Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego oraz akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa

Data publikacji 2020-03-24
Data zakończenia 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526101-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 331925000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego oraz akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin
i Nasiennictwa mieszczącego się w Toruniu (87–100) przy ul. Żwirki i Wigury 73. Zamówienie zostało podzielone na 30 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3281d95a-2d03-42cb-944d-a29afa272b21
Biuletyn 526101-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 12261725000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Adres strony url https://zamowienia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 105
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego oraz akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Numer referencyjny 2020/15
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego oraz akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa mieszczącego się w Toruniu (87–100) przy ul. Żwirki i Wigury 73. Zamówienie zostało podzielone na 30 części.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zakresem zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp będą objęte są część nr 1,2,3,5,6,7,10,13,14,15,16, 17 poz. 1-17,19-20; 18,19,20,22,23,25, 27,28, 30 poz. 1-18 i 31-33
Okres w miesiacach 7
Data rozpoczecia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia dla części: - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,14,15,16,17,18,19 poz. 1,3,4 i poz. 2 (1 op.), 20,22,23,24,25,26,27,28,29 zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, - 12,21,30 zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie dłużej niż 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. - 19 poz. 2 (2 op.) w październiku 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII, składa wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, OFERTA W FORMIE PISEMNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osobę uprawnioną, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX Podrozdział I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć do dnia 08.04.2020 r. do godz. 11:00 w formie: 1) elektronicznej - za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia.gov.pl (lub https://platforma.eB2B.com.pl), w następujący sposób: a) Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SIWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzez wybranie polecenia „dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zaznacza polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. b) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został wczytany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. zamieszczeniu załącznika. c) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Po upływie terminu składania ofert, dodanie Oferty (załączników) nie będzie możliwe. 2) pisemnej - w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (02 - 903) przy ul. Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 105. Oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.04.2020 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (02 - 903) przy ul. Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 103. 2. Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej nastąpi poprzez ich odszyfrowanie na Platformie. 3. Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na Platformie w zakładce „Załączniki”, która będzie zawierać 1) kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach, jeżeli były wymagane

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria chromatograficzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria chromatograficzne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestawy QuEChERS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestawy QuEChERS - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria laboratoryjne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenia chłodzące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenia chłodzące - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Płytki do LightCycler480
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Płytki do LightCycler480 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyposażenie drobne i materiały zużywalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wyposażenie drobne i materiały zużywalne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Probówki do PCR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Probówki do PCR - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wirówka do płytek PCR z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wirówka do płytek PCR z akcesoriami - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Suszarka laboratoryjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Suszarka laboratoryjna - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Akcesoria laboratoryjne, woreczki do przechowywania próbek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria laboratoryjne, woreczki do przechowywania próbek - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Akcesoria do elektroforezy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria do elektroforezy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Bezprzewodowe rejestratory temperatury Q-MSystem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Bezprzewodowe rejestratory temperatury Q-MSystem - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Akcesoria do ekstrakcji i preparowania nicieni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria do ekstrakcji i preparowania nicieni - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Akcesoria i drobny sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria i drobny sprzęt laboratoryjny - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Płytki Petriego do rozlewarki AES Laboratories
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Płytki Petriego do rozlewarki AES Laboratories - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Akcesoria do przygotowywania podłoży hodowlanych i testu IF
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria do przygotowywania podłoży hodowlanych i testu IF - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Akcesoria laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria laboratoryjne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Akcesoria do odczytywania i przechowywania wyników testów biologicznych dla procesu sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria do odczytywania i przechowywania wyników testów biologicznych dla procesu sterylizacji - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Akcesoria do kontroli czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Akcesoria do kontroli czystości - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Akcesoria labolatoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria labolatoryjne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Aparatura do elektroforezy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Aparatura do elektroforezy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Akcesoria różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria różne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Akcesoria różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria różne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Aparat do elektroforezy poziomej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Aparat do elektroforezy poziomej - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Akcesoria i drobny sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Akcesoria i drobny sprzęt laboratoryjny - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Sita analityczne ze świadectwem wzorcowania w laboratorium akredytowanym do wykrywania grzybów Synchytrium endobioticum i Tilletia indica
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sita analityczne ze świadectwem wzorcowania w laboratorium akredytowanym do wykrywania grzybów Synchytrium endobioticum i Tilletia indica - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Probówki do homogenizatora Speed Mill Plus do ekstrakcji kwasów nukleinowych z materiału roślinnego, gleby i struktur grzybów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Probówki do homogenizatora Speed Mill Plus do ekstrakcji kwasów nukleinowych z materiału roślinnego, gleby i struktur grzybów - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Końcówki do pipet StarLab
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Końcówki do pipet StarLab - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Zestaw do archiwizacji obrazu do mikroskopu Axiolab (Zeiss, rok prod. 2001, nr ser. 995209)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw do archiwizacji obrazu do mikroskopu Axiolab (Zeiss, rok prod. 2001, nr ser. 995209) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Końcówki do pipet, pipety automatyczne, statywy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Końcówki do pipet, pipety automatyczne, statywy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)