Dostawa artykułów biurowych i druków

Data publikacji 2020-03-23
Data zakończenia 2020-04-03 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525619-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i druków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI
1) Pakiet nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe
2) Pakiet nr 2 - papier ksero
3) Pakiet nr 3 – składanka komputerowa
4) Pakiet nr 4 - recepty
5) Pakiet nr 5 - etykiety termiczne do drukarek zebra
6) Pakiet nr 6 - druki zleceń badań laboratoryjnych
7) Pakiet nr 7 - etykiety i kalki dla sterylizacji
8) Pakiet nr 8 - koperty płacowe
9) Pakiet nr 9 - druki, książki
10) Pakiet nr 10 - papier do ekg 215x30
11) Pakiet nr 11 - rolki do kasy fiskalnej
12) Pakiet nr 13 - papier do defibrylatora - Corplus
13) Pakiet nr 14 - papier do defibrylatora - Hertstart i Lifepak
14) Pakiet nr 15 - koperty
15) Pakiet nr 17 - papier do aparatu ktg
16) Pakiet nr 18 - papier do defibrylatora Nihon Kohde
17) Pakiet nr 19 - kartony do archiwizacji
18) Pakiet nr 20 - materiały eksploatacyjne do pracownii Unit Dose
19) Pakiet nr 21 - identyfikatory
20) Pakiet nr 22 - materiały biurowe do bindowania
21) Pakiet nr 24 - papier do aparatów ekg ASCARD, USG K-61B, USG K-65HM, SONY UPP 210 SE, SONY UPP-84HG
22) Pakiet nr 25 - markery medyczne wodoodporne
23) Pakiet nr 26 - papier do aparatów EEG, EKG, KTG
24) Pakiet nr 27 - papier termoczuły
25) Pakiet nr 28 - papier do aparatu USG K-65 HM, SONY UPP 110 HD
26) Pakiet nr 30 - markery olejowe wodoodporne
27) Pakiet nr 31 - etui na dokumenty
28) Pakiet nr 32 - książeczka zdrowia dziecka
29) Pakiet nr 33 - artykuły archiwizacyjne wykonane z materiałów bezkwasowych
30) Pakiet nr 34 - papier do EKG - Reynolds
31) Pakiet nr 37 - tablica magnetyczna, suchościeralna i magnesy do tablicy
32) Pakiet nr 38 - obwoluta poszerzana A4
33) Pakiet nr 39 - etykiety na formacie A4
34) Pakiet nr 40 - etykiety do drukarni Dymo
35) Pakiet nr 41 - białe kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB
36) Pakiet nr 42 - zielone kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB
37) Pakiet nr 43 - żółte kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB- przylądek
38) Pakiet 44 - etykiety do drukarki termicznej ZEBRA LP2844
39) Pakiet 45 - system do znakowania leków - etykiety
40) Pakiet 46 - etykiety termiczne na szpuli
41) Pakiet nr 47 - papier do defibrylatora NIHON KOHDEN rolka
42) Pakiet nr 48 - etykiety mrożeniowe
43) Pakiet nr 49 - etykiety termotransferowe
44) Pakiet nr 50 - rolki termiczne
45) Pakiet nr 51 - papier do aparatów ekg
46) Pakiet nr 52 - taśma do metkownicy
47) Pakiet nr 53 - opaski identyfikacyjne
48) Pakiet nr 54 - opaski papierowe
49) Pakiet nr 55 - etykiety foliowe do drukarki Zebra
50) Pakiet nr 56 - papier do aparatu EKG EDAN SE-301
51) Pakiet nr 57 - papier do aparatu EKG AsCARD Green
52) Pakiet nr 58 - papier do aparatu ekg model MAC 2000
53) Pakiet nr 59 - papier do defibrylatora - Bexen Cardio I Lifepak
54) Pakiet nr 61 - Etykiety na leki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ed4947e-97d0-4178-9bab-d5af56888430
Biuletyn 525619-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Regon 28901200000000
Zamawiajacy adres ulica Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 213
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-556
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 734 24 77,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@usk.wroc.pl,
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Adres strony internetowej www.usk.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie oryginału, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza – Radeckiego we Wrocławiu, lokalizacja: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr -1.13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych i druków
Numer referencyjny DZP.242.42.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i druków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI 1) Pakiet nr 1 - artykuły papiernicze i biurowe 2) Pakiet nr 2 - papier ksero 3) Pakiet nr 3 – składanka komputerowa 4) Pakiet nr 4 - recepty 5) Pakiet nr 5 - etykiety termiczne do drukarek zebra 6) Pakiet nr 6 - druki zleceń badań laboratoryjnych 7) Pakiet nr 7 - etykiety i kalki dla sterylizacji 8) Pakiet nr 8 - koperty płacowe 9) Pakiet nr 9 - druki, książki 10) Pakiet nr 10 - papier do ekg 215x30 11) Pakiet nr 11 - rolki do kasy fiskalnej 12) Pakiet nr 13 - papier do defibrylatora - Corplus 13) Pakiet nr 14 - papier do defibrylatora - Hertstart i Lifepak 14) Pakiet nr 15 - koperty 15) Pakiet nr 17 - papier do aparatu ktg 16) Pakiet nr 18 - papier do defibrylatora Nihon Kohde 17) Pakiet nr 19 - kartony do archiwizacji 18) Pakiet nr 20 - materiały eksploatacyjne do pracownii Unit Dose 19) Pakiet nr 21 - identyfikatory 20) Pakiet nr 22 - materiały