| GuidZP400 |
54f63116-1637-4a7e-8fce-fb513e88f577
|
| Biuletyn |
527145-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
|
| Regon |
50252820000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15-003
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
85 670 31 37
|
| Zamawiajacy fax |
85 670 28 42
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.podlaska.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.podlaska.policja.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku, ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, pokój 220
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych i papieru offsetowego
|
| Numer referencyjny |
3/C/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru offsetowego. Szczegółowy opis i wykaz znajduje się w załączniku nr 3 do Ogłoszenia i jest zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
113822,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Nie dotyczy
|
| Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
| IV 4 6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl
|
| IV 4 7 |
www.podlaska.policja.gov.pl
|
| IV 4 8 |
1.Wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz
przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. 2. Wykonawcy chcący
wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania samodzielnej, uprzedniej rejestracji w
systemie Urzędu Zamówień Publicznych E-USŁUGI na platformie licytacji elektronicznych:
https://licytacje.uzp.gov.pl, chyba że są już zarejestrowanymi użytkownikami platformy. UWAGA: nie jest
wymagany podpis elektroniczny. 3. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w
licytacji, powinien zarejestrować się w systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a
wraz z w/w wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. LOGIN winien być
przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni, tzn. z zachowaniem dużych i małych liter, numerów, spacji itp.
4. Login Wykonawca otrzyma po zalogowaniu się na platformie licytacji elektronicznych. 5. Korzystanie z
oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. 6. Szczegółowe
informacje dotyczące funkcjonowania platformy licytacji elektronicznej w szczególności w zakresie rejestracji i
składania postąpień zawiera SAMOUCZEK dostępny na stronie platformy licytacji elektronicznych. 7.
Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców,
którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą Wykonawcy
(30 dni), który zaoferuje najniższą cenę. Zaproszenie zostanie wysłane faksem lub drogą elektroniczną na
faks/adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
|
| IV 4 9 |
1.Przedmiotowa licytacja elektroniczna jest licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniu się na platformie
licytacyjnej Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskają dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie
ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. W toku licytacji Wykonawcy składają
korzystniejsze postąpienia. 4. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 5.Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą pod względem
ceny. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty. 6. W toku licytacji Wykonawca podaje kwoty brutto
wyrażone w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku (grosze należy oddzielić od złotych kropką). 7. Oferta
złożona przez Wykonawcę powinna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego
postąpienia. 8. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie
informował Wykonawców o pozycji złożonych przez nich ofert, a także o cenach złożonych ofert z tym, że do
momentu zamknięcia licytacji Zamawiający nie ujawni informacji dotyczących ich identyfikacji. 9. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty,
jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi Zamawiającemu niezwłocznie po zamknięciu licytacji
wypełniony formularz ofertowy. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 5 do Ogłoszenia) stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Zamawiający do momentu rozpoczęcia
licytacji na platformie UZP będzie porozumiewał się z Wykonawcami przekazując oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia, wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz inne informacje w formie faksu (nr faksu
Zamawiającego: 85 670 28 42), pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego:
zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl). 12. Zamawiający określił kwotę wywoławczą brutto za realizację przedmiotu zamówienia: 140.001,06 zł. 13. Minimalna wysokość postąpienia wynosi: 100 zł. 14. Bezpośrednio po zamknięciu
licytacji elektronicznej Zamawiający poda na stronie internetowej: www.podlaska.policja.gov.pl nazwę (firmę)
oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
|
| IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
| IV 4 11 data |
2020-04-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 11 godzina |
1900-01-01T14:00:00+01:00
|
| IV 4 12 |
5 dni po terminie przekazania zaproszenia o godz. 11:00
|
| IV 4 13 |
Czas od ostatniego postąpienia. Termin zamknięcia licytacji elektronicznej upływa 3 minuty po złożeniu ostatniego
postąpienia.
|
| IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego:
www.podlaska.policja.gov.pl
|
| IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
| IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
1.Wniosek należy złożyć na formularzu przygotowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Ogłoszenia, z
zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Do wniosku należy dołączyć: a) aktualne na dzień
składania wniosku, złożone w formie oryginału, oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do
Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postępowania; b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku,
gdy: - wniosek podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - wniosek składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia publicznego, którego treść powinna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego
umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie
upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z
pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza. 3. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej
kopercie, którą należy zaadresować według wzoru: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, Zespół ds.
Zamówień Publicznych, ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok; pokój nr 220 i opisać: „Wniosek o
dopuszczenie do udziału w licytacji na DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH i PAPIERU OFFSETOWEGO (postępowanie nr
3/C/20)". 4. Dokumenty wymagane od Wykonawców powinny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Za osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby wskazane we właściwym rejestrze, ewidencji działalności
gospodarczej, bądź stosownym pełnomocnictwie. Jeżeli wniosek i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to z
dokumentów rejestrowych, wówczas musi być wraz z wnioskiem złożony oryginał pełnomocnictwa lub kopia
poświadczona notarialnie. 5. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6.
Wykonawca, którego ofertę wybrano, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub
drogą elektroniczną, niezwłocznie po zamknięciu licytacji, formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 5 do Ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego. Cena ofertowa brutto musi być zgodna z
zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę.
IV.5)
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie
internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
|
| IV 4 4 data |
2020-04-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Środki ochrony prawnej: 1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w
uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego
przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP –środki ochrony
prawnej. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom
wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z
przepisami ustawy PZP czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy PZP. Odwołanie można wnosić
zgodnie z art. 180 i 182 ustawy PZP do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jego kopię Zamawiającemu.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w
postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem
elektronicznym ,przesyłając kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w
taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Zamawiający przewiduje
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 5. Terminy wniesienia odwołania: 5.1.
Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia – jeśli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy PZP,
albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 5.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o
zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od
dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia
na stronie internetowej. 5.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5.1. i 5.2. wnosi się w terminie 5
dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5.4. Jeśli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy
zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 15 dni od dnia
zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia 2) 1 miesiąca od dnia
zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia.
|