Sukcesywna dostawa oprogramowania biurowego i graficznego oraz systemów operacyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej

Data publikacji 2020-03-23
Data zakończenia 2020-03-31 00:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526022-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oprogramowania biurowego i graficznego oraz systemów operacyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej.
2. Zamawiający zastrzega, że kwota 100.489,00 zł brutto jest górną granicą za jaką Zamawiający dokona zakupu oprogramowania w ramach niniejszej procedury o udzielenie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Kwota 100.489,00 zł brutto stanowi górną granicę wartości za jaką Zamawiający może zamówić oprogramowanie wykorzystując prawo opcji. Wartością podstawową, za jaką Zamawiający jest zobowiązany zamówić jest 50 %, to jest wartość brutto 50.244,50 zł. 50 % stanowi prawo opcji, to jest kwota: 50.244,50 zł.
3. W ramach zamówienia planowany jest zakup (dostawa) następującego rodzaju asortymentu:
a) Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Professional Plus 2019 SNGL OLP NL Acdmc w wersji dla jednostek edukacyjnych lub oprogramowanie równoważne
b) System operacyjny Microsoft Windows 10 pro PL 64 lub równoważne
c) Oprogramowanie do tworzenia prezentacji online Prezi Pro firmy Prezi Inc lub równoważne
d) Oprogramowanie do tworzenia i edycji plików .pdf Adobe Acrobat Pro DC PL lub równoważne
e) Oprogramowanie do projektowania graficznego i wizualizacji danych Adobe Creative Cloud for Teams All Apps lub równoważne
f) CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub równoważne
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry równoważności, został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami asortymentowymi, poprzez zamówienie mniejszej lub większej ilości danego asortymentu lub rezygnacji z niektórych pozycji, w zależności od potrzeb.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94b6a1b2-0c09-4b58-8bd0-3964407d87a2
Biuletyn 526022-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Lubelska
Regon 00000172600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nadbystrzycka
Zamawiajacy adres numer domu 38D
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-618
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon (81)5384103
Zamawiajacy email bzp@pollub.pl
Adres strony url www.pollub.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/przetargi-specyfikacje-istotnych-warunkow-zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40A /5, 20-618 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa oprogramowania biurowego i graficznego oraz systemów operacyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej
Numer referencyjny KP-272-PNK-21/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oprogramowania biurowego i graficznego oraz systemów operacyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej. 2. Zamawiający zastrzega, że kwota 100.489,00 zł brutto jest górną granicą za jaką Zamawiający dokona zakupu oprogramowania w ramach niniejszej procedury o udzielenie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Kwota 100.489,00 zł brutto stanowi górną granicę wartości za jaką Zamawiający może zamówić oprogramowanie wykorzystując prawo opcji. Wartością podstawową, za jaką Zamawiający jest zobowiązany zamówić jest 50 %, to jest wartość brutto 50.244,50 zł. 50 % stanowi prawo opcji, to jest kwota: 50.244,50 zł. 3. W ramach zamówienia planowany jest zakup (dostawa) następującego rodzaju asortymentu: a) Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Professional Plus 2019 SNGL OLP NL Acdmc w wersji dla jednostek edukacyjnych lub oprogramowanie równoważne b) System operacyjny Microsoft Windows 10 pro PL 64 lub równoważne c) Oprogramowanie do tworzenia prezentacji online Prezi Pro firmy Prezi Inc lub równoważne d) Oprogramowanie do tworzenia i edycji plików .pdf Adobe Acrobat Pro DC PL lub równoważne e) Oprogramowanie do projektowania graficznego i wizualizacji danych Adobe Creative Cloud for Teams All Apps lub równoważne f) CorelDRAW Graphics Suite 2019 lub równoważne 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry równoważności, został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami asortymentowymi, poprzez zamówienie mniejszej lub większej ilości danego asortymentu lub rezygnacji z niektórych pozycji, w zależności od potrzeb.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. ustawy Pzp; 2) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w punkcie 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniu Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: nazwy oferowanego oprogramowania, cenę ofertową brutto za 1 szt. poszczególnego oprogramowania, wartość brutto oferty, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji sukcesywnych dostaw zamówienia w dniach roboczych, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) oświadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp: 1) Oświadczenie o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązanie z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i może dotyczyć: 1) wysokości ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; 2) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia i obniżenie ceny w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości; 4) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe; 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji o której mowa w §2 ust. 2 i 3 niniejszej umowy. 2. W przypadku dokonania zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o której mowa w §2 ust. 3, Zamawiający stosownie do treści art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia umownego brutto, określonego w §5 ust. 1 Umowy: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeśli zmiany określone w pkt 1) – 4) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu Wykonawca składa do Zamawiającego pisemny wniosek zawierający opis proponowanych zmian i ich wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu na zmianę wynagrodzenia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia nie może prowadzić do uchybienia obowiązków Wykonawcy określonych w §1 Umowy w zakresie zapewnienia Zamawiającemu stosowania minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu określonego przez Zamawiającego. 5. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy, zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. 6. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej oraz osób biorących udział w realizacji umowy którejkolwiek ze stron umowy nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej, o zmianie adresu lub osób. W przypadku zaniechania obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poczytuje się, że wszelkie doręczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uważa się skuteczne.
IV 4 4 data 2020-03-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin jednorazowej sukcesywnej dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto za dostawę jednostkowego oprogramowania
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)