Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2020 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy.

Data publikacji 2020-03-19
Data zakończenia 2020-03-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525158-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2019 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części i dopuszcza składanie ofert częściowych poniżej skrócony opis:
Część Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części
1. Zakup sprzętu jednorazowego użytku załącznik nr 8 do SIWZ
2. Zakup papieru do EKG załącznik nr 9 do SIWZ
3. Zakup elektrod EKG załącznik nr 10 do SIWZ
4. Zakup rękawic jednorazowych i chirurgicznych załącznik nr 11 do SIWZ
5. Zakup sprzętu do defibrylatora marki ZOLL i respiratora marki ParaPac załącznik nr 12 do SIWZ
6. Zakup sprzętu do defibrylatora marki Lifepak i urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej marki Lukas załącznik nr 13 do SIWZ
7. Zakup sprzętu do karetki neonatologicznej załącznik nr 14 do SIWZ
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach od nr 8 do nr 14 niniejszej SIWZ - formularze asortymentowo cenowe.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, instrukcja obsługi w języku polskim.
7. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeżeli jest takie wskazanie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wymogami Zamawiającego.
8. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego.
9. Wykonawca gwarantuje, że oferowane wyroby medyczne objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186).
10. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy lub dłuższy, jeżeli przewiduje to ich producent licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
11. Zamawiający w formie pisemnej ma prawo jednostronnie zmienić ilość danego asortymentu na inny asortyment objęty niniejszą umową, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ogólnej ceny określonej w umowie.
12. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
13. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych. Przez produkt równoważny rozumie się produkt o parametrach jakościowych takich samych lub lepszych jak te, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Posiadający te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu.
14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
15. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentu niniejszej SIWZ pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązania przykładowe służące do ustalenia określonego standardu przedmiotu zamówienia, a nie wskazuje na konkretny produkt, w takim przypadku można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej zasadach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e9897a7-9e33-426d-acc3-aec98664be0e
Biuletyn 525158-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
Regon 61031784500000
Zamawiajacy adres ulica Narodowych Sił Zbrojnych
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 242 678 400
Zamawiajacy fax 242 678 415
Zamawiajacy email sekretariat@wspritsplock.pl
Adres strony url www.wspritsplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wspritsplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wspritsplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca- kuriera,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5, 09-400 Płock.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2020 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy.
Numer referencyjny TZPiZI.261/01/D/20.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2019 dla SP ZOZ WSPRiTS w Płocku w okresie 12 miesięcy. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części i dopuszcza składanie ofert częściowych poniżej skrócony opis: Część Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części 1. Zakup sprzętu jednorazowego użytku załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zakup papieru do EKG załącznik nr 9 do SIWZ 3. Zakup elektrod EKG załącznik nr 10 do SIWZ 4. Zakup rękawic jednorazowych i chirurgicznych załącznik nr 11 do SIWZ 5. Zakup sprzętu do defibrylatora marki ZOLL i respiratora marki ParaPac załącznik nr 12 do SIWZ 6. Zakup sprzętu do defibrylatora marki Lifepak i urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej marki Lukas załącznik nr 13 do SIWZ 7. Zakup sprzętu do karetki neonatologicznej załącznik nr 14 do SIWZ 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach od nr 8 do nr 14 niniejszej SIWZ - formularze asortymentowo cenowe. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, instrukcja obsługi w języku polskim. 7. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeżeli jest takie wskazanie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wymogami Zamawiającego. 8. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 9. Wykonawca gwarantuje, że oferowane wyroby medyczne objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186). 10. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 12 miesięcy lub dłuższy, jeżeli przewiduje to ich producent licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 11. Zamawiający w formie pisemnej ma prawo jednostronnie zmienić ilość danego asortymentu na inny asortyment objęty niniejszą umową, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje zwiększenia ogólnej ceny określonej w umowie. 12. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych. Przez produkt równoważny rozumie się produkt o parametrach jakościowych takich samych lub lepszych jak te, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Posiadający te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu. 14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 15. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentu niniejszej SIWZ pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązania przykładowe służące do ustalenia określonego standardu przedmiotu zamówienia, a nie wskazuje na konkretny produkt, w takim przypadku można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej zasadach.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę: 1) dla Części 1 zamówienia - dostawę sprzętu jednorazowego użytku o wartości, co najmniej 121.000,00 zł brutto; 2) dla Części 2 zamówienia - dostawę papieru EKG o wartości co najmniej 500,00 zł brutto; 3) dla Części 3 zamówienia - dostawę elektrod EKG o wartości, co najmniej 15.000,00 zł. brutto; 4) dla Części 4 zamówienia - dostawę rękawic jednorazowych o wartości, co najmniej 36.000,00 zł. brutto. 5) dla Części 5 zamówienia - dostawę sprzętu do defibrylatora i respiratora o wartości, co najmniej 35.000,00 zł. brutto. 6) dla Części 6 zamówienia - dostawę sprzętu do defibrylatora i urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej o wartości, co najmniej 21.000,00 zł. brutto. 7) dla Części 7 zamówienia - dostawę sprzętu do karetki neonatologicznej o wartości co najmniej 33.000,00 zł. brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 oraz ust. 5 p.z.p. wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu). 3. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 2) wykazu dostaw zgodnie z treścią załącznika nr 6 do siwz, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) dostawy: dla Części I - dostawę sprzętu jednorazowego użytku o wartości, co najmniej 121.000,00 zł brutto; dla Części II - dostawę papieru EKG o wartości co najmniej 500,00 zł brutto; dla Części III - dostawę elektrod EKG o wartości, co najmniej 15.000,00 zł. brutto; dla Części IV - dostawę rękawic jednorazowych o wartości, co najmniej 36.000,00 zł. brutto; dla Części V - dostawę sprzętu do defibrylatora i respiratora o wartości, co najmniej 35.000,00 zł. brutto; dla Części VI - dostawę sprzętu do defibrylatora i urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej o wartości, co najmniej 21.000,00 zł. brutto; Części VII - dostawę sprzętu do karetki neonatologicznej o wartości co najmniej 33.000,00 zł. brutto; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1.1 Wypełniony druk OFERTA – formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.2. Formularze asortymentowo-cenowe (opis przedmiotu zamówienia załączniki od nr 8 do nr 14) zależnie od wykonawcy, na które części zamówienia składa ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Informacje w tym zakresie zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2020-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)