GuidZP400 |
3d7b47b5-822f-4a25-9624-37ed04713387
|
Biuletyn |
528002-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
|
Regon |
31468400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Monte Cassino
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przemyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 677 52 77,
|
Zamawiajacy fax |
166 775 064
|
Zamawiajacy email |
dzp@wszp.pl,
|
Adres strony url |
www.wszp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wszp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wszp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty przesłane w formie pisemnej, pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyślu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego mrożonego
|
Numer referencyjny |
DZP/17/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zad. 1 – Drób mrożony – 4 poz. asort. w różnych ilościach
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia:
1. Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Zezwolenie Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (właściwej dla siedziby Wykonawcy) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu artykułami żywnościowymi.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w
postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
4. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postępowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Zezwolenie Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (właściwej dla siedziby Wykonawcy) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu artykułami żywnościowymi.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia.
3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości 2 400,00 zł.
UWAGA:
W przypadku składania ofert na kilka zadań, wysokość wadium stanowi sumę wartości kwot wskazanych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.
2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 12 np. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
82 1130 1105 0005 2041 9720 0005
– z adnotacją stosowną do nazwy postępowania – kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji wykonawca winien dołączyć do oferty.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w np. 46 ust. 4a oraz w np. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą.
6. Oferta wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona z postępowania na podstawie np. 89 ust. pkt 7b ustawy Pzp,
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca oświadcza, że ceny jednostkowe netto w ciągu całego okresu trwania umowy są niezmienne.
2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na:
2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku:
a). zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
b). zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz;
c). zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji.
2.2 możliwości wydłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku:
a). nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji mniejszej ilości zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu.
3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 lit. a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek.
4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 lit. a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|