| GuidZP400 |
5085aff7-5ed0-48e7-8f09-6eea2f434eca
|
| Biuletyn |
525865-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
| Regon |
000001347
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bankowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-007
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 359 13 34,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
dzp@us.edu.pl ,
|
| Adres strony url |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
wyższa uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 17 - Kancelaria Ogólna (parter)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostęp do danych świadczony dla Uniwersytetu Śląskiego na zasadzie prenumeraty
|
| Numer referencyjny |
DZP.381.018.2020.UG
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostęp dla Uniwersytetu Śląskiego do danych świadczony na zasadzie prenumeraty.
2) Zamawiający dopuszcza możliwoći składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
a) część A – Dostęp do bazy Dalloz
b) część B – Dostęp do bazy Darts-ip.
3) Zakres przedmiotu zamówienia:
a) w zakresie części “A”:
Dostęp do danych bazy Dalloz moduł Labour and Social Law świadczony dla Uniwersytetu Śląskiego na zasadzie prenumeraty poprzez dostęp jednostanowiskowy dla Oddziału Specjalistycznego BUŚ – Biblioteka Prawnicza.
Wykonawca zapewni identyfikowanie na serwerze wydawcy Biblioteki Prawniczej jako oddzielnego użytkownika. Kryterium identyfikacji będą adresy IP Oddz. Spec. – Biblioteka Prawnicza, IP: 155.158.242.2-24, 155.158.40.2-24 i 155.158.40.30-75.
72320000b) w zakresie części “B”:
Dostęp do danych bazy Darts-ip świadczony dla Uniwersytetu Śląskiego na zasadzie prenumeraty poprzez dostęp dla Oddziału Specjalistycznego BUŚ – Biblioteka Prawnicza. Wykonawca zapewni identyfikowanie na serwerze wydawcy Biblioteki Prawniczej jako oddzielnego użytkownika. Kryterium identyfikacji będą adresy IP Oddz. Spec. – Biblioteka Prawnicza, IP: 155.158.242.2-24, 155.158.40.2-24 i 155.158.40.30-75. Konkretny użytkownik (wraz z loginem i hasłem) będzie tworzony dla pracowników i studentów Wydziału Prawa i Administracji UŚ, po akceptacji twórcy bazy, bez ograniczenia liczby użytkowników.
4) Adres dostawy: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji usługi na adres e-mail określony w umowie.
5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji zamówienia:
Część A: Usługa dostępu do danych świadczona będzie na zasadzie prenumeraty w okresie od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 01.05.2020 r.) do dnia 31.12.2020 r. Czas aktywacji dostępu do bazy nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
Część B: Usługa dostępu do danych świadczona będzie na zasadzie prenumeraty w okresie od daty zwarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 01.05.2020 r.) do dnia 30.04.2021 r . Czas aktywacji dostępu do bazy nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
Czas aktywacji dostępu do bazy – oznacza termin dostarczenia potwierdzenia rejestracji usługi u producenta baz danych . Termin dostarczenia potwierdzenia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.
2) Wykonawcy zagraniczni.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 lit. a) stosuje się odpowiednio.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie .
2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
| Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
| Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
| IV 4 6 |
nie dotyczy
|
| IV 4 7 |
nie dotyczy
|
| IV 4 8 |
nie dotyczy
|
| IV 4 9 |
nie dotyczy
|
| IV 4 12 |
nie dotyczy
|
| IV 4 13 |
nie dotyczy
|
| IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) zmiany terminów umownych, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) zmiany terminów, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 7 umowy,
4) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ realizację umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad.
a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:
- pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
- elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl;
b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:
- pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,
- elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl;
c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.018.2020.UG, o nazwie Dostęp do danych świadczony dla Uniwersytetu Śląskiego na zasadzie prenumeraty prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
- posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
3) Umowa powierzenia.
Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będą przetwarzane dane osobowe pracowników, Uniwersytet Śląski jako Administrator tych danych osobowych będzie powierzał ich przetwarzanie Wykonawcy, zgodnie z przepisem art. 28 ust. 3 RODO w drodze pisemnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część A: Dostęp do bazy Dalloz
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Usługa dostępu do danych świadczona będzie na zasadzie prenumeraty w okresie od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 01.05.2020 r.) do dnia 31.12.2020 r. Czas aktywacji dostępu do bazy nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostęp dla Uniwersytetu Śląskiego do danych świadczony na zasadzie prenumeraty.
2) Zakres przedmiotu zamówienia:
Dostęp do danych bazy Dalloz moduł Labour and Social Law świadczony dla Uniwersytetu Śląskiego na zasadzie prenumeraty poprzez dostęp jednostanowiskowy dla Oddziału Specjalistycznego BUŚ – Biblioteka Prawnicza.
Wykonawca zapewni identyfikowanie na serwerze wydawcy Biblioteki Prawniczej jako oddzielnego użytkownika. Kryterium identyfikacji będą adresy IP Oddz. Spec. – Biblioteka Prawnicza, IP: 155.158.242.2-24, 155.158.40.2-24 i 155.158.40.30-75.
3) Adres dostawy: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji usługi na adres e-mail określony w umowie.
4) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część B: Dostęp do bazy Darts-ip
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji zamówienia: Usługa dostępu do danych świadczona będzie na zasadzie prenumeraty w okresie od daty zwarcia umowy (jednak nie wcześniej niż 01.05.2020 r.) do dnia 30.04.2021 r . Czas aktywacji dostępu do bazy nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych.
|
| Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostęp dla Uniwersytetu Śląskiego do danych świadczony na zasadzie prenumeraty.
2) Zakres przedmiotu zamówienia:
Dostęp do danych bazy Darts-ip świadczony dla Uniwersytetu Śląskiego na zasadzie prenumeraty poprzez dostęp dla Oddziału Specjalistycznego BUŚ – Biblioteka Prawnicza. Wykonawca zapewni identyfikowanie na serwerze wydawcy Biblioteki Prawniczej jako oddzielnego użytkownika. Kryterium identyfikacji będą adresy IP Oddz. Spec. – Biblioteka Prawnicza, IP: 155.158.242.2-24, 155.158.40.2-24 i 155.158.40.30-75. Konkretny użytkownik (wraz z loginem i hasłem) będzie tworzony dla pracowników i studentów Wydziału Prawa i Administracji UŚ, po akceptacji twórcy bazy, bez ograniczenia liczby użytkowników.
3) Adres dostawy: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji usługi na adres e-mail określony w umowie.
4) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |