GuidZP400 |
b106b91f-ade1-48ff-84c6-9a3f411d6c82
|
Biuletyn |
527955-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
|
Regon |
16365090000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wołoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-675
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 818 803
|
Zamawiajacy fax |
225 818 814
|
Zamawiajacy email |
wzp@ipn.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ipn.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
organ władzy publicznej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ipn.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipn.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
IPN, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonywanie druku plakatów, roll-upów, ulotek, zaproszeń, itp. na potrzeby IPN
|
Numer referencyjny |
BAG-10/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie druku: plakatów, roll-upów, naklejek, zaproszeń, wkładek do zaproszeń, ulotek, folderów, katalogów, teczek konferencyjnych, bloków, plansz do ekspozycji, kalendarzy, informatorów oraz kopert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowania w zakresie druków, o których mowa w ust. 1, będą zlecane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego i w terminach określanych każdorazowo dla danego zlecenia przez Zamawiającego. Wzór formularza zlecenia określa Załącznik nr 3 do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
22140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, a w szczególności posiadają zdolność techniczną zawodową - tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa (2) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (zakresem) przedmiotowi zamówienia, w szczególności obejmujące drukowanie plakatów i/lub roll-upów i/lub ulotek i/lub zaproszeń o łącznej wartości minimum 100.000 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do złożenia wykazu zawierającego co najmniej dwa (2) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (zakresem) przedmiotowi zamówienia, w szczególności obejmujące drukowanie plakatów i/lub roll-upów i/lub ulotek i/lub zaproszeń o łącznej wartości minimum 100.000 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami czy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne dla stron postanowienia związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 Pzp, a ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w następujących przypadkach:.
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) zmiany terminu realizacji umowy oraz terminu realizacji danego zamówienia (zlecenia), jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jego treścią i celem,
2. Z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w Umowie, wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|