Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu

Data publikacji 2020-03-24
Data zakończenia 2020-04-08 00:00:00
Instytucja 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525900-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331000001, 331416202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia.
Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na 4 części tj.:

Część 1 – produkty farmaceutyczne, materiały medyczne
Część 2 – pozostałe materiały medyczne

Część 3 – wyposażenie i sprzęt medyczny
Część 4 – Indywidulny Pakiet Medyczny

3.1 Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone
w „Formularzu cenowym” dla danej części zał. nr 4 do SIWZ muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w „Formularzu cenowym” dla danej części. Okres ważności towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego.

3.2 Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku „Oferta” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego.

3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych tylko dla części: 1
w nw. pozycjach:
 od poz. 1 do poz. 13;
 od poz. 15 do poz. 22;
 od poz. 24 do poz. 43
 od poz. 48 do poz. 95;
 od poz. 105 do poz. 144;
 od poz. 146 do poz. 157;
 od poz. 159 do poz. 163;

3.4 Zaoferowane przez Wykonawcę w części nr 1 w ww. pozycjach produkty równoważne (zamienniki) muszą być identyczne pod względem: składu, ilości, wielkości, co produkty wskazane przez Zamawiającego w Formularzu cenowym dla cz. 1 w ww. pozycjach (zał. nr 4 do SIWZ).
3.5 Wykonawca powinien z godnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy PZP wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
3.6 W przypadku zaoferowania dla cz. 1 w ww. pozycjach materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz asortymentu dla którego oferuje zamienniki (produkty równoważne) zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f22a9073-34fe-49c2-adea-233c8be513ea
Biuletyn 525900-N-2020
Zamawiajacy nazwa 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 12150664500000
Zamawiajacy adres ulica Rząska, ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 261135116, +48 261133017,
Zamawiajacy fax +48 261135059, +48 261135165
Zamawiajacy email j.majecki@ron.mil.pl,
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Numer referencyjny 7/MED/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz wyposażenia. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na 4 części tj.: Część 1 – produkty farmaceutyczne, materiały medyczne Część 2 – pozostałe materiały medyczne Część 3 – wyposażenie i sprzęt medyczny Część 4 – Indywidulny Pakiet Medyczny 3.1 Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w „Formularzu cenowym” dla danej części zał. nr 4 do SIWZ muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w „Formularzu cenowym” dla danej części. Okres ważności towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. 3.2 Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku „Oferta” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego. 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych tylko dla części: 1 w nw. pozycjach:  od poz. 1 do poz. 13;  od poz. 15 do poz. 22;  od poz. 24 do poz. 43  od poz. 48 do poz. 95;  od poz. 105 do poz. 144;  od poz. 146 do poz. 157;  od poz. 159 do poz. 163; 3.4 Zaoferowane przez Wykonawcę w części nr 1 w ww. pozycjach produkty równoważne (zamienniki) muszą być identyczne pod względem: składu, ilości, wielkości, co produkty wskazane przez Zamawiającego w Formularzu cenowym dla cz. 1 w ww. pozycjach (zał. nr 4 do SIWZ). 3.5 Wykonawca powinien z godnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy PZP wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.6 W przypadku zaoferowania dla cz. 1 w ww. pozycjach materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz asortymentu dla którego oferuje zamienniki (produkty równoważne) zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 289862,30
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wskazuje, iż całkowita wartość zamówienia bez VAT, wskazana w pkt. II.6) to suma wartości netto zamówienia podstawowego (dla części 1-4) w wys. 193 241,53 zł i wartości wynikającej z prawa opcji (dla części 1-4) w wysokości 96 620,77 zł netto. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw na podstawie prawa opcji dla części od nr 1 do nr 4, do 50% wartości zamówienia podstawowego każdej części. Zamawiający przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że ilości zawarte w formularzach cenowych obejmują wyłącznie zakres zamówienia podstawowego. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym oferty Wykonawcy, nie podlegają zmianie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastosuje prawo opcji w przypadku wyczerpania ilości określonego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym lub w innych uzasadnionych przypadkach określonych w załączniku do SIWZ tj. wzór umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznaczył wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznaczył wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznaczył wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.4. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego w oparciu o zapis art. 26 ust. 2 ustawy Pzp niżej wymienione dokumenty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Podstawy Wykluczenia badane na etapie złożenia standardowego formularza jednolitego oświadczenia (zwanego dalej JO) e) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). j) Wykonawca który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; k) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2–4 z:  zamawiającym,  osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego,  członkami komisji przetargowej,  osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a – chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; l) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. Dokumenty wskazane powyżej dostarczone na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust 2 Pzp mogą być złożone przez Wykonawcę w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę na kilka części Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej, w jednym osobnym komplecie dokumentów oznaczonym dla jakich części jest on złożony, dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia będzie podzielony na części. 1.5. Dokumenty jakie należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz pkt 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1,2,4 rozporządzenia część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a, b, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz pkt 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 ust 1 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d) , składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby., Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od dn. … do dn. … w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (wzór załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie w oryginale należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podmiotu trzeciego. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty dotyczące podmiotu na zasobach których polega na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.: • dokumenty o których mowa w części III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 (dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.); • dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 2,3 (o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.3.), wyłącznie w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego. Wykonawca (w przypadku konsorcjum, każdy z członków konsorcjum), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: https:// www.platformazakupowa.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieszczając na platformie zakupowej informację z otwarcia ofert dołączy przykładowe wzory oświadczeń.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznaczył wymagań w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 4);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów;  Wykaz materiałów równoważnych – (zał. nr 3)- jeżeli dotyczy,  pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy);  oryginał gwarancji wadialnej jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu – jeżeli jest wymagane.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1.7 Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 1.8 Zalecane formaty przesyłanych tj. plików o wielkości do 100MB. – zalecany format : pdf, doc, docx, xps, xls, xlsx, odt
