Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer oraz Portalu Raportowego w AMW SINEVIA Sp. z o.o.

Data publikacji 2020-03-31
Data zakończenia 2020-04-08 00:00:00
Instytucja AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527881-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer oraz Portalu Raportowego w AMW SINEVIA Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz na warunkach zawartych w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
Serwis Utrzymaniowy obejmuje realizację czterech Zadań (opisanych i zawartych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ):
1) Zadanie 0. Analiza funkcjonalności wdrożonych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy,
2) Zadanie 1. Zapewnienie dostępu do aktualizacji Oprogramowania systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy i ich instalacji u Zamawiającego,
3) Zadanie 2. Świadczenie usług asysty technicznej w zakresie systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy,
4) Zadanie 3. Realizacja Usług Rozwoju w wymiarze nie większym niż 200 Godzin Roboczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c82b6802-431d-44b0-a212-6dcb53779705
Biuletyn 527881-N-2020
Zamawiajacy nazwa AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 101 21 00 do 03,
Zamawiajacy fax 22 101 21 04
Zamawiajacy email biuro@amwsinevia.pl,
Adres strony url www.amwsinevia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amwsinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amwsinevia.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://amwsinevia.eb2b.com.pl.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW SINEVIA Sp. zo.o., 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer oraz Portalu Raportowego w AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Numer referencyjny SVA/BZ/4620/9/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer oraz Portalu Raportowego w AMW SINEVIA Sp. z o.o. przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz na warunkach zawartych w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Serwis Utrzymaniowy obejmuje realizację czterech Zadań (opisanych i zawartych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ): 1) Zadanie 0. Analiza funkcjonalności wdrożonych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy, 2) Zadanie 1. Zapewnienie dostępu do aktualizacji Oprogramowania systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy i ich instalacji u Zamawiającego, 3) Zadanie 2. Świadczenie usług asysty technicznej w zakresie systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy, 4) Zadanie 3. Realizacja Usług Rozwoju w wymiarze nie większym niż 200 Godzin Roboczych.
Cpv glowny przedmiot 72511000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia podobne będą zlecane na zasadach analogicznych jak w postępowaniu na zamówienie podstawowe po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji dot. w szczególności zakresu zamówienia, ceny, terminu realizacji. Opis przedmiotu zamówienia będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, a zakres nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że: 1. wykonał usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: zrealizował przynajmniej 2 Umowy, których przedmiotem są świadczenia okresowe lub ciągłe polegające na świadczeniu usługi serwisu utrzymaniowego łącznie dla zintegrowanych ze sobą systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda, przy czym pod pojęciem świadczenia usługi serwisu utrzymaniowego, Zamawiający rozumie świadczenie usług o charakterze tożsamym do zakresu Zadania 1 i Zadania 2 - określonych w Podrozdziale II OPZ. Pod pojęciem „wartość” Zamawiający rozumie wynagrodzenie za świadczenie usługi związanej ze świadczeniem serwisu utrzymaniowego nieobejmującej wynagrodzenia za dostarczenie jakiekolwiek elementu Infrastruktury Sprzętowej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należytym wykonaniu. 2. że dysponuje lub będzie dysponował zespołem, co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: 1) Koordynator/Kierownik utrzymania systemu – minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Foundation lub certyfikat w zakresie zarządzania usługami IT na poziomie co najmniej ITIL Foundation lub równoważny do wskazanych w niniejszym ustępie certyfikatów, udzielony przez niezależną instytucję akredytowaną do certyfikacji. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat, który: - jest analogiczny, co do zakresu z przykładowym certyfikatem wskazanym z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako: a. analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat, b. analogiczny stopień poziomu kompetencji, c. analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu, - potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem), c) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora / Kierownika zespołu utrzymaniowego, z czego minimum 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER. 2) Programista (system SIMPLE.ERP) – minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) znajomość technologii systemu SIMPLE.ERP, c) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji programisty w zespole utrzymaniowym, z czego minimum 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER. 3) Programista (system XPRIMER) – minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) znajomość technologii systemu XPRIMER, c) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji programisty w zespole utrzymaniowym, z czego minimum 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER. 4) Specjalista o kompetencjach administratorsko – instalacyjnych - minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 2 – letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert doświadczenie w zakresie budowy systemów informatycznych oraz uczestnictwo w roli administratora w realizacji, co najmniej 1 projektu, w których powstał System oparty na SIMPLE.ERP i/lub XPRIMER.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wymaga złożenia: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; 2. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt 1; 3. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1; 4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. dokument, o którym mowa w pkt 4, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: 1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2. wykazu usług obejmujący zrealizowane przynajmniej 2 Umowy, których przedmiotem są świadczenia okresowe lub ciągłe polegające na świadczeniu usługi serwisu utrzymaniowego łącznie dla zintegrowanych ze sobą systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda (przy czym pod pojęciem świadczenia usługi serwisu utrzymaniowego, Zamawiający rozumie świadczenie usług o charakterze tożsamym do zakresu Zadania 1 i Zadania 2 - określonych w Podrozdziale II OPZ. Pod pojęciem „wartość” Zamawiający rozumie wynagrodzenie za świadczenie usługi związanej ze świadczeniem serwisu utrzymaniowego nieobejmującej wynagrodzenia za dostarczenie jakiekolwiek elementu Infrastruktury Sprzętowej), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.: zespół, co najmniej 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: A. Koordynator/Kierownik utrzymania systemu – minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Foundation lub certyfikat w zakresie zarządzania usługami IT na poziomie co najmniej ITIL Foundation lub równoważny do wskazanych w niniejszym ustępie certyfikatów, udzielony przez niezależną instytucję akredytowaną do certyfikacji. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat, który: a. jest analogiczny, co do zakresu z przykładowym certyfikatem wskazanym z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako: - analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat, - analogiczny stopień poziomu kompetencji, - analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu, b. potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem), c) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji Koordynatora / Kierownika zespołu utrzymaniowego, z czego minimum 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER. B. Programista (system SIMPLE.ERP) – minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) znajomość technologii systemu SIMPLE.ERP, c) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji programisty w zespole utrzymaniowym, z czego minimum 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER. C. Programista (system XPRIMER) – minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) znajomość technologii systemu XPRIMER, c) minimum 2 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w pełnieniu funkcji programisty w zespole utrzymaniowym, z czego minimum 1 rok doświadczenia musi być związany ze świadczeniem serwisu dla zintegrowanych systemów SIMPLE.ERP oraz XPRIMER. D. Specjalista o kompetencjach administratorsko – instalacyjnych - minimum 1 osoba – posiadająca: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 2 – letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert doświadczenie w zakresie budowy systemów informatycznych oraz uczestnictwo w roli administratora w realizacji, co najmniej 1 projektu, w których powstał System oparty na SIMPLE.ERP i/lub XPRIMER, wraz z podaniem imienia i nazwiska tej/tych osoby/ób oraz informacjami na temat jej/ich uprawnień w zakresie posiadanych wykształcenia, certyfikatów (nazwa), doświadczenia (nazwa projektu, okresu doświadczenia - daty wykonywania), zakresu wykonywanych przez nie czynności a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie zapisami zawartymi w projekcie umowy - załącznikiem nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Skrócenie czasu naprawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)