiada, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. f) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. g) Długość trwania serwisu w obsłudze systemów i sprzętu – to deklarowana przez Wykonawcę ilość miesięcy zapewniających serwis w obsłudze systemów i sprzętu. Zamawiający określa minimalną długość trwania serwisu na „36 miesięcy”, a maksymalną długość na „72 miesiące”. UWAGA: Długość trwania serwisu w obsłudze systemów i sprzętu stanowi kryterium szczegółowo określone w pkt 13.2.2 SIWZ. h) Potrzebę interwencji serwisowej ale, również wynikającej z gwarancji, o której mowa w § 7 pkt 4 istotnych postanowień umowy, będzie mógł składać przedstawiciel ZSBiO. 2.5 Informacje o podwykonawcach: 2.5.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.5.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
Cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.3 Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w trybie art. 26 ust. 2 Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni – aktualnego na dzień złożenia dokumentu, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, o którym mowa w pkt 4.1.2 SIWZ, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Inne dokumenty niewymienione 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 5 ust. 6. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w trybie art. 144 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem następujących warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji umowy, jednak nie później niż do 30.04.2020 r., 2) konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących projektu. 3. Spory, mogące wyniknąć na tle niniejszej umowy, strony poddają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego ze względu na siedzibę Zamawiającego. 4. Dostawca oświadcza, że nie jest pracownikiem Instytucji Zarządzającej RPO WP. 5. W sprawach nieregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie).
IV 4 4 data 2020-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej zwanego rozporządzeniem, Zamawiający informuje, że: 17.1 Administratorem danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu ofertowym i załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 17.2 Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Tczewie to: inspektor@powiat.tczew.pl. 17.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej zwanej „ustawa Pzp” oraz aktów wykonawczych. 17.4 Odbiorcami danych osobowych mogą być: osoby upoważnione przez Starostę Tczewskiego – pracownicy Starostwa i współpracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 17.5 Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności zgodnie z : a) ustawą Pzp, b) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006; c) Instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt. 17.6 Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 17.7 Wykonawca ma prawo: a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; b) ich sprostowania. Zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy Pzp; c) domagać się ograniczenia przetwarzania danych osobowych ze względu na swoją szczególną sytuację, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 17.8 Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 17.9 Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy rozporządzenia.

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria DŁUGOŚĆ SERWISU W OBSŁUDZE SYSTEMÓW I SPRZĘTU
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)