„Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp oświetleniowych z modułem fotowoltaicznym wokół pierścienia zabytkowych murów obronnych ul. Forteczna Zachodnia oraz ul. Cicha w Strzelcach Krajeńskich” realizowana w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich”

Data publikacji 2020-03-27
Data zakończenia 2020-04-08 00:00:00
Instytucja Gmina Strzelce Krajeńskie
Miejscowość Strzelce Krajeńskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527320-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp z modułem fotowoltaicznym. Lampy posadowione zostaną w obszarze objętym inwestycją wokół pierścienia zabytkowych murów na ul. Forteczna Zachodnia działka nr 115/1 (10szt.) oraz na ul. Cicha działka nr 53 (12szt.), według następującej specyfikacji:
• lampy fotowoltaiczne - panel 360o, moduły fotowoltaiczne zintegrowane ze słupem (tzn. nie wychodzące poza obrys słupa),
• lampy wyposażone w inteligentny system zarządzania energią zapewniający funkcjonowanie w ciągu kilku dni w trudnych warunkach pogodowych, możliwość wydzielenia min. 4 okresów pracy lampy w ciągu jednej nocy,
• sterownik z algorytmem wydłużającym czas autonomicznej pracy min. 7dni,
• kolor lampy z palety RAL w kolorach ciemny szary/antracyt spośród barw 7009, 7010, 7011, 7012, 7015, 7016, 7022, 7024, 7026, 7031, 7043,
• estetyka lampy musi pasować do zabytkowego otoczenia (średniowieczne mury, trakt spacerowy z kostki granitowej): ze względu na fakt, że układ urbanistyczny miasta jest wpisany do rejestru zabytków, a inwestycja znajduje się w obszarze rewitalizacji miasta Strzelce Krajeńskie, z tego względu proponowane lampy powinny komponować się z otoczeniem: kolorystycznie, w zakresie kształtu (design), wysokości, kształtu oprawy, barwy światła, sposobu montażu (brak wystających, urazogennych elementów), estetyki wykonania,
• min.5 letni okres gwarancji Producenta na całą lampę,
• oprawa LED o sprawności min. 130 lm/W,

2. Wymagane dane techniczne :
- Moduły – Wydajność: min. 16%
- Lampa zbudowana z min.4 modułów PV, zapewniających odpowiednią moc do zasilania lampy i do zastosowanego źródła światła, min. 100Wp
- Akumulator w technologii LiFePO4: napięcie od 12V do 24V, pojemność min.30Ah
- Warunki klimatyczne: od -20°C do +50°C
- Żywotność akumulatora: min. 8 lat,
- Akumulator mocowany wewnątrz słupa nośnego umożliwiając szybką wymianę bez konieczności demontażu słupa lub wykonywania wykopów,
- Klasa ochrony: IP65
- Wymiary lampy: maksymalna wysokość od poziomu gruntu: od 4,0m do 5,5m,, wysokość źródła światła od 4,0m do 5,5m
- Moc maksymalna lampy min.12W,
- Ilość diod LED w oprawie – min.10szt,
- Barwa źródła światła od. 3900K do 4100K,

Cena powinna obejmować montaż lamp wraz z koniecznymi pracami gruntowymi typu wykopy, uporządkowanie terenu, zasianie trawy, itp.

W związku z tym, że teren na którym odbywać się będzie montaż lamp jest wpisany do rejestru, jakim jest układ urbanistyczny miasta Strzelce Krajeńskie, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr K.O.Kons.III-5/57 z dnia 07.11.1957r., nr 2172/75 z dnia 31.01.1975r. i nr KOK-I-7/76 z dnia 21.10.1976r. oraz w otoczeniu średniowiecznych murów obronnych miasta, wpisanych do rejestru zabytków pod nr L-405/A z dnia 16.07.2010 r. - Wykonawca przed przystąpieniem do montażu lamp musi zapewnić ratownicze badania archeologiczne.
W związku z powyższym, zgodnie z decyzją LWKZ nr ZA-G.5152.49.2017 z 20.04.2017r. Wykonawca musi uzyskać od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trybie decyzji administracyjnej pozwolenie/zgodę na prowadzenie badań archeologicznych.

Do oferty należy załączyć:
- zdjęcie lampy,
- specyfikację techniczną/karty techniczne produktu,
- opracowanie zasady działania panela fotowoltaicznego i lampy fotowoltaicznej wraz z grafiką (informacja która będzie umieszczona na tablicy edukacyjnej)
3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych.
Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych.

4. Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren inwestycji na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, jak również koszt ich składowania na placu lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu.
Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty:
1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu inwestycji – jeżeli zajdzie taka potrzeba – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada,
2. uporządkowania terenu i zaplecza inwestycji, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji zadania, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem inwestycji,
3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt:
a) zagospodarowania placu inwestycji, w tym ogrodzenia zaplecza, oświetlenia, placów składowych,
b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu inwestycji i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp.
4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii,
5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą.
6. koszty przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych zgodnie z pkt 3.2

5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego i informacji dotyczących niniejszego postępowania.

