GuidZP400 |
f75c356f-73ae-46eb-b015-395cc43d1299
|
Biuletyn |
524407-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
|
Regon |
12261725000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-583
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 226 947 503,
|
Zamawiajacy fax |
48 22 694 72 96
|
Zamawiajacy email |
wzp@kprm.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.kprm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kprm.gov.pl/kpr/zamowienia-publiczne/postepowania-wszczete
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kprm.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl www.epuap.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W postaci papierowej należy, po umieszczeniu jej w zamkniętej nieprzejrzystej kopercie złożyć na Dziennik Podawczy – wejście od al. Szucha 14, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych lub przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi doradcze w zakresie zamawiania innowacyjnych produktów informatycznych w ramach Programu GovTech Polska
|
Numer referencyjny |
PN-12/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
usługi doradcze w zakresie zamawiania innowacyjnych produktów informatycznych w ramach Programu GovTech Polska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia i we wzorze umowy. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego na kwotę 593 000,00 zł netto, co stanowi 729 390,00 zł brutto przy zastosowaniu podstawowej stawki podatku VAT (23%).
|
Cpv glowny przedmiot |
72200000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
593000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wykorzystania środków w zależności, co nastąpi wcześniej.
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawcy skierują do realizacji zamówienia zespół składający się z osób posiadających odpowiednie kompetencje i doświadczenie dających gwarancję realizacji przedmiotu zamówienia na wymaganym przez Zamawiającego poziomie, spełniający poniższe wymogi. W skład tego zespołu wejdą co najmniej: - 2 (dwóch) specjalistów prowadzących doradztwo w zakresie uczenia maszynowego, wskazana osoba posiada wykształcenie wyższe na kierunku statystyka, matematyka, informatyka lub pokrewne oraz doświadczenie zawodowe nie krótsze niż 2 lata w tworzeniu rozwiązań opartych o sieci neuronowe, analizę statystyczną lub rozpoznawanie wzorców, posiada umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych w środowiskach programistycznych (np. Hadoop) oraz ich wizualizacji (np. Power BI), posiada wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy; - 2 (dwóch) specjalistów prowadzących doradztwo w zakresie analizy systemowej i biznesowej innowacyjnych projektów informatycznych, wskazana osoba posiada wykształcenie wyższe na kierunku statystyka, matematyka, ekonomia lub informatyka lub pokrewne, posiada doświadczenie zawodowe nie krótsze niż 5 lat w pracy w roli analityka biznesowego lub systemowego, architekta rozwiązań informatycznych lub programisty, posiada bardzo dobre zdolności interpersonalne w zakresie pozyskiwania wiedzy i wymagań, posiada wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy; - 2 (dwóch) specjalistów prowadzących doradztwo w zakresie przetwarzania obrazów, wskazana osoba posiada wykształcenie wyższe na kierunku statystyka, matematyka lub informatyka lub pokrewne, posiada doświadczenie zawodowe lub naukowe nie krótsze niż 3 lata w pracy w zakresie przetwarzania obrazów komputerowych (computervision lub RTG), posiada umiejętność programowania w językach: C, C++, C#, Python, Java lub pokrewne, posiada wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy; - 2 (dwóch) specjalistów prowadzących doradztwo w zakresie prowadzenia projektów informatycznych w metodykach zwinnych, wskazana osoba posiada wykształcenie wyższe, posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie jako członek projektów informatycznych w roli Scrum Mastera , posiada certyfikat Scrum Mastera (Agile Coach, Professional Scrum Master lub pokrewne), posiada wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy.
Jedna osoba może być wskazana w maksymalnie dwóch specjalizacjach o ile spełnia podane warunki minimalne. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępstw wyżej wymienionych osób, w trybie określonym w umowie. Procedurę akceptacji przez Zamawiającego składu zespołu oraz ewentualnych zmian osób realizujących zamówienie reguluje umowa. Wykonawca określi w Wykazie osób podstawę do dysponowania poszczególnymi osobami realizującymi zamówienie.
Ww. warunek (dotyczy zespołu) może zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §7 ust. 1. pkt 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w par. 7 ust. 1. pkt . 3) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów wskazanych dla tego rodzaju dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 uPzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, informację/listę składają i podpisują wszystkie podmioty;
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo udzielane jest osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego lub z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dopiskiem: „wadium w postępowaniu nr PN- 12/2020”. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy nr 37 1130 1062 0019 9404 5820 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3., przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2. pkt 2 – 5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym: w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań; dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2. pkt 2 – 5 powinno być: w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia w formacie umożliwiającym odczyt dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia dokumentu na przykład w formacie xml. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli Wykonawca przesyła wadium poza ofertą na przykład e-mailem powinno ono być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania lub w postaci papierowego oryginału dokumentu, w odrębnej kopercie należy: (KPRM nie rekomenduje tego sposobu składania wadium) złożyć na Dziennik Podawczy – wejście od al. Szucha 14, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, z dopiskiem „Biuro Budżetowo-Finansowe – wadium w postępowaniu nr PN-12/2020 lub przesłać pocztą, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, z dopiskiem „Biuro Budżetowo-Finansowe – wadium w postępowaniu nr PN-12/2020”.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku istotnych zmian prawa odnoszących się wprost do przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian w zakresie Programu GovTech Polska oraz ustawy Pzp, które mogą mieć wpływ na warstwę merytoryczną zamówienia. Zmiany będą polegały na dostosowaniu przedmiotu umowy do obowiązującego stanu prawnego. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę: zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
|
IV 4 4 data |
2020-03-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|