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany zapisów umowy na warunkach określonych w zał. nr 5 do SIWZ tj. we wzorze umowy. W myśl art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 50 % w przypadku gdy nastąpi zmniejszenie zapotrzebowania na dostawy z powodu ograniczenia realizacji uprzednio zaplanowanych dostaw, skutkiem decyzji lub poprzez rozkaz przełożonych o zmianie struktury podlegającej zaopatrzeniu lub ograniczeniu środków finansowych. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej powyżej treść umowy nie ulega zmianie, Zamawiający jest zobligowany pisemnie poinformować Wykonawcę o zaistniałej sytuacji, a Wykonawcy należeć się będzie wyłącznie wynagrodzenie za wykonaną część umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości danego towaru, kosztem innego w granicach nieprzekraczających ogólnej ceny ofertowej.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 142251,48
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wskazuje, iż całkowita wartość zamówienia bez VAT, wskazana w pkt. 3) to suma wartości netto zamówienia podstawowego (dla części 1) w wys. 94 834,32 zł i wartości wynikającej z prawa opcji (dla części 1) w wysokości 47 417,16 zł netto. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw na podstawie prawa opcji dla części nr 1 do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że ilości zawarte w formularzu cenowym obejmują wyłącznie zakres zamówienia podstawowego. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym oferty Wykonawcy, nie podlegają zmianie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastosuje prawo opcji w przypadku wyczerpania ilości określonego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym lub w innych uzasadnionych przypadkach określonych w załączniku do SIWZ tj. wzór umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych. 3.1Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w „Formularzu cenowym” dla danej części zał. nr 4 do SIWZ muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w „Formularzu cenowym” dla danej części. Okres ważności towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. 3.2 Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku „Oferta” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego. 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych tylko dla części: 1 w nw. pozycjach:  od poz. 1 do poz. 13;  od poz. 15 do poz. 22;  od poz. 24 do poz. 43  od poz. 48 do poz. 95;  od poz. 105 do poz. 144;  od poz. 146 do poz. 157;  od poz. 159 do poz. 163; 3.4 Zaoferowane przez Wykonawcę w części nr 1 w ww. pozycjach produkty równoważne (zamienniki) muszą być identyczne pod względem: składu, ilości, wielkości, co produkty wskazane przez Zamawiającego w Formularzu cenowym dla cz. 1 w ww. pozycjach (zał. nr 4 do SIWZ). 3.5 Wykonawca powinien z godnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy PZP wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3.6 W przypadku zaoferowania dla cz. 1 w ww. pozycjach materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz asortymentu dla którego oferuje zamienniki (produkty równoważne) zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pozostałych materiałów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 54921,40
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wskazuje, iż całkowita wartość zamówienia bez VAT, wskazana w pkt. 3) to suma wartości netto zamówienia podstawowego (dla części 2) w wys. 36 617,60 zł i wartości wynikającej z prawa opcji (dla części 2) w wysokości 18 303,80 zł netto. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw na podstawie prawa opcji dla części nr 2 do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że ilości zawarte w formularzu cenowym obejmują wyłącznie zakres zamówienia podstawowego. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym oferty Wykonawcy, nie podlegają zmianie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastosuje prawo opcji w przypadku wyczerpania ilości określonego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym lub w innych uzasadnionych przypadkach określonych w załączniku do SIWZ tj. wzór umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pozostałych materiałów medycznych. 3.1 Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w „Formularzu cenowym” dla danej części zał. nr 4 do SIWZ muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w „Formularzu cenowym” dla danej części. Okres ważności towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. 3.2 Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku „Oferta” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47245,40
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wskazuje, iż całkowita wartość zamówienia bez VAT, wskazana w pkt. 3) to suma wartości netto zamówienia podstawowego (dla części 3) w wys. 31 496,93 zł i wartości wynikającej z prawa opcji (dla części 3) w wysokości 15 748,47 zł netto. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw na podstawie prawa opcji dla części nr 3 do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że ilości zawarte w formularzu cenowym obejmują wyłącznie zakres zamówienia podstawowego. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym oferty Wykonawcy, nie podlegają zmianie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastosuje prawo opcji w przypadku wyczerpania ilości określonego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym lub w innych uzasadnionych przypadkach określonych w załączniku do SIWZ tj. wzór umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego. 3.1 Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w „Formularzu cenowym” dla danej części zał. nr 4 do SIWZ muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w „Formularzu cenowym” dla danej części. Okres ważności towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. 3.2 Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku „Oferta” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45439,02
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wskazuje, iż całkowita wartość zamówienia bez VAT, wskazana w pkt. 3) to suma wartości netto zamówienia podstawowego (dla części 4) w wys. 30 292,68 zł i wartości wynikającej z prawa opcji (dla części 4) w wysokości 15 146,34 zł netto. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw na podstawie prawa opcji dla części nr 4 do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że ilości zawarte w formularzu cenowym obejmują wyłącznie zakres zamówienia podstawowego. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym oferty Wykonawcy, nie podlegają zmianie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastosuje prawo opcji w przypadku wyczerpania ilości określonego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym lub w innych uzasadnionych przypadkach określonych w załączniku do SIWZ tj. wzór umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego. 3.1 Produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie określone w „Formularzu cenowym” dla danej części zał. nr 4 do SIWZ muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w „Formularzu cenowym” dla danej części. Okres ważności towaru rozpoczyna się w dniu jego odbioru przez Zamawiającego. 3.2 Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał produkty farmaceutyczne, materiały medyczne, drobny sprzęt oraz wyposażenie do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku „Oferta” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)