6. Gwarancja
1) oferowany przez Wykonawcę asortyment ma posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyrobu) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, który należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia montażu lamp,
2) każdy Wykonawca - Dostawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu dokumenty gwarancji jakości dostaw, wystawiony przez producenta urządzeń lub wystawiony przez Wykonawcę będącego ich producentem, najpóźniej w dniu odbioru robót montażowych,
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy gwarancji jakości na okres co najmniej 60 miesięcy na urządzenia będące przedmiotem dostawy, a na prace montażowe co najmniej 24 miesięcy,
4) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania uszkodzeń w przedmiocie umowy oraz wymiany wadliwych części i podzespołów powodujących jego wadliwe działanie zgodnie z warunkami gwarancji, w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych,
5) na okres naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia sprawnego zastępczego urządzenia o parametrach techniczno – eksploatacyjnych podobnych do przedmiotu umowy, który uległ awarii,
6) w przypadku niedopełnienia warunków przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 4-5 Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia wad na koszt Wykonawcy poprzez zlecenie usunięcia wad innemu podmiotowi,
7) po upływie okresu gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu podmiot, który wykonuje serwis zamontowanych urządzeń.
Gwarancja na montaż jest jednym z kryterium oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4f34c00-3aac-4dd4-93d9-ec533c13021c
Biuletyn 527320-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Strzelce Krajeńskie
Regon 21096676300000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 48
Zamawiajacy miejscowosc Strzelce Krajeńskie
Zamawiajacy kod pocztowy 66-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 763 11 30,
Zamawiajacy fax 957 633 294
Zamawiajacy email urzad@strzelce.pl,
Adres strony url www.strzelce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.strzelce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Aleja Wolności 48, 66-500 Strzelce Kraj.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp oświetleniowych z modułem fotowoltaicznym wokół pierścienia zabytkowych murów obronnych ul. Forteczna Zachodnia oraz ul. Cicha w Strzelcach Krajeńskich” realizowana w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich”
Numer referencyjny IR.271.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Dostawa wraz z montażem i instalacją 22 szt. lamp z modułem fotowoltaicznym. Lampy posadowione zostaną w obszarze objętym inwestycją wokół pierścienia zabytkowych murów na ul. Forteczna Zachodnia działka nr 115/1 (10szt.) oraz na ul. Cicha działka nr 53 (12szt.), według następującej specyfikacji: • lampy fotowoltaiczne - panel 360o, moduły fotowoltaiczne zintegrowane ze słupem (tzn. nie wychodzące poza obrys słupa), • lampy wyposażone w inteligentny system zarządzania energią zapewniający funkcjonowanie w ciągu kilku dni w trudnych warunkach pogodowych, możliwość wydzielenia min. 4 okresów pracy lampy w ciągu jednej nocy, • sterownik z algorytmem wydłużającym czas autonomicznej pracy min. 7dni, • kolor lampy z palety RAL w kolorach ciemny szary/antracyt spośród barw 7009, 7010, 7011, 7012, 7015, 7016, 7022, 7024, 7026, 7031, 7043, • estetyka lampy musi pasować do zabytkowego otoczenia (średniowieczne mury, trakt spacerowy z kostki granitowej): ze względu na fakt, że układ urbanistyczny miasta jest wpisany do rejestru zabytków, a inwestycja znajduje się w obszarze rewitalizacji miasta Strzelce Krajeńskie, z tego względu proponowane lampy powinny komponować się z otoczeniem: kolorystycznie, w zakresie kształtu (design), wysokości, kształtu oprawy, barwy światła, sposobu montażu (brak wystających, urazogennych elementów), estetyki wykonania, • min.5 letni okres gwarancji Producenta na całą lampę, • oprawa LED o sprawności min. 130 lm/W, 2. Wymagane dane techniczne : - Moduły – Wydajność: min. 16% - Lampa zbudowana z min.4 modułów PV, zapewniających odpowiednią moc do zasilania lampy i do zastosowanego źródła światła, min. 100Wp - Akumulator w technologii LiFePO4: napięcie od 12V do 24V, pojemność min.30Ah - Warunki klimatyczne: od -20°C do +50°C - Żywotność akumulatora: min. 8 lat, - Akumulator mocowany wewnątrz słupa nośnego umożliwiając szybką wymianę bez konieczności demontażu słupa lub wykonywania wykopów, - Klasa ochrony: IP65 - Wymiary lampy: maksymalna wysokość od poziomu gruntu: od 4,0m do 5,5m,, wysokość źródła światła od 4,0m do 5,5m - Moc maksymalna lampy min.12W, - Ilość diod LED w oprawie – min.10szt, - Barwa źródła światła od. 3900K do 4100K, Cena powinna obejmować montaż lamp wraz z koniecznymi pracami gruntowymi typu wykopy, uporządkowanie terenu, zasianie trawy, itp. W związku z tym, że teren na którym odbywać się będzie montaż lamp jest wpisany do rejestru, jakim jest układ urbanistyczny miasta Strzelce Krajeńskie, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr K.O.Kons.III-5/57 z dnia 07.11.1957r., nr 2172/75 z dnia 31.01.1975r. i nr KOK-I-7/76 z dnia 21.10.1976r. oraz w otoczeniu średniowiecznych murów obronnych miasta, wpisanych do rejestru zabytków pod nr L-405/A z dnia 16.07.2010 r. - Wykonawca przed przystąpieniem do montażu lamp musi zapewnić ratownicze badania archeologiczne. W związku z powyższym, zgodnie z decyzją LWKZ nr ZA-G.5152.49.2017 z 20.04.2017r. Wykonawca musi uzyskać od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trybie decyzji administracyjnej pozwolenie/zgodę na prowadzenie badań archeologicznych. Do oferty należy załączyć: - zdjęcie lampy, - specyfikację techniczną/karty techniczne produktu, - opracowanie zasady działania panela fotowoltaicznego i lampy fotowoltaicznej wraz z grafiką (informacja która będzie umieszczona na tablicy edukacyjnej) 3. