„Kompetentni uczniowie w Gminie Burzenin” -zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych, pomocy dydaktycznych, pomocy do indywidualizacji zajęć oraz sprzętu ICT/ AGD

Data publikacji 2020-03-26
Data zakończenia 2020-04-09 00:00:00
Instytucja Gmina Burzenin
Miejscowość Burzenin
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527106-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 301900007, 397100002, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szybko zużywalnych, pomocy dydaktycznych, pomocy do indywidualizacji, zajęć oraz sprzętu ICT/ AGD do szkół prowadzonych przez Gminę Burzenin.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
I część zamówienia: zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ.
III część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy do indywidualizacji, zajęć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III znajduje się w zał. numer 7.3 do niniejszej SIWZ.
IV część zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT/AGD.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 7.4 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b78feeb9-957f-44a4-8c43-72da1dcf6b22
Biuletyn 527106-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Burzenin
Regon 53816500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sieradzka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Burzenin
Zamawiajacy kod pocztowy 98-260
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 214 095
Zamawiajacy fax 428 214 095
Zamawiajacy email ugburzenin@home.pl
Adres strony url www.ugburzenin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugburzenin.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Burzenin 98-260 Burzenin ul. Sieradzka 1
Nazwa nadana zamowieniu „Kompetentni uczniowie w Gminie Burzenin” -zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych, pomocy dydaktycznych, pomocy do indywidualizacji zajęć oraz sprzętu ICT/ AGD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szybko zużywalnych, pomocy dydaktycznych, pomocy do indywidualizacji, zajęć oraz sprzętu ICT/ AGD do szkół prowadzonych przez Gminę Burzenin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: I część zamówienia: zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ. III część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy do indywidualizacji, zajęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III znajduje się w zał. numer 7.3 do niniejszej SIWZ. IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT/AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 7.4 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 220751,78
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na: 1) Część I zamówienia: dostawie materiałów szybko zużywalnych (toner, papier xero, kleje, tusze, kredki itp.) o wartości min. 10 000 zł brutto. 2) Część II zamówienia: dostawie pomocy dydaktycznych o wartości min.40 000 zł brutto. 3) Część III zamówienia: dostawie pomocy do indywidualizacji zajęć (gry, pomoce, puzle , programy, książki-pomoce do nauki jęz. obcych, logopedii, eksperymentów itp.) o wartości min. 20 000 zł brutto. 4) Części IV zamówienia: dostawie sprzętu ICT/AGD o wartości min.50 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy (dotyczy wszystkich części zamówienia), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy pzp (załącznik nr 4 SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na: a) Część I zamówienia: dostawie materiałów szybko zużywalnych (toner, papier xero, kleje, tusze, kredki itp.) o wartości min. 10 000 zł brutto, b) Część II zamówienia: dostawie pomocy dydaktycznych o wartości min.40 000 zł brutto. c) Część III zamówienia: dostawie pomocy do indywidualizacji zajęć (gry, pomoce, puzle , programy, książki-pomoce do nauki jęz. obcych ,logopedii, eksperymentów itp.) o wartości min. 20 000 zł brutto. d) Części IV zamówienia: dostawie sprzętu ICT/AGD o wartości min. 50 000 zł brutto,
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do wszystkich części postępowania jest zobowiązany wnieś wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100 gr), natomiast przystępujący do Części postępowania – zobowiązany jest wnieś wadium w wysokości odpowiednio: Część I zamówienia: 500,00zł brutto (słownie: pięćset złotych). Część II zamówienia: 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych). Część III zamówienia: 1 000,00zł brutto (słownie tysiąc złotych). Część IV zamówienia: 2500,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
IV 4 4 data 2020-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa I część zamówienia: zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17926,82
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis I część zamówienia: zakup i dostawa materiałów szybkozużywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 7.1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa II Część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69707,32
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis II część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7.2 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa III część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy do indywidualizacji, zajęć.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41463,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis III część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy pomocy do indywidualizacji, zajęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części III znajduje się w zał. numer 7.3 do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT/AGD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 91654,23
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis IV część zamówienia: Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy sprzętu ICT/AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części IV znajduje się w zał. numer 7.4 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zadania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)