GuidZP400 |
11a2e5e1-7259-4f78-9510-7bd213c5557f
|
Biuletyn |
524856-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
Adres strony url |
www.wss5.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu medycznego”
|
Numer referencyjny |
30/PNP/SW/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa sprzętu medycznego”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z
ofertą przedłoży podpisane oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w
Rodziale II pkt 3 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z
ofertą przedłoży podpisane oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w
Rodziale II pkt 3 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z
ofertą przedłoży podpisane oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w
Rodziale II pkt 3 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie
prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach
ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6
SIWZ; 2. Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony
oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi); 3.Certyfikatu
zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych produktów określonych w załączniku 1
do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z
załączonych do oferty dokumentów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru
zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z inny wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku: 1. gdy,
nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizacje przedmiotu umowy. 2. zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie
Wykonawcy; 3. obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
4. nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu
realizacji umowy o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące 5. gdy
wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/
udoskonalony, 6. zmiany: – numeru katalogowego produktu lub – nazwy produktu przy
zachowaniu jego parametrów lub – sposobu konfekcjonowania lub – liczby opakowań lub –
parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu 7. zmiany osób
odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 8. zmiany numeru konta bankowego w
przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku
przekształceń, przejęć, itp.) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny
jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą
oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu
Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej
zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-03-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|