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. 4. Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren inwestycji na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, jak również koszt ich składowania na placu lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: 1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu inwestycji – jeżeli zajdzie taka potrzeba – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2. uporządkowania terenu i zaplecza inwestycji, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji zadania, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem inwestycji, 3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: a) zagospodarowania placu inwestycji, w tym ogrodzenia zaplecza, oświetlenia, placów składowych, b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu inwestycji i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. 6. koszty przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych zgodnie z pkt 3.2 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 6. Gwarancja 1) oferowany przez Wykonawcę asortyment ma posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności i identyfikującą producenta i typ wyrobu) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej, który należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia montażu lamp, 2) każdy Wykonawca - Dostawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu dokumenty gwarancji jakości dostaw, wystawiony przez producenta urządzeń lub wystawiony przez Wykonawcę będącego ich producentem, najpóźniej w dniu odbioru robót montażowych, 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy gwarancji jakości na okres co najmniej 60 miesięcy na urządzenia będące przedmiotem dostawy, a na prace montażowe co najmniej 24 miesięcy, 4) w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania uszkodzeń w przedmiocie umowy oraz wymiany wadliwych części i podzespołów powodujących jego wadliwe działanie zgodnie z warunkami gwarancji, w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, 5) na okres naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego dostarczenia sprawnego zastępczego urządzenia o parametrach techniczno – eksploatacyjnych podobnych do przedmiotu umowy, który uległ awarii, 6) w przypadku niedopełnienia warunków przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 4-5 Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia wad na koszt Wykonawcy poprzez zlecenie usunięcia wad innemu podmiotowi, 7) po upływie okresu gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu podmiot, który wykonuje serwis zamontowanych urządzeń. Gwarancja na montaż jest jednym z kryterium oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 31527200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: 1. ul. Forteczna Zachodnia działka nr 115/1 Przekazanie Wykonawcy Terenu – do 5 dni od daty zawarcia umowy. Termin zakończenia: do 30 czerwca 2020r. 2. ul. Cicha działka nr 53 Przekazanie Wykonawcy Terenu – 21.09.2020 r. (możliwe jest wcześniejsze wykonywanie zamówienia w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych dot. budowy ciągów pieszych, które rozpocznie się 10.07.2020r. z terminem zakończenia do 20.09.2020r.) Termin zakończenia: (w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych dot. budowy ciągów pieszych jw.) - do 30 października 2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za odpowiedni rodzaj dostaw Zamawiający uznaje, dostawy wykonane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegające na dostawie i montażu ulicznych lamp solarnych (komplet urządzeń), słupów o wartości nie mniejszej niż 400.000,00zł każda wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw – Załącznik nr 5 do SIWZ b) dowody, że wykazane w w/w wykazie, dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku nr 4 do SIWZ. d) Do oferty należy załączyć także: - zdjęcie lampy, - specyfikację techniczną/karty techniczne produktu, - opracowanie zasady działania panela fotowoltaicznego i lampy fotowoltaicznej wraz z grafiką (informacja która będzie umieszczona na tablicy edukacyjnej). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp., na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami w tym zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron niniejszej umowy, 4) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 3, 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony niniejszej umowy. 4. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja na montaż lamp
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)