| GuidZP400 |
3a40ca34-0540-4d32-abfa-0c2e7df67cf4
|
| Biuletyn |
525493-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
| Regon |
43101904600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Abramowicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-442
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
817 286 439,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@snzoz.lublin.pl,
|
| Adres strony url |
http://www.snzoz.lublin.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pomocą operatora pocztowego, kuriera, lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Abramowicka 2, 20-442 Lublin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów papierniczych i biurowych
|
| Numer referencyjny |
SzNSPZOZ.N-ZP.3721-5/20/PW
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych do Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SP
ZOZ w Lublinie, w ilości i asortymencie zgrupowanym w 2 zestawach, opisanych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2022-04-01T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Zamawiający żąda przedłożenia odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy (dot.
oferty najwyżej ocenionej). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23) żąda przedłożenia w terminie 3 dnia od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu (wzór załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zestawienie asortymentu (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3.
Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy składającego ofertę (np. pełnomocnictwo, odpis z KRS, wyciąg z CEiDG). W przypadku nie
załączenia do oferty KRS, CEIDG zamawiający pobierze ww. odpisy, w przypadku gdy będzie go można uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U.
z 2019r., poz. 700, ze zm.) 4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik numer 7 do SIWZ)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają:
1)ze zmiany stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw do których mają
zastosowanie zmienione przepisy, zmianie podlegają ceny jednostkowe netto, ceny jednostkowe brutto pozostają bez
zmian,
2) ze zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych
pozycjach załącznika nr 2 – Zestawienie asortymentowe do SIWZ poprzez zwiększenie limitów ilościowych w
jednych pozycjach a zmniejszenie limitów ilościowych innych w innych pozycjach w sytuacji, gdy na określone
pozycje asortymentu limit został lub zostanie wyczerpany przez Zamawiającego przed upływem okresu
obowiązywania umowy, a na inne pozycje asortymentu limit przewidziany w załączniku nr 2 – Zestawienie
asortymentowe do SIWZ nie został lub nie zostanie wyczerpany, pod warunkiem że nie wpływa to na zwiększenie
wynagrodzenia Wykonawcy ponad przewidziane w § 4 ust. 1 umowy,
3) z uzasadnionego braku możliwości lub trudności w dostarczeniu towaru będącego przedmiotem umowy – w takim przypadku strony mogą zamienić towar
będący przedmiotem umowy na towar równoważny tj. spełniający co najmniej wymagania przewidziane w SIWZ –
cena jednostkowa pozostaje bez zmian lub zostaje obniżona, zmiana może zostać wprowadzona do końca okresu
obowiązywania umowy lub na czas określony.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Oferta oraz wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Wykonawcę
w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert
zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez
Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „Zastrzeżone”. Wykonawca nie może
zastrzec informacji, o których mowa art. 86 ust. 4 ustawy.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|