Dostawa i montaż wyposażenia do budynku dawnej Łaźni w Zawierciu, w ramach zadania pn.: ”Modernizacja i adaptacja zdegradowanego budynku dawnej łaźni na osiedlu TAZ w Zawierciu.”

Data publikacji 2020-03-27
Data zakończenia 2020-04-06 00:00:00
Instytucja Gmina Zawiercie
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Wyposażenie domowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527252-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia do budynku dawnej Łaźni w Zawierciu, w ramach zadania pn.: ”Modernizacja i adaptacja zdegradowanego budynku dawnej łaźni na osiedlu TAZ w Zawierciu.”
1) Wycieraczka nie scalona z posadzką o wymiarach 200 cmx100cm - 1 sztuka

Charakterystyka:

- wycieraczka wewnętrzna
- wymiary 200 cmx100 cm
- kolor ceglasty
- grubość od 12 do14 mm;
- wytrzymała (włókna poliamidowe);
- skutecznie zatrzymująca zabrudzenia;
- absorbująca wodę (wysoka i puszysta przędza)
- antypoślizgowa i antystatyczna;
- odporna na działanie światła;
- gumowy spód – guma nitrylowa 100%,
- pochłanialność wody minimum 3-4 l/m²,
- pochłanialność kurzu i brudu minimum 800g/m²

Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
2)Wieszaki stalowe obrotowe - 8 sztuk

Charakterystyka:

- wieszak przyścienny, mocowany do ściany z płyt KG za pomocą kołków rozporowych;
- całkowity udźwig wieszaka - min.150 kg;
- kolor – chrom;
- liczba wieszaków do powieszenia odzieży po jednej stronie – 20 szt;
- stal malowana proszkowo;
- długość składanego elementu wieszaka z haczykami po jednej stronie 50 cm z możliwością regulacji długości;
- wysokość – od 40 do 50 mm
- mechanizm składania pozwalający na maksymalne wykorzystanie przestrzeni i ułatwiający poruszanie się między wieszakami;

Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
3)Wycieraczka nie scalona z posadzką o wymiarach 100 cmx100cm- 1 sztuka

Charakterystyka:

- wycieraczka wewnętrzna
- wymiary 100 cm x 100 cm
- kolor ceglasty
- grubość od 12 do14 mm;
- wytrzymała (włókna poliamidowe);
- skutecznie zatrzymująca zabrudzenia;
- absorbująca wodę (wysoka i puszysta przędza)
- antypoślizgowa i antystatyczna;
- odporna na działanie światła;
- gumowy spód – guma nitrylowa 100%,
- pochłanialność wody minimum 3-4 l/m²,
- pochłanialność kurzu i brudu minimum 800g/m²

Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
4)Wózek do przewożenia krzeseł do magazynu.- 1 sztuka

Charakterystyka:

- wymiary:1160 mm x 360 mm x 660 mm ( +/- 10%);
- stalowa konstrukcja;
- materiał – stal malowana proszkowo;
- maksymalne obciążenie – do min.75 kg;
- prosty i praktyczny;
- regulacja wysokości, z opcją regulacji min (310-430 mm);
- dwa kola z pełnej gumy;
- waga: 2,8 kg ( +/-10%)

Gwarancja min.24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
5)Uchwyty dla osób niepełnosprawnych (Al.+nylon) - narożny przysedesowy - 1 sztuka

Charakterystyka:

- Uchwyt (Al+ nylon, dla osób niepełnosprawnych,
- narożny przysedesowy),
- uchwyt kątowy mocowany do ściany wykonanie ze stali nierdzewnej pokrytej powłoką nylonową,
- wykończenie antypoślizgowe w kolorze chrom,
wymiary: 700x150mm; ( +/-10%)

Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.

