1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej (dalej zwanej także Meblami) oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej, w lokalizacji w Szpitalu Św. Wincentego a Paulo w Gdyni, w tym dokonanie pomiarów oraz wykonanie Mebli zgodnie z wymogami Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób realizacji określony został w Załącznikach nr 2 oraz 6 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie dalej zwany „Meblami”.
3. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca jest zobowiązany do pobrania wszystkich wymiarów z natury, wymiary podane w niniejszej SIWZ są orientacyjne.
4. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi.
5. Zamawiający wymaga, by Meble były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania, wypoziomowane oraz były wykonane z materiałów wysokiej jakości.
6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Meble własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych.
7. Dostawa i montaż Mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu Mebli.
8. Termin gwarancji Mebli wynosić musi 24 miesiące.
9. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych Mebli, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Mebli wolnych od wad, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta
11. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
12. CPV: 39100000-3 Meble, 33192000-2 Meble medyczne
|
| GuidZP400 |
6950d26e-95b0-446a-a23a-79b37439d1b2
|
| Biuletyn |
525292-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
| Regon |
19014161200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124
|
| Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
| Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalepomorskie.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalepomorskie.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, bud. nr 6, Kancelaria Szpitala, pokój nr 4
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Projekt, wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na Oddział Chirurgii Naczyniowej w lokalizacji ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni
|
| Numer referencyjny |
D25M/252/N/3-9rj/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest projekt, wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej (dalej zwanej także Meblami) oraz wyposażenia na potrzeby Oddziału Chirurgii Naczyniowej, w lokalizacji w Szpitalu Św. Wincentego a Paulo w Gdyni, w tym dokonanie pomiarów oraz wykonanie Mebli zgodnie z wymogami Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób realizacji określony został w Załącznikach nr 2 oraz 6 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie dalej zwany „Meblami”.
3. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca jest zobowiązany do pobrania wszystkich wymiarów z natury, wymiary podane w niniejszej SIWZ są orientacyjne.
4. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto Meble muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, a także wymogami i atestami jakościowymi.
5. Zamawiający wymaga, by Meble były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania, wypoziomowane oraz były wykonane z materiałów wysokiej jakości.
6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Meble własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza blokowania ciągów komunikacyjnych i pomieszczeń biurowych.
7. Dostawa i montaż Mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w czasie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu Mebli.
8. Termin gwarancji Mebli wynosić musi 24 miesiące.
9. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych Mebli, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Mebli wolnych od wad, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta
11. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
12. CPV: 39100000-3 Meble, 33192000-2 Meble medyczne
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730 ze. zm.).
1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
1.3 Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE PO OTWARCIU OFERT:
WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA:
1.4 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Szczegółowy zakres i charakter zmian został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ - Projekt Umowy
|
| IV 4 4 data |
2020-04-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|