GuidZP400 |
86af0805-6a5c-43da-96c8-b21b1bed4d85
|
Biuletyn |
526272-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
|
Regon |
11263946002990
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 2114001, 2114015, 2114086
|
Zamawiajacy fax |
122 114 005
|
Zamawiajacy email |
krakow@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.eb2b.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagane jest składanie ofert w formie papierowej pod rygorem nieważnosci
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, Biuro Obsługi Klienta (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wyposażenia do internatów artykuły oświetleniowe
|
Numer referencyjny |
DZP-OK.2610.152.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do internatów i kwater
internatowych artykuły oświetleniowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamówienie nie zostało
podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór
stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie
wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 2. W celu wykazania braku
podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
www.amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według
wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy, może najpierw dokonać
oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty: 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego
wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy
podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do
oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres
umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, w przypadku określonym w § 3 ust. 3. 2.
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy,
zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby
terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia
odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje
się zdarzenie, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu
nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości
jego zobowiązań. 3. Zamawiający dopuszcza: zmianę miejsca dostawy i/lub zmianę terminu
realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 - jeżeli remont pomieszczeń, do których
Wyposażenie będzie dostarczane, nie zakończy się w terminie umożliwiającym realizację
umowy oraz dopuszcza: rozliczenie na podstawie faktur częściowych - na zgodny wniosek
Stron. 4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej
umowy w stosunku do treści przedłożonej w postępowaniu oferty przy zachowaniu
niezmiennej ceny, w przypadku poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych
dla przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą – w sytuacji
wycofania z rynku przez producenta, wstrzymania lub zakończenia produkcji zaoferowanego
przez Wykonawcę przedmiotu umowy, bądź jego elementu; 5. Zamawiający dopuszcza
rozszerzenie umowy, polegające na zwiększeniu ilości dostarczonych towarów objętych
niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że wartość dodatkowo zamówionych towarów nie będzie
większa niż 10% wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1. 6. Wszelkie zmiany i
uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2020-04-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|