Sukcesywne dostawy róźnych produktów spożywczych.

Data publikacji 2020-03-19
Data zakończenia 2020-03-27 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524438-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 – Mrożonki– 6 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad.2 – Wyroby garmażeryjne- 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad.3 – Ryby i przetwory rybne- 5 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 4 – Artykuły delikatesowe- 74 poz. asort. w różnych ilościach;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68a72c5c-2742-4004-9e72-ca348d646289
Biuletyn 524438-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Regon 31468400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Monte Cassino
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 16 677 52 77,
Zamawiajacy fax 166 775 064
Zamawiajacy email dzp@wszp.pl,
Adres strony url www.wszp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wszp.pl w zakładce przetargi- rozpoczęte.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wszp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, w formie pisemnej, pocztą.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37- 700 Przemyśl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy róźnych produktów spożywczych.
Numer referencyjny DZP/15/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Zad. 1 – Mrożonki– 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.2 – Wyroby garmażeryjne- 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.3 – Ryby i przetwory rybne- 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 – Artykuły delikatesowe- 74 poz. asort. w różnych ilościach;
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do tych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do tych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do tych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków 5.Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postepowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
Zakresie kryteriow selekcji Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2.Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy 3.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).Wykonawca zgodnie z pkt. XV oferty, zamiast ww. dokumentu może wskazać adres strony internetowej na której dostępny jest ten dokument. 4.Wymaga się złożenie potwierdzonej kopii dokumentu rejestracji lub zatwierdzenia podmiotu oferującego środki spożywcze przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub w przypadku produktów odzwierzęcych- właściwej Inspekcji Weterynaryjnej.
Czy wadium 1
Wadium WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: w terminie określonym w rozdziale XI – SIWZ. 2.Wartość wadium – dla ofert składanych na zadania – odpowiednio jn.: 1)Zadanie nr 1: 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt zł i 00/100 zł). 2)Zadanie nr 2: 80,00 zł (osiemdziesiąt zł i 00/100 zł). 3)Zadanie nr 3: 710,00 zł (siedemset dziesięć zł i 00/100 zł). 4)Zadanie nr 4: 4450,00 zł (cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt i 00/100 zł). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu na konto zamawiającego nr: 82 1130 1105 0005 2041 9720 0005; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4.Zamawiający zwróci wadium z uwzględnieniem zapisów treści art. 46 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostarczony towar na podstawie faktury przelewem na konto podane przez Wykonawcę na fakturze w terminie do 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2.Opis asortymentowy na fakturach winien być w języku polskim. 3.W sytuacji nieprawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, termin płatności, o którym mowa w ust. 1 będzie liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy właściwie wystawionej faktury korygującej. 4.Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT. Podaje NIP: 795-20-66-984. 5.W przypadku gdy Zamawiający otrzyma fakturę po więcej niż 7 dniach od daty jej wystawienia przez Wykonawcę wówczas termin płatności będzie liczony od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. 6.Wykonawca ma prawo wystawić faktury: a) w formie papierowej; b) w formie elektronicznej, przesłane na adres email Zamawiającego: sekretariat@wszp.pl c) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesji na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 2191 z późn. zm.). 7.Wykonawca oświadcza, że ceny jednostkowe netto w ciągu całego okresu trwania umowy są niezmienne. 8.Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 8.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a). zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b). zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; c). zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 8.2 możliwości wydłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a). nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji mniejszej ilości zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu. 9.Zmiany wymienione w ust. 2.1 lit. a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 10.O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 lit. a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego
IV 4 4 data 2020-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)