| GuidZP400 |
7cc91bf9-ad76-4229-9db1-ec88c4420602
|
| Biuletyn |
526275-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie
|
| Regon |
14003987000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Poligonowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
04-051
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 417 74 47,
|
| Zamawiajacy fax |
224 407 179
|
| Zamawiajacy email |
zam.publ@warszawapraga.so.gov.pl,
|
| Adres strony url |
http://www.warszawapraga.so.gov.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd powszechny
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, ul. Poligonowa 3, 04-051 Warszawa, pok. 0014
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
|
| Numer referencyjny |
ZP/SOWP/7/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie
|
| Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto, oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993). Zamawiający dopuszcza złożenie zaświadczenia w formie papierowej, w postaci oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument może być elektroniczną kopią dokumentu opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993). Zamawiający dopuszcza złożenie zaświadczenia w formie papierowej, w postaci oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp – dokument w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 26 ust. 6 uPzp, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w powyższym zakresie, samodzielnie pobierze dokumenty dotyczące Wykonawcy i/lub Podwykonawców znajdujące się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.
4. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia w formie papierowej, podpisanego własnoręcznie przez Wykonawcę.
5. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia w formie papierowej podpisanego własnoręcznie przez Wykonawcę.
6. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – dokument sporządzony w postaci elektronicznej, złożony w Systemie i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia w formie papierowej podpisanego własnoręcznie przez Wykonawcę.
7. oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego w Systemie informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej). Powyższe oświadczenie Wykonawca składa w Systemie, w sekcji Oferta – Korespondencja, w formie dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie papierowej podpisane własnoręcznie przez Wykonawcę.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna – także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dokumenty będące dowodami mogą być elektroniczną kopią dokumentów opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1991) i zgodnie z § 1 pkt 1 lit b) Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993).
Składany wykaz dostaw musi być dokumentem sporządzonym w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz złożony w Systemie. Zamawiający dopuszcza złożenie wykazu dostaw w formie papierowej podpisanego własnoręcznie przez Wykonawcę.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej albo w formie dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Pełnomocnictwo musi być złożone poprzez System lub w formie papierowej, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale I ust. 4 pkt 12 lub 13 SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 3 kwietnia 2020 roku, do godz. 10:00.
Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale V SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|