Kompleksowa realizacja Systemu Monitorowania Odpadów Komunalnych (SMOK) na terenie Gminy Kępice

Data publikacji 2020-03-27
Data zakończenia 2020-04-07 00:00:00
Instytucja Gmina Kępice
Miejscowość Kępice
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527532-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa kompleksowego rozwiązania Systemu Monitorowania Odpadów Komunalnych (SMOK) na terenie Gminy Kępice. Na realizację Przedmiotu Zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych (wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń) pod instalację pojemników na odpady, dostawa wraz z montażem prototypowych koszy podziemnych do segregacji odpadów komunalnych, wykonanie systemu teleinformatycznego wraz z pełną automatyką SMOK, dostawa czytników do koszy podziemnych kompatybilnych z systemem SMOK. 2. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku nr 8 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: SOPZ). 3. Zamówienie będzie realizowane w języku polskim. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić przy realizacji zamówienia komunikowanie się osób występujących po stronie Wykonawcy z Zamawiającym i sporządzanie dokumentów w języku polskim. 4. Zamawiający wymaga aby wykonanie Przedmiotu Zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy wraz z Załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: a) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; b) nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP; c) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych; d) nie przewiduje dokonywania zaliczek; e) nie przewiduje aukcji elektronicznej; f) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Pzp; g) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; h) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Przedmiot Umowy realizowany będzie w ramach projektu „Kępickie śmieci w Ekosieci – innowacyjny system zarządzania gospodarką odpadami”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom. 8. Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (o ile są znane). Przyjmuje się, że brak wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty. 9. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w przedmiotowe dostawy. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać Zamawiającemu informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Art. 36 ba. ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót rozumie się wszelkie roboty ogólnobudowlane oraz monterskie. 13. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób, którym zostanie powierzona realizacja Przedmiotu umowy oraz w przypadku podejrzenia naruszania przez Wykonawcę obowiązku, do zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o takiej okoliczności. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, przed protokolarnym przekazaniem placu budowy odrębnie oświadczenia, iż osoby, o których mowa w pkt 12 powyżej będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę (bez ujawniania danych osobowych). Brak oświadczenia skutkować może odmową przekazania przez Zamawiającego placu budowy, przy czym okoliczność taka traktowana będzie jako przyczyna zawiniona przez Wykonawcę i tym samym nie będzie ona podstawą do wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy. 15. W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie. 16. W przypadku potwierdzenia przez Państwową Inspekcję Pracy, iż Wykonawca nie zatrudnia na umowę o pracę osób wskazanych w pkt 12, bądź w sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 14 – Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy z Wykonawcą w trybie natychmiastowym w terminie 30 dni od zaistnienia takiej okoliczności. 17. Jeżeli Wykonawca posługuje się przy realizacji niniejszego zamówienia Podwykonawcami, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ich działania i zaniechania, jak za swoje własne działania i zaniechania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b1f2d5e2-f9d1-47eb-9889-6e6885170f57
Biuletyn 527532-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kępice
Regon 77097982600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kępice
Zamawiajacy kod pocztowy 77-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 576 621
Zamawiajacy fax 598 576 624
Zamawiajacy email poczta@kepice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Kępickie śmieci w Ekosieci – innowacyjny system zarządzania gospodarką odpadami” współfinansowne ze środków Funduszu Spójności
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kepice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kepice.pl
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa realizacja Systemu Monitorowania Odpadów Komunalnych (SMOK) na terenie Gminy Kępice
Numer referencyjny ZP.271.06.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa kompleksowego rozwiązania Systemu Monitorowania Odpadów Komunalnych (SMOK) na terenie Gminy Kępice. Na realizację Przedmiotu Zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych (wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń) pod instalację pojemników na odpady, dostawa wraz z montażem prototypowych koszy podziemnych do segregacji odpadów komunalnych, wykonanie systemu teleinformatycznego wraz z pełną automatyką SMOK, dostawa czytników do koszy podziemnych kompatybilnych z systemem SMOK. 2. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku nr 8 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: SOPZ). 3. Zamówienie będzie realizowane w języku polskim. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić przy realizacji zamówienia komunikowanie się osób występujących po stronie Wykonawcy z Zamawiającym i sporządzanie dokumentów w języku polskim. 4. Zamawiający wymaga aby wykonanie Przedmiotu Zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy wraz z Załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: a) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych; b) nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP; c) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych; d) nie przewiduje dokonywania zaliczek; e) nie przewiduje aukcji elektronicznej; f) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Pzp; g) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; h) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Przedmiot Umowy realizowany będzie w ramach projektu „Kępickie śmieci w Ekosieci – innowacyjny system zarządzania gospodarką odpadami”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom. 8. Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (o ile są znane). Przyjmuje się, że brak wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty. 9. Zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w przedmiotowe dostawy. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazać Zamawiającemu informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. 10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Art. 36 ba. ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Za roboty budowlane wykonywane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót rozumie się wszelkie roboty ogólnobudowlane oraz monterskie. 13. Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia osób, którym zostanie powierzona realizacja Przedmiotu umowy oraz w przypadku podejrzenia naruszania przez Wykonawcę obowiązku, do zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o takiej okoliczności. