| GuidZP400 |
0dbce658-d757-4872-a211-ba5e36937c3b
|
| Biuletyn |
527229-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełły
|
| Regon |
73125800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rajdowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
94-003
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 686 48 60
|
| Zamawiajacy fax |
42 686 48 60
|
| Zamawiajacy email |
topole1@op.pl
|
| Adres strony url |
www.sp41.edupage.org
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
projekt „Nauka w kolorach tęczy”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Informacja uzupełniająca do pkt I. 4 sposób przesyłania ofert: w obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, zgodnie z zaleceniami Urzędu Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza dwa sposoby złożenia ofert (w formie pisemnej na wskazany w pkt I.4 adres oraz w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – SZKOŁA PODSTAWOWA NR 41 (94-003 ŁÓDŹ, WOJ. ŁÓDZKIE) i udostępnionego również na miniPortalu, z zastrzeżeniem iż każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp41.edupage.org
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp41.edupage.org
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 41 w Łodzi, 94-003 Łódź, ul. Rajdowa 18
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z infrastrukturą sieciową w ramach projektu: ,,Nauka w kolorach tęczy” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
|
| Numer referencyjny |
2/SP41/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z infrastrukturą sieciową w ramach projektu „Nauka w kolorach tęczy”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: - na dostawę sprzętu komputerowego – zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin dostawy sprzętu stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ, - na zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury sieciowej – do dnia 31.07.2020 r., z zastrzeżeniem, iż realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, a Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia z użytkowania poszczególnych sal dydaktycznych aż do zakończenia roku szkolnego. Wykonawca zastosuje rozwiązania organizacyjno-techniczne, zapewniające prowadzenie prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Kolejność wykonywania prac Wykonawca ustali z Zamawiającym, - usługa administrowania siecią – do dnia 30.06.2021r. (dla potrzeb kalkulacji ceny oferty należy przyjąć do wyceny okres świadczenia usługi: 14 miesięcy).
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną dostawę min. 10 komputerów wraz z oprogramowaniem, wykonaniem i skonfigurowaniem sieci komputerowej z podłączeniem.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. 2) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić rodzajowo /wartościowo, dostawy o których mowa powyże.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór - Załącznik nr 3 do SIWZ). 7.2.1.1 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ. 7.2.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ). 7.2.2.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ. 7.2.2.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.2.3 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument, winien określać w szczególności: 7.2.3.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 7.2.3.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.2.3.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
amawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1. termin i sposób realizacji przedmiotu zamówienia a. w przypadku przedłużenia terminu realizacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy w sytuacji, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub na skutek działania siły wyższej - o czas przez jaki Wykonawca nie mógł realizować umowy, b. zastąpienie oferowanego sprzętu i oprogramowania innym równoważnym o nie gorszych parametrach, tego samego producenta, innego producenta za pisemną zgodą Zamawiającego oraz spełniającego wymagania SIWZ - w przypadku zaprzestania produkcji sprzętu zaproponowanego w ofercie, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy pozostanie bez zmian; c. w przypadku zmiany przepisów prawa zmianie ulegną te postanowienia umowy, do których będzie miała zastosowanie powyższa zmiana; d. oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich, 2. wynagrodzenie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych. e) stawki podatku VAT poprzez zastosowanie stawki w wysokości 0% w odniesieniu do dostaw sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit.a ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, na warunkach określonych w przywołanej ustawie oraz § 5 umowy. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-06T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|