| GuidZP400 |
b26075a3-5e76-428f-ae66-ead9d751d054
|
| Biuletyn |
526828-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Krakowie
|
| Regon |
34200000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mosiężnicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30-965
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
126 196 010
|
| Zamawiajacy fax |
124 119 518
|
| Zamawiajacy email |
wydzial.budzadm@krakow.po.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.krakow.po.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.krakow.po.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krakow.po.gov.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, .
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Prokuratura Okręgowa w Krakowie , ul. Mosiężnicza 2, 30-965 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego dla prokuratur okręgu krakowskiego”
|
| Numer referencyjny |
PO VII WB 261.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego dla jednostek prokuratur okręgu krakowskiego.
2. Dostawy będą realizowane partiami na podstawie jednostkowych zamówień składanych faksem lub drogą elektroniczną sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wadium (dla wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu);
2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
3) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4)W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł ( słownie : cztery tysiące złotych 00/100)
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Wykonawcy wnoszący wadium w pieniądzu są zobowiązani, ustaloną kwotę wadium wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. NBP O/O Kraków nr rachunku: 87 1010 1270 0000 3913 9120 0000.
5. Dowód wniesienia wadium powinien być oznaczony w następujący sposób : WADIUM – zamówienie publiczne - PO VII WB 261.2.2020 lub w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy i należy załączyć go do oferty.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
7. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę
o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Prokuratury Okręgowej w Krakowie. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
9. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą),
w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
10. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy.
11. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, które mogą dotyczyć:
1)terminu realizacji umowy,
2)zmiany wynagrodzenia,
3)zmiana zakresu świadczenia lub sposobu realizacji umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji, wytycznych dotyczących przepisów związanych z realizacją umowy, w tym dotyczących ochrony danych osobowych.
4) zmianę stawki podatku VAT, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie ze zmiany przepisów.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 mogą nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej” np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
3. Strony dopuszczają zmianę producenta wskazanego w kol. 3 załącznika nr 2 do umowy, w przypadku jego upadłości lub likwidacji, przy zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym cen jednostkowych netto nie wyższych niż wskazane z załączniku nr 2 do umowy oraz nie gorszych parametrów technicznych niż wskazane w załączniku nr 1 do umowy.
4. Ciężar dowodu okoliczności, o których mowa w ust. 3 spoczywa na Wykonawcy.
5. Strony dopuszczają zmiany do Umowy na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz
z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:15
|
| IV 4 5 okres |
30
|