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, przed protokolarnym przekazaniem placu budowy odrębnie oświadczenia, iż osoby, o których mowa w pkt 12 powyżej będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę (bez ujawniania danych osobowych). Brak oświadczenia skutkować może odmową przekazania przez Zamawiającego placu budowy, przy czym okoliczność taka traktowana będzie jako przyczyna zawiniona przez Wykonawcę i tym samym nie będzie ona podstawą do wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu umowy. 15. W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli w tym zakresie. 16. W przypadku potwierdzenia przez Państwową Inspekcję Pracy, iż Wykonawca nie zatrudnia na umowę o pracę osób wskazanych w pkt 12, bądź w sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 14 – Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy z Wykonawcą w trybie natychmiastowym w terminie 30 dni od zaistnienia takiej okoliczności. 17. Jeżeli Wykonawca posługuje się przy realizacji niniejszego zamówienia Podwykonawcami, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ich działania i zaniechania, jak za swoje własne działania i zaniechania.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.2.1 Zdolności technicznej, tj. Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: 1) co najmniej dwie usługi, gdzie każda trwała nieprzerwanie min. 6 miesięcy, polegające na wsparciu technicznym i merytorycznym użytkowników rozwiązań informatycznych i każda obsługująca co najmniej 100 użytkowników końcowych; 2) co najmniej dwie dostawy, gdzie każda polegała na zaprojektowaniu, instalacji i wdrożeniu systemu informatycznego realizującego procesy logowania minimum 100 użytkowników zewnętrznych poprzez jedno lub kilka następujących narzędzi: karty plastikowe (magnetyczne, chipowe lub zbliżeniowe), stronę internetową www lub panel operatorski. Wartość każdej dostawy była nie mniejsza niż 300.000,00 zł brutto. 1.2.2 Zdolności zawodowej, tj. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi podane poniżej warunki: 1) Projektant/Konstruktor – 1 osoba posiadająca co najmniej 36-miesięczne doświadczenie zawodowe w projektowaniu obsługiwanym komputerowo zdobyte w co najmniej dwóch niezależnych projektach, w tym: a) łączna wartość 2 spośród wykazywanych projektów była nie mniejsza niż 400.000,00 zł brutto, a wartość pojedynczego projektu była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto, b) co najmniej jeden z projektów obejmował wykonanie projektu mechanicznego urządzenia przeznaczonego do użytku masowego, tj. dla min. 50 osób. 2) Programista – 1 osoba posiadająca co najmniej 36-miesięczne doświadczenie zawodowe w programowaniu zdobyte w co najmniej 2 niezależnych projektach informatycznych, w tym co najmniej jeden z projektów obejmował wykonanie strony internetowej wraz z bazą danych. 3) Automatyk – 1 osoba posiadająca co najmniej 36-miesięczne doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz budowie systemów automatyki i sterowania, zdobyte w co najmniej dwóch niezależnych projektach, w tym co najmniej jeden z projektów obejmował wykonanie systemu automatyki i sterowania urządzania przeznaczonego do użytku masowego, tj. dla min. 50 osób. Uwaga! i) Przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy, Zamawiający weźmie pod uwagę jedynie te okresy, w których proponowane osoby zdolne do wykonania zamówienia faktycznie realizowały zadania w wymaganym zakresie. Ponadto Zamawiający informuje, że nie ma możliwości sumowania nakładających się okresów uzyskiwania doświadczenia. ii) Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wskazał tą samą osobę do pełnienia różnych funkcji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 5. Rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.1 SIWZ – wykazu wykonanych usług i dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których te usługi i dostawy zostały wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi i dostawy były wykonane, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a) powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w 5. Rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.2 SIWZ – wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, zobowiązania podmiotu trzeciego, pełnomocnictwa
Czy wadium 1
Wadium 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym cały okres związania ofertą o wartości: 22.000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9315 1043 0040 3768 2000 0030 w Banku Spółdzielczym w Ustce z podaniem tytułu: „Wadium wniesione do postępowania nr ZP.271.06.2020”. Wadium będzie przechowywane na rachunku bankowym Gminy Kępice. 5. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego Gminy Kępice przy czym wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie uznania rachunku bankowego Gminy Kępice, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Gminy Kępice przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w ust. 3, dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie (w tym również na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania. 8. Wadium, o którym mowa w ust. 6, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Gminie Kępice pełnej kwoty wadium, na każde jej żądanie, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – nazwy wszystkich tych Wykonawców), beneficjenta gwarancji (Gminy Kępice), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Gminy Kępice gdy Wykonawca: i) odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie lub ii) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy lub iii) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub iv) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Postanowienia ust. 8 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 3. 11. Gwarancja lub poręczenie mają zawierać postanowienia, zgodnie z którymi będą: nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Gminy Kępice. 12. Zwrot wadium – Gmina Kępice zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 13. Utrata wadium – Gmina Kępice zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Pzp. 14. Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie w zakresie przekazania wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, Zamawiający zgodnie z wolą Wykonawcy, przekaże wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wyłącznie: a) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; b) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które wyłączną odpowiedzialność ponosi zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; c) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia, zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o oznaczonych rozmiarach.2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Do Umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej. 4. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 5. Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-04-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji dla systemu(budowli, urządzeń mechanicznych i systemu informatycznego)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres świadczenia wsparcia serwisowego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)