Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja wyposażenia do "Małego Kina Społecznościowego" w Żerkowie

Data publikacji 2020-03-25
Data zakończenia 2020-04-03 00:00:00
Instytucja Gmina Żerków
Miejscowość Żerków
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526847-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja sprzętu do "Małego Kina Społecznościowego" w Żerkowie. Zadanie obejmuje dostawę:
- projektora
- systemu dźwięku- amplitunera kina domowego
- nagłośnienia (kolumny frontowe i centralne)
- kolumn surround
- subwoofera
- wzmacniacza
- symetryzatora
- ekranu ramowego akustycznego
- przewodów do podłączenia urządzeń, listew zasilających i przedłużacza
- szafy teleinformatycznej
- półek do szafy
- zestawu do wentylacji szafy rack
- uchwytu do projektora
- uchwytów do mocowania głośników
- komputera przenośnego (laptop)
- odbiornika IR do amplitunera
- zasilacza UPS
- odtwarzacza Blu-Ray 3D/4K z kablem HDMI 18G.
- kamery USB
- zestawu 2 mikrofonów bezprzewodowych USB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania polegającego na adaptacji pomieszczeń "Małe kino społecznościowe" w celu koordynacji dostaw, konsultacji przy pracach adaptacyjnych w sali multimedialnej celem zapewnienia kompatybilności sprzętu z założeniami adaptacyjnymi. Wykonawca zobowiązany jest również do współpracy z przedstawicielami Stowarzyszenia "Kina za Rogiem" pełniącymi usługi doradcze w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić personel z obsługi urządzeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6424316e-cd46-4f83-b05c-c740d8b0ea9b
Biuletyn 526847-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Żerków
Regon 25085547500000
Zamawiajacy adres ulica ul. A. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Żerków
Zamawiajacy kod pocztowy 63-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 740 30 24
Zamawiajacy fax 62 740 36 27
Zamawiajacy email sekretariat@zerkow.pl
Adres strony url www.zerkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 4.4 „Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego”, Poddziałanie 4.4.1 „Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zerkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zerkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Żerków, ul. Adama Mickiewicza 5, 63-210 Żerków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja wyposażenia do "Małego Kina Społecznościowego" w Żerkowie
Numer referencyjny RPR.ZP.271.2.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja sprzętu do "Małego Kina Społecznościowego" w Żerkowie. Zadanie obejmuje dostawę: - projektora - systemu dźwięku- amplitunera kina domowego - nagłośnienia (kolumny frontowe i centralne) - kolumn surround - subwoofera - wzmacniacza - symetryzatora - ekranu ramowego akustycznego - przewodów do podłączenia urządzeń, listew zasilających i przedłużacza - szafy teleinformatycznej - półek do szafy - zestawu do wentylacji szafy rack - uchwytu do projektora - uchwytów do mocowania głośników - komputera przenośnego (laptop) - odbiornika IR do amplitunera - zasilacza UPS - odtwarzacza Blu-Ray 3D/4K z kablem HDMI 18G. - kamery USB - zestawu 2 mikrofonów bezprzewodowych USB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą robót budowlanych dla zadania polegającego na adaptacji pomieszczeń "Małe kino społecznościowe" w celu koordynacji dostaw, konsultacji przy pracach adaptacyjnych w sali multimedialnej celem zapewnienia kompatybilności sprzętu z założeniami adaptacyjnymi. Wykonawca zobowiązany jest również do współpracy z przedstawicielami Stowarzyszenia "Kina za Rogiem" pełniącymi usługi doradcze w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić personel z obsługi urządzeń.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa takiego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 14 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej brutto. 2. Zabezpieczenie wnosi się w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 18.2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 4. Zabezpieczenie powinno obejmować cały okres realizacji zamówienia oraz 30 dni od dnia wykonania zamówienia. 5. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady będzie wynosiła 30 % wysokości zabezpieczenia i zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 6. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 7. Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż pieniądz musi spełniać wymogi określone w art. 150 ust. 8 Ustawy to znaczy gwarantować wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia w przypadku nie przedłużenia lub nie wniesienia nowego zabezpieczenia przez Wykonawcę najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy spowodowana wystąpieniem okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili udzielania zamówienia, mających wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub niewynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany – zmiana terminów realizacji Umowy o czas niezbędny na usunięcie awarii i ponowne podjęcie realizacji przedmiotu umowy, 3) działań podmiotów trzecich (nie dotyczy podwykonawców i/lub innych podmiotów współpracujących z Wykonawcą) lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – zmiana terminów realizacji Umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja czynności objętych przedmiotem Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)