| GuidZP400 |
a6ac135e-6e88-469f-a1fd-0a82a9b38ac6
|
| Biuletyn |
527940-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Częstochowski
|
| Regon |
15218083700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana III Sobieskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
034 3229100, 3229126
|
| Zamawiajacy fax |
343 229 111
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@czestochowa.powiat.pl
|
| Adres strony url |
www.czestochowa.powiat.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-czestochowski.4bip.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa (pok. 3)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
"Wykonanie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie tablic rejestracyjnych pojazdów"
|
| Numer referencyjny |
OK.272.16.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przeznaczonych do rejestracji pojazdów na terenie powiatu częstochowskiego zgodnie z:
-ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 110 z późn. zm.),
-Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019r. poz. 546),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz .U. z 2019r. poz. 547),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 lipca 2019r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019r. , poz. 1272);
w następującym asortymencie:
1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe oraz tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe - 23 000 kompletów
2) tablice rejestracyjne jednorzędowe do przyczep oraz tablice rejestracyjne dwurzędowe do przyczep - 1 500 sztuk
3) tablice rejestracyjne do ciągników i motocykli - 2 500 sztuk
4) tablice rejestracyjne do motorowerów - 1 000 sztuk
5) tablice rejestracyjne tymczasowe jednorzędowe - 100 kompletów
6) tablice rejestracyjne indywidualne - 30 kompletów
7) tablice rejestracyjne zabytkowe - 50 kompletów
8) tablica dodatkowa- bagażnik- 160 sztuk
9) tablice samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 100 kompletów
10) tablice samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 30 kompletów
11) tablice samochodowe dwurzędowe (profesjonalne) - 10 kompletów
12) tablice motocyklowe (profesjonalne) - 10 szt.
13) tablice samochodowe jednorzędowe (tzw. zielone - pojazd elektryczny lub napędzany wodorem)- 60 kompletów
14) tablice samochodowe dwurzędowe (tzw. zielone - pojazd elektryczny lub napędzany wodorem) - 20 kompletów
15) tablice motorowerowe (tzw. zielone - pojazd elektryczny lub napędzany wodorem) - 20 sztuk.
Szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wpisany jest do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa a art. 75 a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 110).
Ocena będzie dokonana na podstawie kserokopii wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Aktualne zaświadczenie o wpisie jest do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa a art. 75 a ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia
20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 110).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełniania warunków postępowania;
3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).
4) dowód wniesienia wadium
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000 zł (siedem tysięcy złotych)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
c) zmiana wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratom, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, mają zastosowanie Kodeksu Cywilnego.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą dokonywane na piśmie za zgodą każdej ze stron pod rygorem nieważności.
4. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-04-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|