6)Uchwyty dla osób niepełnosprawnych (Al.+nylon) - naścienny przyumywalkowy - 1 sztuka

Charakterystyka:

- Uchwyt (Al+ nylon, dla osób niepełnosprawnych,
- naścienny, przyumywalkowy),
- poręcz wykonana ze stali nierdzewnej,
- wykończenie matowe,
- kolor chrom
- długość ramienia dłuższego: 55cm ( +/-10%)
- długość ramienia krótszego: 33cm (+/-10 %)

Gwarancja min.24 miesiące liczone od daty podpisania
protokołu odbioru.
7)Wózek do sprzątania dwu wiaderkowy z wyciskarką i uchwytem na worek - 1 sztuka

Charakterystyka:
- wymiary wózka:
• wysokość: 100,5 cm ( +/-10%)
• szerokość: 40 cm ( +/- 10 %)
• długość: 118,8 cm ( +/- 10 %)
- Wiaderka wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia
- Pojemność jednego wiaderka - min 15 litrów - maks 20 litrów,
- Pojemność drugiego wiaderka - min 15 litrów - maks 20 litrów,
- Prasa do wyciskania mopów z metalowym uchwytem prowadzącym,
- Uchwyt na worek o pojemności 120 litrów
- metalowy koszyk na środki czystości lub akcesoria do sprzątania.
- Konstrukcja wózka, uchwyt prowadzący, koszyk i uchwyt na worek wykonane są ze stali chromowanej.

Gwarancja min.24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru
8) Rolety okienne 140cmx200 cm - 10 szt
Charakterystyka:

- roleta naścienna o wymiarach – 140 cm x 200 cm;
- roleta materiałowa, zaimpregnowana;
- rolowana ręcznie ;
- kolor jaśminowym Ral 9010;
- wolnowiszące;
- mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu;
- tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie.

Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
9)Zasłony wykonane z lnu - 4 sztuki

Charakterystyka:

- kolor ciepły Jasmin Ral. 9010,
- wymiary:
• wysokość 3 m
• szerokość 3 m
- po 2 zasłony na jedno okno
- zasłony na przelotkach
- cena obejmuje: materiał, skrojenie, uszycie, transport i zawieszenie zasłon

Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru.
10) Karnisze ścienne podwójne - 2 komplety
Charakterystyka:

Komplet zawiera:
- długość karnisza - 316 cm;
- materiał wykonania - stalowe;
- kolor - chrom;
- 4 sztuki zakończeń
- 2 sztuki wsporników podwójnych
- kółko z żabką przypadające co 10 cm
- wkręty i kołki montażowe

Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru.
11)Roleta okienna o wymiarach 120 cm x 200 cm;- 4 sztuki


Charakterystyka:

- roleta naścienna o wymiarach – 120 cm x 200 cm;
- roleta materiałowe, zaimpregnowana;
- rolowana ręcznie;
- kolor- jaśminowym Ral. 9010;
- wolnowiszące;
- mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu;
- tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie.

Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
12)Roleta okienna o wymiarach 160 cm x 250 cm - 1 sztuka

Charakterystyka:

- roleta naścienna o wymiarach - 160 cm x 250 cm
- roleta materiałowa, zaimpregnowana,
- rolowana ręcznie
- kolor jaśminowym Ral 9010.
- wolnowisząca;
- mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu;
- tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie.

Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
13)Roleta okienna o wymiarach 120 cm x 250 cm- 4 sztuki

Charakterystyka:

- roleta naścienna o wymiarach – 120 cm x 250 cm;
- roleta materiałowa, zaimpregnowana;
- rolowana ręcznie;
- kolor jaśminowym Ral. 9010;
- wolnowisząca;
- mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu;
- tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie.

Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.

14)Roleta okienna o wymiarach 160 cm x 280 cm - 1 sztuka

Charakterystyka:

- roleta naścienna o wymiarach –
160 cm x 280 cm;
- roleta materiałowa, zaimpregnowana;
- rolowana ręcznie;
- kolor jaśminowym Ral. 9010;
- wolnowisząca;
- mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu;
- tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie.

Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru.
W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Ponadto tam gdzie w SIWZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku oferowania produktów równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ, Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności, w szczególności poprzez przedstawienie katalogów producentów oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.

2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Oferowane wyposażenie winno być: nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach.
2) Dostawa obejmuje:
• transport wraz z wniesieniem, montażem, zawieszeniem wyposażenia
w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku przy ulicy Bohaterów Westerplatte 2 w Zawierciu,
• sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia wyposażenia.

3. Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Użytkownikami wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.

5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy.

6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.3. „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych”, Poddziałanie 10.3.1 „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91c4744e-8128-4dd8-92e9-659837b76fc9
Biuletyn 527252-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Zawiercie
Regon 51596800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 49 41 267
Zamawiajacy fax 32 67 22 684
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
Adres strony url www.zawiercie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.3. „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych”, Poddziałanie 10.3.1 „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zawiercie.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy składać osobiście,przesyłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2,42-400 Zawiercie ( Punkt Informacyjny, parter UM )
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do budynku dawnej Łaźni w Zawierciu, w ramach zadania pn.: ”Modernizacja i adaptacja zdegradowanego budynku dawnej łaźni na osiedlu TAZ w Zawierciu.”
Numer referencyjny WIZP.271.41.2020
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia do budynku dawnej Łaźni w Zawierciu, w ramach zadania pn.: ”Modernizacja i adaptacja zdegradowanego budynku dawnej łaźni na osiedlu TAZ w Zawierciu.” 1) Wycieraczka nie scalona z posadzką o wymiarach 200 cmx100cm - 1 sztuka Charakterystyka: - wycieraczka wewnętrzna - wymiary 200 cmx100 cm - kolor ceglasty - grubość od 12 do14 mm; - wytrzymała (włókna poliamidowe); - skutecznie zatrzymująca zabrudzenia; - absorbująca wodę (wysoka i puszysta przędza) - antypoślizgowa i antystatyczna; - odporna na działanie światła; - gumowy spód – guma nitrylowa 100%, - pochłanialność wody minimum 3-4 l/m², - pochłanialność kurzu i brudu minimum 800g/m² Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 2)Wieszaki stalowe obrotowe - 8 sztuk Charakterystyka: - wieszak przyścienny, mocowany do ściany z płyt KG za pomocą kołków rozporowych; - całkowity udźwig wieszaka - min.150 kg; - kolor – chrom; - liczba wieszaków do powieszenia odzieży po jednej stronie – 20 szt; - stal malowana proszkowo; - długość składanego elementu wieszaka z haczykami po jednej stronie 50 cm z możliwością regulacji długości; - wysokość – od 40 do 50 mm - mechanizm składania pozwalający na maksymalne wykorzystanie przestrzeni i ułatwiający poruszanie się między wieszakami; Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 3)Wycieraczka nie scalona z posadzką o wymiarach 100 cmx100cm- 1 sztuka Charakterystyka: - wycieraczka wewnętrzna - wymiary 100 cm x 100 cm - kolor ceglasty - grubość od 12 do14 mm; - wytrzymała (włókna poliamidowe); - skutecznie zatrzymująca zabrudzenia; - absorbująca wodę (wysoka i puszysta przędza) - antypoślizgowa i antystatyczna; - odporna na działanie światła; - gumowy spód – guma nitrylowa 100%, - pochłanialność wody minimum 3-4 l/m², - pochłanialność kurzu i brudu minimum 800g/m² Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 4)Wózek do przewożenia krzeseł do magazynu.- 1 sztuka Charakterystyka: - wymiary:1160 mm x 360 mm x 660 mm ( +/- 10%); - stalowa konstrukcja; - materiał – stal malowana proszkowo; - maksymalne obciążenie – do min.75 kg; - prosty i praktyczny; - regulacja wysokości, z opcją regulacji min (310-430 mm); - dwa kola z pełnej gumy; - waga: 2,8 kg ( +/-10%) Gwarancja min.24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 5)Uchwyty dla osób niepełnosprawnych (Al.+nylon) - narożny przysedesowy - 1 sztuka Charakterystyka: - Uchwyt (Al+ nylon, dla osób niepełnosprawnych, - narożny przysedesowy), - uchwyt kątowy mocowany do ściany wykonanie ze stali nierdzewnej pokrytej powłoką nylonową, - wykończenie antypoślizgowe w kolorze chrom, wymiary: 700x150mm; ( +/-10%) Gwarancja min. 