Wyposażenie pomieszczeń i meble

Data publikacji 2019-12-31
Data zakończenia 2020-01-13 00:00:00
Instytucja Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 639120-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet 1
Fotel biurowy ergonomiczny z szerokim zakresem funkcji i możliwością dostosowania do sylwetki użytkownika, umożliwiający zdrowe ułożenie ciała – 35 sztuki. Szczegółowy opis w SIWZ.

Pakiet 2
1. Innowacyjne w pełni ergonomiczne biurko pozwalające na pracę zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej 1400 mm x 800 mm (+/-10%). Ilość: 5 sztuk. Szczegółowy opis w SIWZ.

2. Innowacyjne w pełni ergonomiczne biurko pozwalające na pracę zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej 1800 mm x 800 mm (+/-10%). Ilość: 14 sztuk. Szczegółowy opis w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fde6f70f-aef8-49a5-87eb-eab1194fb5a2
Biuletyn 639120-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Siemianowice Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 7357654,
Zamawiajacy fax 32 2288220
Zamawiajacy email clo@clo.com.pl,
Adres strony url www.clo.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nr identyfikacyjny projektu: RPSL.08.03.02-24-0390/18 Zakup w ramach projektu: "Zdrowy pracownik najlepszą wizytówką firmy- eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy u zatrudnionych w Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich" współfinansowanego przez UE ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.clo.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.clo.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny dostarczyć do siedziby Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana Pawła II 2, 41-100 Siemianowice Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pomieszczeń i meble
Numer referencyjny CLO/ZP/52/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet 1 Fotel biurowy ergonomiczny z szerokim zakresem funkcji i możliwością dostosowania do sylwetki użytkownika, umożliwiający zdrowe ułożenie ciała – 35 sztuki. Szczegółowy opis w SIWZ. Pakiet 2 1. Innowacyjne w pełni ergonomiczne biurko pozwalające na pracę zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej 1400 mm x 800 mm (+/-10%). Ilość: 5 sztuk. Szczegółowy opis w SIWZ. 2. Innowacyjne w pełni ergonomiczne biurko pozwalające na pracę zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej 1800 mm x 800 mm (+/-10%). Ilość: 14 sztuk. Szczegółowy opis w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 60 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp − dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, np. foldery, katalogi bądź inna dokumentacja, która potwierdzi parametry oferowanego przedmiotu z zaznaczeniem w nich punktu z opisu wymagań zamawiającego, którego spełnienie potwierdza określony zapis w dokumencie; − oświadczenie wykonawcy w przypadku, gdy określony parametr nie jest potwierdzony w żadnej dokumentacji.
IV 4 4 data 2020-01-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 60 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Fotel biurowy ergonomiczny z szerokim zakresem funkcji i możliwością dostosowania do sylwetki użytkownika, umożliwiający zdrowe ułożenie ciała – 35 sztuki. Szczegółowy opis w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: 60 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Innowacyjne w pełni ergonomiczne biurko pozwalające na pracę zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej 1400 mm x 800 mm (+/-10%). Ilość: 5 sztuk. Szczegółowy opis w SIWZ. 2. Innowacyjne w pełni ergonomiczne biurko pozwalające na pracę zarówno w pozycji siedzącej jak i stojącej 1800 mm x 800 mm (+/-10%). Ilość: 14 sztuk. Szczegółowy opis w SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)