Dostawa rękawic nitrylowych

Data publikacji 2020-03-19
Data zakończenia 2020-03-30 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523643-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4060 opakowań rękawic nitrylowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do Ogłoszenia dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffd1c73f-9126-4329-83d2-a476f12da45e
Biuletyn 523643-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 91362152000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 255 320
Zamawiajacy fax 525 255 319
Zamawiajacy email przetarg@bg.policja.gov.pl
Adres strony url www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KWP w Bydgoszczy, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic nitrylowych
Numer referencyjny SZPiFP-22-20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4060 opakowań rękawic nitrylowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 3 do Ogłoszenia dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 51512,19
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy (Zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. UWAGA! Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia w/w dokumentu w przypadku, gdy w Oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia wskaże jego dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. W powyższej sytuacji Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych w/w dokument.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z tym nie żąda składania dokumentów w tym zakresie
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga składania ww dokumentów i oświadczeń
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl
IV 4 7 www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
IV 4 8 I. WYMAGANIA FORMALNE: 1. Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie Urzędu Zamówień Publicznych E-USŁUGI na platformie licytacji elektronicznych (https://licytacje.uzp.gov.pl) jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem. 2. Rejestracji w systemie dokonuje samodzielnie wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania swojego loginu zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Dodawanie wykonawcy do licytacji odbywa się poprzez wpisanie loginu, w związku z czym zaleca się dokładne sprawdzenie poprawności wpisanego we wniosku loginu. 4. Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania platformy licytacji elektronicznej w szczególności w zakresie rejestracji i składnia postąpień zawiera SAMOUCZEK dostępny na stronie UZP. II. WYMAGANIA TECHNICZNE: Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu: komputer Pc z systemem operacyjnym Windows/Linux, z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa.
IV 4 9 1.Po zalogowaniu się na stronie licytacji elektronicznych UZP przy użyciu loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do systemu umożliwiającego składanie ofert w postaci elektronicznej. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. W celu złożenia postąpienia, wykonawca dopuszczony do licytacji winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk LISTA POSTĄPIEŃ (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk ZŁÓŻ POSTĄPIENIE. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk ZŁÓŻ. 2. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. Jednocześnie system nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy). 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują łączną cenę ofertową brutto w PLN za dostawę 4060 opakowań rękawic nitrylowych wymienionych w załączniku nr 3 do Ogłoszenia dostępnym na stronie zamawiającego www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 4. Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert) wynosi: 100.00 zł brutto. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 7.Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. 8.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas do upływu 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia
IV 4 11 data 2020-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T12:00:00+01:00
IV 4 12 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 12:00
IV 4 13 zamknięcie licytacji nastąpi po upływie 10 minut od ostatniego złożonego postąpienia
IV IstotnePostanowienia Określone w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 4 do Ogłoszenia
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje 1. Wniosek należy złożyć na formularzu przygotowanym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Ogłoszenia, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem wykonawcy z dopiskiem: Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Bydgoszczy - Wniosek o dopuszczenie do licytacji na dostawę rękawic nitrylowych. W powyższy sposób musi być również oznaczone opakowanie kurierskie. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku: 1) OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym przez zamawiającego w Ogłoszeniu. Oświadczenie, musi być aktualne na dzień składania wniosków i złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Zamawiający nie wymaga oświadczenia w zakresie spełniania warunków. 2) PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli dotyczy): W przypadku, gdy wykonawcę/wykonawców reprezentuje pełnomocnik do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz dane mocodawcy (wykonawcy) i pełnomocnika, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (-ów). 4. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia określone w sekcji III. 4. - III. 6. Ogłoszenia 5. Składane wraz z wnioskiem dokumenty / oświadczenia winny mieć następującą formę: 1) Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu winno być złożone w formie pisemnej (w postaci papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem) pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia w formie elektronicznej. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3)Zgodnie z wyborem zamawiającego nie została dopuszczona możliwość składania przez wykonawcę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dokumentów lub oświadczeń na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Dokumenty te winny być złożone zgodnie z formą, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 1126 ze zm.) oraz § 2 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018r. poz. 1993). 6. Osoba(-y) uprawniona(-e) do reprezentowania wykonawcy musi parafować miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. W przypadku załączenia do wniosku innych materiałów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z wnioskiem w sposób trwały. 9. Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu faksem lub drogą elektroniczną, w ciągu 2 dni od daty zamknięcia licytacji, zestawienie rękawic nitrylowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Ogłoszenia dostępny na stronie Zamawiającego www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Zestawienie to powinno zawierać informacje o: cenach jednostkowych rękawic nitrylowych brutto w zł/opakowanie, wartości brutto dla każdej pozycji i cenie ofertowej. Suma wartości brutto wszystkich pozycji (cena ofertowa) musi być zgodna z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę. Jednocześnie dane określone w kolumnach 1-4 tabeli w załączniku nr 3 do Ogłoszenia pozostają bez zmian. 10. W przypadku, gdy wylicytowana przez Wykonawcę wartość umowna uniemożliwia obliczenie ceny jednostkowej (do dwóch miejsc po przecinku), dopuszcza się zastosowanie kilku cen jednostkowych dla wydzielonych ilości, tak aby wartość umowy była równa wartości najkorzystniejszej oferty złożonej w trakcie licytacji przez Wykonawcę. 11. Dwukrotne nieusprawiedliwione niestawienie się przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie celem podpisania umowy uznaje się za uchylenie od zawarcia umowy, co upoważnia Zamawiającego do przeprowadzenia procedury zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określone w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 4 do Ogłoszenia.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)