biurowe do bindowania 21) Pakiet nr 24 - papier do aparatów ekg ASCARD, USG K-61B, USG K-65HM, SONY UPP 210 SE, SONY UPP-84HG 22) Pakiet nr 25 - markery medyczne wodoodporne 23) Pakiet nr 26 - papier do aparatów EEG, EKG, KTG 24) Pakiet nr 27 - papier termoczuły 25) Pakiet nr 28 - papier do aparatu USG K-65 HM, SONY UPP 110 HD 26) Pakiet nr 30 - markery olejowe wodoodporne 27) Pakiet nr 31 - etui na dokumenty 28) Pakiet nr 32 - książeczka zdrowia dziecka 29) Pakiet nr 33 - artykuły archiwizacyjne wykonane z materiałów bezkwasowych 30) Pakiet nr 34 - papier do EKG - Reynolds 31) Pakiet nr 37 - tablica magnetyczna, suchościeralna i magnesy do tablicy 32) Pakiet nr 38 - obwoluta poszerzana A4 33) Pakiet nr 39 - etykiety na formacie A4 34) Pakiet nr 40 - etykiety do drukarni Dymo 35) Pakiet nr 41 - białe kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB 36) Pakiet nr 42 - zielone kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB 37) Pakiet nr 43 - żółte kody paskowe do laboratoryjnego systemu informatycznego KS-SOLAB- przylądek 38) Pakiet 44 - etykiety do drukarki termicznej ZEBRA LP2844 39) Pakiet 45 - system do znakowania leków - etykiety 40) Pakiet 46 - etykiety termiczne na szpuli 41) Pakiet nr 47 - papier do defibrylatora NIHON KOHDEN rolka 42) Pakiet nr 48 - etykiety mrożeniowe 43) Pakiet nr 49 - etykiety termotransferowe 44) Pakiet nr 50 - rolki termiczne 45) Pakiet nr 51 - papier do aparatów ekg 46) Pakiet nr 52 - taśma do metkownicy 47) Pakiet nr 53 - opaski identyfikacyjne 48) Pakiet nr 54 - opaski papierowe 49) Pakiet nr 55 - etykiety foliowe do drukarki Zebra 50) Pakiet nr 56 - papier do aparatu EKG EDAN SE-301 51) Pakiet nr 57 - papier do aparatu EKG AsCARD Green 52) Pakiet nr 58 - papier do aparatu ekg model MAC 2000 53) Pakiet nr 59 - papier do defibrylatora - Bexen Cardio I Lifepak 54) Pakiet nr 61 - Etykiety na leki
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego Wykonawcy dostarczą dla pakietu nr 7 poz. 2 próbki w ilości 10 szt. etykiet
Inne dokumenty niewymienione I. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową oraz dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu dostawy terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) wypełnione Formularz(e) cenowy(e) stanowiący(e) Rozdział nr VI SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek 4) Dowód wniesienia wadium 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. II. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty 2) Dla pakietu nr 7 poz. 2 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 10 szt. etykiet III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 010,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy dziesięć 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych zadań: 1) Pakiet nr 1 440,00 2) Pakiet nr 2 2 436,00 3) Pakiet nr 3 44,00 4) Pakiet nr 4 7,00 5) Pakiet nr 5 32,00 6) Pakiet nr 6 38,00 7) Pakiet nr 7 684,00 8) Pakiet nr 8 146,00 9) Pakiet nr 9 1 290,00 10) Pakiet nr 10 42,00 11) Pakiet nr 11 7,00 12) Pakiet nr 13 1,00 13) Pakiet nr 14 3,00 14) Pakiet nr 15 572,00 15) Pakiet nr 17 34,00 16) Pakiet nr 18 10,00 17) Pakiet nr 19 2,00 18) Pakiet nr 20 983,00 19) Pakiet nr 21 9,00 20) Pakiet nr 22 11,00 21) Pakiet nr 24 211,00 22) Pakiet nr 25 48,00 23) Pakiet nr 26 165,00 24) Pakiet nr 27 12,00 25) Pakiet nr 28 264,00 26) Pakiet nr 30 4,00 27) Pakiet nr 31 1,00 28) Pakiet nr 32 73,00 29) Pakiet nr 33 62,00 30) Pakiet nr 34 10,00 31) Pakiet nr 37 8,00 32) Pakiet nr 38 3,00 33) Pakiet nr 39 5,00 34) Pakiet nr 40 6,00 35) Pakiet nr 41 307,00 36) Pakiet nr 44 10,00 37) Pakiet nr 45 697,00 38) Pakiet nr 46 3,00 39) Pakiet nr 47 4,00 40) Pakiet nr 48 5,00 41) Pakiet nr 49 25,00 42) Pakiet nr 50 50,00 43) Pakiet nr 51 18,00 44) Pakiet nr 52 1,00 45) Pakiet nr 53 5,00 46) Pakiet nr 54 27,00 47) Pakiet nr 55 57,00 48) Pakiet nr 56 11,00 49) Pakiet nr 57 13,00 50) Pakiet nr 58 40,00 51) Pakiet nr 59 29,00 52) Pakiet nr 61 45,00 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DZP.242.42.2020 na dostawę artykułów biurowych i druków”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu – dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zostać załączone do oferty w postaci elektronicznej w formie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy: a) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy, b) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego, c) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy. 4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową, b) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 6. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu lub wyczerpania wartości umowy, jednak na okres nie dłuższy niż 4 m-ce od daty, określonej w § 5. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2020-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)