Opracowanie Mapy wypadków dla miasta Gliwice za lata 2019 - 2021

Data publikacji 2020-03-25
Data zakończenia 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526590-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy wypadków dla lat 2019, 2020, 2021 na podstawie danych o zdarzeniach drogowych wraz ze sporządzaniem rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach oraz uaktualnienie bazy danych systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych.

Opis szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ZAŁ nr 2 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (ZAŁ nr 4 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0164806-7df8-4311-a736-72b8ead34b06
Biuletyn 526590-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
Regon 24000925100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Płowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 300 86 34
Zamawiajacy fax 32 300 86 98
Zamawiajacy email pawel.pendzialek@zdm.gliwice.pl
Adres strony url http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zdm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Dróg Miejskich 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie Mapy wypadków dla miasta Gliwice za lata 2019 - 2021
Numer referencyjny ZDM.26.10.2020.PP
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest opracowanie mapy wypadków dla lat 2019, 2020, 2021 na podstawie danych o zdarzeniach drogowych wraz ze sporządzaniem rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gliwicach oraz uaktualnienie bazy danych systemu MapInfo wdrożonego i eksploatowanego w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach w zakresie zdarzeń drogowych. Opis szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (ZAŁ nr 2 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (ZAŁ nr 4 do SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-04-25T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wiedza i doświadczenie: Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert przynajmniej 2 rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w miastach o liczbie mieszkańców powyżej 100 000.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej.
Zakresie warunkow udzialu - Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Inne dokumenty niewymienione wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.4 oraz III.5.1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: 1) W zakresie terminu wykonania umowy z następujących powodów: a) wystąpienia konieczności wykonania prac uzupełniających lub dodatkowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny na wykonanie tych prac, b) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy wynikających z działania lub zaniechania organów administracji publicznej lub działań osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację prac o czas wystąpienia tych przyczyn, c) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie praz przez Zamawiającego - o czas na jaki wstrzymano prace. 2) W zakresie zmiany osób wymienionych w §9 umowy a) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy 3) W zakresie wynagrodzenia - zgodnie z § 4 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu wykonania etap III
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Skrócenie terminu wykonania etap II
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)