Dostawa mebli do Gminnego Ośrodku Kultury „Perła” w Nowinach

Data publikacji 2020-03-25
Data zakończenia 2020-04-07 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Kultury "PERŁA"
Miejscowość Nowiny
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526624-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Gminnego Ośrodku Kultury „Perła” w Nowinach.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6 do SIWZ

3.2 Warunki realizacji
• Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do Gminny Ośrodek Kultury Perła w Nowinach, ul. Perłowa 1 26-052 Nowiny, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, wnieść do wskazanego pomieszczenia i dokonać niezbędnych prac w zakresie montażu, rozmieszczenia podłączenia i uruchomienia zgodnie z projektem wnętrz. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
• Wszelkie dostarczone urządzenia, sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie wymagania wskazane w SIWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie.
• Wszystkie dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SIWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne
• Wykonawca zapewni, że dostarczone urządzenia, sprzęt będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie wymaganych atestów, opinii technicznych i dopuszczeni do korzystania na ternie Polski, o ile są wymagane.
• Wykonawca winien dysponować odpowiednimi środkami i warunkami technicznymi, potencjałem ekonomicznym i organizacyjnym niezbędnym do realizacji zamówienia.
• Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb01783e-5a19-437d-b444-91c95998d3c0
Biuletyn 526624-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Kultury "PERŁA"
Regon 26059178400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Perłowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Nowiny
Zamawiajacy kod pocztowy 26-052
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 345 96 50; 346 52 60
Zamawiajacy fax 41 346 52 70
Zamawiajacy email j.kania@nowiny.com.pl
Adres strony url www.perla.nowiny.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.gok.nowiny.com.pl/index.php?id=118,0,0
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gok.nowiny.com.pl/index.php?id=118,0,0
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Ośrodek Kultury, ul. Perłowa 1, 26-052 Nowiny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do Gminnego Ośrodku Kultury „Perła” w Nowinach
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Gminnego Ośrodku Kultury „Perła” w Nowinach. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6 do SIWZ 3.2 Warunki realizacji • Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do Gminny Ośrodek Kultury Perła w Nowinach, ul. Perłowa 1 26-052 Nowiny, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, wnieść do wskazanego pomieszczenia i dokonać niezbędnych prac w zakresie montażu, rozmieszczenia podłączenia i uruchomienia zgodnie z projektem wnętrz. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. • Wszelkie dostarczone urządzenia, sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie wymagania wskazane w SIWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie. • Wszystkie dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SIWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne • Wykonawca zapewni, że dostarczone urządzenia, sprzęt będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie wymaganych atestów, opinii technicznych i dopuszczeni do korzystania na ternie Polski, o ile są wymagane. • Wykonawca winien dysponować odpowiednimi środkami i warunkami technicznymi, potencjałem ekonomicznym i organizacyjnym niezbędnym do realizacji zamówienia. • Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał: co najmniej jedną dostawę mebli o wartości brutto min. 200 000,00 PLN brutto. 2. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane dostawy zostały wykonane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 9.4.2 a) SIWZ należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 17.1 Wadium w wysokości: 10 000,00 zł słownie: (dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV 4 4 data 2020-04-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)