Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.

Data publikacji 2020-03-31
Data zakończenia 2020-04-10 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527544-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 301920001, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika nr 4 i/lub 5 i/lub 6 do SIWZ - formularzu cenowym, na zasadach określonych we wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 743f8a5a-b2e6-4665-89b8-b9860500ee6c
Biuletyn 527544-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Poznaniu
Regon 29220900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juraszów
Zamawiajacy adres numer domu 42570
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-479
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8212 359, 61 8212 267
Zamawiajacy fax 61 8212 359, 61 8233 451
Zamawiajacy email szpital@lutycka.pl
Adres strony url http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?MasterPage=EmptyMasterPage&id=237
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lutycka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lutycka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU Juraszów 7/19 60-479 Poznań Polska
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Numer referencyjny SZW/DZP/22/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika nr 4 i/lub 5 i/lub 6 do SIWZ - formularzu cenowym, na zasadach określonych we wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku objęcia zamówieniami Zamawiającego mniejszej ilości Asortymentu z powodu mniejszego faktycznego zapotrzebowania – jeżeli to zmniejszenie nie przekroczy 30 % wartości Umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym, na zasadach określonych we wzorze umowy. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi zgłoszeniami zapotrzebowania. Dostawa towaru do 48h.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów biurowych i baterii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku objęcia zamówieniami Zamawiającego mniejszej ilości Asortymentu z powodu mniejszego faktycznego zapotrzebowania – jeżeli to zmniejszenie nie przekroczy 30 % wartości Umowy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych we wzorze umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa papieru.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń w przypadku objęcia zamówieniami Zamawiającego mniejszej ilości Asortymentu z powodu mniejszego faktycznego zapotrzebowania – jeżeli to zmniejszenie nie przekroczy 30 % wartości Umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy, na zasadach określonych we wzorze umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)