| GuidZP400 |
18be8a95-7753-4c11-9dca-7d7e45a36237
|
| Biuletyn |
524733-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
| Regon |
13820000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
| Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
| Adres strony url |
http://zamowienia.uni.opole.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
dotyczy części nr 3A, 3B, 3C: Projekt pn.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Wieloprofilowe Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Umowa nr: POWR.05.03.00-00-0003/18-00 z dnia 24.04.2019 r., okres realizacji od: 2018-11-02 do: 2023-06-30
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1454 - nieograniczony dostęp do dokumentacji przetargowej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1454
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup różnych produktów medycznych i sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
|
| Numer referencyjny |
D/07/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup różnych produktów medycznych i sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego”, w podziale na części:
1. Część nr 1, pn.: Zakup odczynników na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
2. Część nr 2, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
3. Część nr 3A, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego.
4. Część nr 3B, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego.
5. Część nr 3C, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego.
6. Część nr 4, pn.: Zakup materiałów do hodowli komórkowej na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
7. Część nr 5, pn.: Zakup surowicy zwierzęcej i buforu fosforanowego na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
8. Część nr 6, pn.: Zakup innych odczynników do celów dydaktycznych na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
9. Część nr 7, pn.: Zakup specjalistycznych zestawów diagnostycznych i odczynników na potrzeby dydaktyczne dla Zakładu Biochemii Klinicznej na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
10. Część nr 8, pn.: Zakup innych materiałów laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
11. Część nr 9, pn.: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części) .
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części) .
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, wezwie (po otwarciu ofert) Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [ 5 ] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia:
Opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikami nr 1A lub 1B lub 1C-A lub 1C-B lub 1C-C lub 1D lub 1E lub 1F lub 1G lub 1H lub 1I do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie
m.in. szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem cen jednostkowych netto, stawki podatku i wartości brutto odpowiednio w kolumnie Oferta Wykonawcy – opis oferowanego przedmiotu zamówienia oraz kolumnie cena jednostkowa złotych netto, w kolumnie stawka VAT i w kolumnie wartość złotych brutto .
2. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy dostarczenia:
− Opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów/ katalogów/ kart produktu/ specyfikacji technicznych (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę;
potwierdzających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3) niniejszego ogłoszenia):
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-04-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|