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 6)Uchwyty dla osób niepełnosprawnych (Al.+nylon) - naścienny przyumywalkowy - 1 sztuka Charakterystyka: - Uchwyt (Al+ nylon, dla osób niepełnosprawnych, - naścienny, przyumywalkowy), - poręcz wykonana ze stali nierdzewnej, - wykończenie matowe, - kolor chrom - długość ramienia dłuższego: 55cm ( +/-10%) - długość ramienia krótszego: 33cm (+/-10 %) Gwarancja min.24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 7)Wózek do sprzątania dwu wiaderkowy z wyciskarką i uchwytem na worek - 1 sztuka Charakterystyka: - wymiary wózka: • wysokość: 100,5 cm ( +/-10%) • szerokość: 40 cm ( +/- 10 %) • długość: 118,8 cm ( +/- 10 %) - Wiaderka wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzenia - Pojemność jednego wiaderka - min 15 litrów - maks 20 litrów, - Pojemność drugiego wiaderka - min 15 litrów - maks 20 litrów, - Prasa do wyciskania mopów z metalowym uchwytem prowadzącym, - Uchwyt na worek o pojemności 120 litrów - metalowy koszyk na środki czystości lub akcesoria do sprzątania. - Konstrukcja wózka, uchwyt prowadzący, koszyk i uchwyt na worek wykonane są ze stali chromowanej. Gwarancja min.24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru 8) Rolety okienne 140cmx200 cm - 10 szt Charakterystyka: - roleta naścienna o wymiarach – 140 cm x 200 cm; - roleta materiałowa, zaimpregnowana; - rolowana ręcznie ; - kolor jaśminowym Ral 9010; - wolnowiszące; - mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu; - tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie. Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 9)Zasłony wykonane z lnu - 4 sztuki Charakterystyka: - kolor ciepły Jasmin Ral. 9010, - wymiary: • wysokość 3 m • szerokość 3 m - po 2 zasłony na jedno okno - zasłony na przelotkach - cena obejmuje: materiał, skrojenie, uszycie, transport i zawieszenie zasłon Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. 10) Karnisze ścienne podwójne - 2 komplety Charakterystyka: Komplet zawiera: - długość karnisza - 316 cm; - materiał wykonania - stalowe; - kolor - chrom; - 4 sztuki zakończeń - 2 sztuki wsporników podwójnych - kółko z żabką przypadające co 10 cm - wkręty i kołki montażowe Gwarancja 12 miesięcy liczona od daty podpisania protokołu odbioru. 11)Roleta okienna o wymiarach 120 cm x 200 cm;- 4 sztuki Charakterystyka: - roleta naścienna o wymiarach – 120 cm x 200 cm; - roleta materiałowe, zaimpregnowana; - rolowana ręcznie; - kolor- jaśminowym Ral. 9010; - wolnowiszące; - mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu; - tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie. Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 12)Roleta okienna o wymiarach 160 cm x 250 cm - 1 sztuka Charakterystyka: - roleta naścienna o wymiarach - 160 cm x 250 cm - roleta materiałowa, zaimpregnowana, - rolowana ręcznie - kolor jaśminowym Ral 9010. - wolnowisząca; - mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu; - tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie. Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 13)Roleta okienna o wymiarach 120 cm x 250 cm- 4 sztuki Charakterystyka: - roleta naścienna o wymiarach – 120 cm x 250 cm; - roleta materiałowa, zaimpregnowana; - rolowana ręcznie; - kolor jaśminowym Ral. 9010; - wolnowisząca; - mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu; - tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie. Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. 14)Roleta okienna o wymiarach 160 cm x 280 cm - 1 sztuka Charakterystyka: - roleta naścienna o wymiarach – 160 cm x 280 cm; - roleta materiałowa, zaimpregnowana; - rolowana ręcznie; - kolor jaśminowym Ral. 9010; - wolnowisząca; - mechanizm łańcuszkowy z automatyczną blokadą pozwalającą na zatrzymanie rolety w dowolnym miejscu; - tkanina poliestrowa (półprzepuszczalna światło) – materiały gładkie. Gwarancja 24 miesiące liczone od daty podpisania protokołu odbioru. W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia przez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto tam gdzie w SIWZ został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktów równoważnych, w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ jako przykład, pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą spełniały wymogi minimalne wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych w stosunku do określonych w SIWZ, Wykonawca musi załączyć do oferty odrębny wykaz proponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników, Zamawiający na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności, w szczególności poprzez przedstawienie katalogów producentów oferowanych produktów. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Oferowane wyposażenie winno być: nowe, nieużywane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach. 2) Dostawa obejmuje: • transport wraz z wniesieniem, montażem, zawieszeniem wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku przy ulicy Bohaterów Westerplatte 2 w Zawierciu, • sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia wyposażenia. 3. Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Użytkownikami wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne. 5. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 6. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.3. „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych”, Poddziałanie 10.3.1 „Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT”.
Cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. Ww. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 12 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony doSIWZ wzór umowy. 2. Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: 1) obniżenia ceny przez Wykonawcę, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiany terminu, o którym mowa w § 4 ust. 2 niniejszej umowy, w szczególności z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub zwiększenia dostaw lub usług objętych przedmiotem umowy, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację umowy. 5) Zmiany osobowe - osób koordynujących wykonanie obowiązków umownych ze strony Zamawiającego czy Wykonawcy – może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 6) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.) – zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przedmiocie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego stosuje się zapisy art. 144 i 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności dających podstawę do zmiany umowy, każda ze stron występuje z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany, zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej umowie. Wniosek o dokonanie wskazanej zmiany winien zawierać np.: opis, uzasadnienie zmiany oraz winien być poparty stosownymi dokumentami potwierdzającymi konieczność dokonania zmiany – dotyczy to przypadków, kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego Załącznik nr 1do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, które należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie– jeśli dotyczy 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika); 4. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.); 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5.Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Zawiercie – Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Michał Furgacz, e-mail: iod@zawiercie.eu ,Tel. 32 494 12 00, 2) dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy, wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i e) RODO oraz w celu wyłonienia wykonawcy i zawarcia z nim umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy na podstawie ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 3) odbiorcami danych osobowych będą pracownicy Urzędu Miejskiego w Zawierciu oraz organy władzy publicznej, a także podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy a dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a także każda zainteresowana osoba (z uwagi na publikację dokumentów zw. z procedurą w Biuletynie Informacji Publicznej), 4) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią archiwalną – B5 i B10, 5) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, 6) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 7) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO 8) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy z Gminą Zawiercie a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem możliwości zawarcia przedmiotowej umowy. 5.2. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że: • w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 (RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 8a ust. 2 ustawy Pzp); • wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 8a ust. 4 ustawy Pzp), • w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 97 ust. 1a ustawy Pzp). 5.3. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 5.4. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne, o których mowa w ust. 5.3 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez Niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia ujęta została we wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio Jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa. 6. W ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji III.6. Zamawiający zaznaczył, iż wymaga złożenia: Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust.1b ustawy Pzp. Jednakże zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu i nie wymaga złożenia w tym zakresie oświadczenia. Powyższe ( brak podziału na dwa oświadczenia narzuca formularz ogłoszenia o zamówieniu dostępny na portalu UZP w BZP. 7. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.03. 2020r.

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)